15
Απρ.
08

Απαγορεύεται δια ανηλίκους

Τί να είναι άραγε η εμμονή;Έ μάμμα εσύ που τα ξέρεις όλα;Δεν ξέρω τον ακριβή όρο.Τον όρο για μένα.Πιστεύω πως έχει κάποια σχέση μικρή με τον αυτισμό.Τα μικρά μικρά εκείνα που κάνουμε συνέχεια,που θέλουμε συνέχεια.Με συγκεκριμένη σειρά.Έχουμε λοιπόν και τα δικά μου.

(Τα κάτωθι αναφέρονται σε προσωπικές στιγμές και γι αυτό όποιος έχει πρόβλημα με την καρδιά του,το στομάχι του,την πίστη του και όλο του το είναι παρακαλείται όπως κλείσει την παρούσα σελίδα.Δεν κάνει για αυτόν.)

Έχω μία μεγάλη εμμονή με τον ήχο.Και ειδικά τον ήχο των ντράμς.Θέλω σε ένα σύνολό μουσικό να ακούω συνέχεια τον ήχο του ταμπούρου των Red Hot Chilli Peppers,τα τομ του Καπηλίδη(Gabriel drums),την μπότα από τα δικά μου τύμπανα(Gretsch drums).Την παραμόρφωση της κιθάρας των radiohead,το παίξιμο με τα παραντάιτλς του Lars Ulrich,τον funky ήχο του Καπηλίδη στις συναυλίες του Αλκίνοου Ιωαννίδη,τον ήχο του μπάσου του Κιουρτζόγλου.Ο ήχος είναι τεράστια εμμονή μου.Αν δεν είναι άψογος ίσως όταν βγω να μην διασκεδάσω κιόλας αλλά να ξενερώσω.

Μία άλλη εμμονή μου είναι πως αν δεν ακούσω βυζαντινή μουσική την Άνοιξη δεν καταλαβαίνω πως έχει μπει η Άνοιξη.Αν δεν ακούσω Ρέγγε το Καλοκαίρι δεν περνάω καλά το Καλοκαίρι.Έτσι και τώρα που σηκώνομαι σιγά σιγά από τα πατώματα αρχίζω και ακούω βυζαντινή μουσική(θα ζήσω γιατρέ;;;).

Άλλη μία εμμονή μου είναι τα χιουμοριστικά πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο.Θέλω να τα βλέπω και ξανά μανά.Όπως τον Τζιμάκο,την ελληνοφρένεια,τα ντοκυμαντέρ του Μάικλ Μούρ,τον Λαζόπουλο,τον Αρκά τους ΑΜΑΝ τότε.Αυτό με το συνέχεια να τα βλέπω ισχύει και στην μουσική.Παλιά όταν έβρισκα έναν δίσκο που θα μου έκανε κλικ,σαν αυτιστικός,τον έπαιζα(τον δίσκο)στο πικάπ μέχρι να λιώσει και να μην καταλαβαίνει η βελόνα αυλάκια.Πρωί βράδυ.

Άλλη μία είναι ότι θέλω τα πόδια μου και τα δόντια μου να είναι απολύτως καθαρά ανά πάσα στιγμή.Θυμάμαι στην Γαλλία όπου είχα πάει στην κοπέλα μου,ξυπνήσαμε στις 4 το πρωί, και καθώς μας ήρθε να κάνουμε σεξάκι,σηκώθηκα από το κρεββάτι για να πάω να ξαναπλύνω τα δόντια μου!(θα ζήσω γιατρέ;;;).

Άλλη μία εμμονή μου είναι τα σκυλάδικα και όλα τα φοιβοσκυλάδικα που κυκλοφορούν(έτσι για να δείξουμε και μια άλφα κουλτούρα).Δεν μπορώ με τίποτα να αντέξω στο άκουσμά τους για πάνω από μισή ώρα.Μία φορά πρίν χρόνια πήγα στην Ζήνα για χάρη του αδερφού μου και στα 40 λεπτά την έκανα με ελαφρά.Δεν άντεξα…(θα ζήσω γιατρέ;;;).

Άλλη μία εμμονή που έχω είναι πως θέλω τα βιβλία που διαβάζω να είναι γραμμένα στο πολυτονικό σύστημα.Ναι, έχω διατελέσει και για έναν μήνα ως μαθητής του τριςμέγιστου Άδωνι Γεωργιάδη πριν χρόνια,για να μάθω πολυτονικό σύστημα,και μόλις η παπάρω που μας έκανε μάθημα μας άρχισε στις πίπες περί των εξωγήινων Ελλήνων την έκανα και από εκεί με ελαφρά…Σέιβ(όχι το ξύρισμα) πολυτονικό…

Άλλη μία εμμονή μου είναι πως επιδιώκω πάντα να τελειώνω με την κοπέλα μου σε στάση ιεραποστολικού.Δεν μπορώ να εξηγήσω το γιατί.Ίσως να έχει σχέση με την βυζαντινή μουσική.Ίσως….(θα ζήσω γιατρέ;;;)

Άλλη μία εμμονή μου είναι πως όσα γίνονται στον κόσμο(και μιλάω για κρατικά έργα κτλ)δεν γίνονται για μένα ή για τον λαό ή για εμάς.Συγχωρέστε με αλλά νιώθω έξω από το παιχνίδι με τις μασέλες.

Άλλη μία εμμονή μου είναι να ιδρώνουν τα χέρια μου σε στιγμές που αρχίζω να την πέφτω σε κάποια κοπέλα.Βέβαια αυτό έχει και τα καλά του:έχω μόνιμα ζελέ για την πρώην πλούσια κόμη μου…(Θα ζήσω γιατρέ;;;)

Άλλη μία εμμονή μου είναι όλα στη δουλειά μου να είναι στην εντέλεια,να φτιάχνονται τα πάντα σύμφωνα με τους κανονισμούς ενώ στο σπίτι μου όλα να είναι πουτάνα.Δεν μπορώ να το εξηγήσω επίσης…(θα ζήσω γιατρέ;;;).

Άλλη μία εμμονή μου είναι να μην βγαίνω ποτέ Σάββατο.Δεν μπορώ τις μαζικές εξόδους των Σαββάτων,της Πρωτοχρονιάς,των Χριστουγέννων,της Αναστάσεως και όλες αυτές οι πολτοποιημένες διασκεδάσεις φτιαγμένες για πολτοποιημένα προβατάκια.Βέβαια υπάρχουν και κάποιοι που δεν μπορούν