09
Μαρ.
08

Μπλογκοπαίγνιο Νο 18.934

 Μετά από πρόσκληση του zaphod,της γλυκιάς ουτοπίας και της γλυκιάς μάμμας ξεκινάω τούτο το παιχνίδι.

Οι κανόνες του παιχνιδιού…παρακάτω…

1. πιάνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή.

2. το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο κοντύτερα σε μας, που έχει τουλάχιστον 123 σελίδες).

3. βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση.

 4. Αντιγράφουμε τις επόμενες τρείς δλδ την έκτη, έβδομη και όγδοη και

5. Βρίσκουμε άλλους πέντε ατυχείς να τους πασάρουμε το παιχνίδι…

«…Έβγαλε ένα σημειωματάριο από την τσέπη του και με ρώτησε με χαμηλή φωνή: -Μήπως ξέρετε να μου πείτε από πού είναι τα λόγια που πρόφερε χαιρετώντας την κυρία; -Είναι κάποιο εκκλησιαστικό κείμενο.»

Είναι πολύ μικρό το απόσπασμα αλλά όποιος θέλει να χαρεί ένα βιβλίο ας το πάρει.Μου άρεσε πολυ. Είναι το μυθιστόρημα του Γιώργου Σεφέρη «Έξι νύχτες στην Ακρόπολη» από τις εκδόσεις Ερμής.

Δεν το μεταβιβάζω σε άλλον αυτό το παιχνίδι γιατί ήδη έχει σταματήσει να παίζεται(ήρθα τελευταίος και καταϊδρωμένος).Όποιος όμως έχει κέφι ας το συνεχίσει.
 

28 Responses to “Μπλογκοπαίγνιο Νο 18.934”


  1. Μαρτίου 10, 2008 στο 10:31 πμ

    Είναι πολύ καλό το βιβλίο, κι ευτυχώς μου το θύμισες, έχω καιρό να το διαβάσω
    🙂

    Καλημέρα, καλά να περάσεις σήμερα.
    Φιλιά πολλά 😉

  2. Μαρτίου 10, 2008 στο 12:11 μμ

    έλα και δεν τα μπορώ τα σούρτα φέρτα!

    υγ το χω παίξει
    υγ να δω πότε θα παίξω και το άλλο,που τελιεώνεις όλο το βιβλίο….

  3. Μαρτίου 10, 2008 στο 12:45 μμ

    Καλημερα. Ευχάριστα διαλείμματα αυτα τα παιχνιδάκια, χρειάζονται.
    Κάποια στιγμή βρέθηκα με πέντε προσκλήσεις στα χέρια μου και δεν προλάβαινα λέμε !
    Αντε, πάω να πετάξω χαρταετό !

  4. Μαρτίου 10, 2008 στο 7:58 μμ

    Αυτό το νο 18.934…με μπέρδεψε!Νόμιζα ότι ήταν άλλο(χαχα).Τι θα γίνει με αυτά τα μπλογκοπαιχνίδια;Σαν τους ιούς εξαπλώνονται…*lol*
    Καληνύχτα…(η επιλογή του βιβλίου…υπέροχη!)

  5. Μαρτίου 10, 2008 στο 8:12 μμ

    @νατασσάκι

    Καλά να περάσεις και εσύ κούκλα μου.Να προσέχεις το παιδί σου.Α…και καλώς ήρθες

    Φιλί

    @tsaperdona

    Το άλλο που τελειώνεις το βιβλίο είναι το δύσκολο.Δεν είμεθα για δύσκολα τώρα αγαπητή.Άλλη φορά.

    Φιλί

  6. Μαρτίου 10, 2008 στο 8:15 μμ

    @tzonakos

    Ευχάριστα είναι Τζονάκο.Ειδικά όταν στερεύεις από έμπνευση ώστε να γράψεις κάτι.

    Πώς πήγε ο αετός;Πήγε ψηλά;

    @Utopia

    Είναι δεδομένο πως η αρίθμησή μου είναι σωστή.Το αντιιοτικό δεν το έχω βρει ακόμα.Όταν αντιληφθείς κάτι ενημέρωσέ με.Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Το λάτρεψα το βιβλίο γιατί δεν περίμενα τέτοιο ύφος από τον Σεφέρη.

    Φιλιά στα μούτρα

  7. Μαρτίου 10, 2008 στο 8:36 μμ

    Ουφ…εγώ αρνούμαι να παίξω σε άλλο παιχνίδι!

  8. Μαρτίου 10, 2008 στο 8:50 μμ

    @patsiouri

    Αχ….Δεν είμαι τόσο δυνατός για να αντισταθώ και να αρνηθώ…Καληνύστα και φιλί.

  9. Μαρτίου 11, 2008 στο 12:19 πμ

    αστυνομικο μυθιστορημα μου κανει!

  10. Μαρτίου 11, 2008 στο 12:56 πμ

    @μαρια λεμονατη!

    Και όμως δεν είναι τέτοιο.Αναφέρεται στη ζωή ενός συγγραφέα που χωρίζει την περίοδο εκείνη που αναφέρει σε βόλτες-αναζητήσεις-συζητήσεις που έκανε η παρέα του στην Ακρόπολη κατά την περίοδο του καλοκαιριού.Έχει πάθος έχει θρησκεία έχει και πολύ πολιτική μέσα.Θα σου αρέσει.

  11. Μαρτίου 11, 2008 στο 10:13 πμ

    Καλημερααα… Ου καλά ο αετός πήγε μια χαρά λέμε !
    Την άρπαξα λίγο όμως με πήρε κρύο στην πλάτη.
    Πλάκα ειχε η φάση.

  12. Μαρτίου 11, 2008 στο 10:14 πμ

    Δεν την έχω γνωρίσει αυτή τη πλευρά του Σεφέρη! Αδιάβαστος εντελώς…
    Να είσαι καλά island!!!!
    Όντως, τα Bogg-o-παίγνιδα καλή φάση για χαλάρωση από το άγχος της …ανάρτησης (λέμε τώρα)!

    Πολλές καλημέρες.

  13. Μαρτίου 11, 2008 στο 12:53 μμ

    @tzonakos

    Έλα ρε φίλε.Δεν το άντεξες λίγο αεράκι;Άντε περαστικά ρε.

    @Radio Marconi

    Ραδιοπειρατή καλά είναι τα παιχνίδια απλά μερικές φορές είναι πάρα πολλά και μερικά είναι χαζά κιόλας.Ευτυχώς τα δεύτερα δεν μου έχουν τύχει ακόμα.Πολλές καλημέρες και σε σένα φίλε

  14. Μαρτίου 11, 2008 στο 6:19 μμ

    Καλησπέρα φίλτατε! Ευκαιρία για διάβασμα και βιβλιοπροτάσεις το συγκεκριμένο παιχνίδι! Άντε, να διαβάζουμε και λίγο…

  15. Μαρτίου 11, 2008 στο 6:34 μμ

    Τι ωραιο βιβλιο που επελεξες..Καλο απόγευμα ..

  16. Μαρτίου 11, 2008 στο 8:55 μμ

    @kitsosmitsos

    Μακάρι ένα παιχνίδι να ξυπνούσε την διάθεση για διάβασμα φίλε.Αλλά δίνει όντως ένα μικρό έναυσμα.Καλησπέρα

    @roadartist

    Θενκς…Καλό απόγευμα και σε σένα αρτίστα

  17. Μαρτίου 11, 2008 στο 9:43 μμ

    Προφανώς, ούτε κι εγώ γνωρίζω αυτήν την πλευρά του Σεφέρη.
    Να σ’ εμπιστευτώ, δηλαδή. Ε;
    Φιλιά, island 🙂

  18. Μαρτίου 11, 2008 στο 11:47 μμ

    @leigh-cheri

    Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να με εμπιστευτείς αλλά σου λέω ότι αξίζει να προσπαθήσεις.Έγώ μαγεύτηκα. Σε φιλώ και εγώ leigh-cheri

  19. Μαρτίου 12, 2008 στο 10:52 πμ

    πολυ καλο βιβλιο,καλη επολογη,τις καλημερες μου..
    δεν προλαβαινω να παιξω κ εγω,δυστυχως..

  20. Μαρτίου 12, 2008 στο 11:24 πμ

    @magicrobot

    Γιατί…ποιός προλαβαίνει φίλε μου.;Καλημέρες

  21. 21 "Το τέρας της Αμάθειας"
    Μαρτίου 12, 2008 στο 9:42 μμ

    Θα το πάρω!!!

    Καλή Σαρακοστή, μπαϊ δε γουεϊ 🙂

  22. Μαρτίου 12, 2008 στο 11:23 μμ

    @»Το τέρας της Αμάθειας»

    Πάρτο…αξίζει.

    Καλή Σαρακοστή και σε σένα.Νυστεύεις;

  23. Μαρτίου 13, 2008 στο 5:41 μμ

    Καλέ μου, την καλησπέρα μου… Σωστά τα λες και δεν σου αφήνω κάτι από Σεφέρη, είχα αφήσει και αλλού και θα θεωρηθεί από πλευράς μου προσποίηση πρώτα για μένα!
    Την φιλία μου και την εκτίμησή μου!!

  24. Μαρτίου 13, 2008 στο 6:48 μμ

    @surrealist

    Ξέρω καλή μου πως δεν προσποιείσαι.Άσε ότι θες στο χαλάκι της πόρτας και θα το βρω.Θα στολίσω το κομοδίνο μου.

  25. Μαρτίου 14, 2008 στο 2:40 πμ

    Να σου αφήσω μία γλυκιά καληνύχτα και για το κομοδίνο σου ένα ποτήρι φως από φεγγάρι
    να ξεχυθεί στο όνειρό σου
    όταν εφιάλτης σε ζυγώσει!
    Το φως δε μετριέται
    δε χωράει
    μόνο βρίσκει σχήματα να τα στολίσει και ύστερα ν΄απλωθεί… να «φωτίσει» … !

    Σ΄ευχαριστώ!

  26. Μαρτίου 15, 2008 στο 9:19 μμ

    @surrealist

    Σήμερα που διακρίνω έναν εφιάλτη θα σου κλέψω λίγο από το φώς το δικό σου και θα βάλω και λίγο από αυτό που άφησες.

    Σε ευχαριστώ καλή μου

  27. Μαρτίου 16, 2008 στο 5:50 μμ

    αλοχα

    εγω δεν τα παιζω ολα ενα δυο μονο που ετσι μου κανουν ενα κλικ

  28. Μαρτίου 16, 2008 στο 6:35 μμ

    @skouliki

    Αλόχα….Μα ξέρω πως σε διεγείρει το κλίκ και εσένα…όπως διεγείρει και μένα.Φιλί


Σχολιάστε

Φοβάστε;

Δήλωση

apoklinousa-1

Η γωνιά του Ιατρίδη…

Δήλωση




Αλήτες, ρουφιάνοι, bloggers!

+Σουβλόγησον-Τσίκνησον+

Μαρτίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Δημοφιλή άρθρα


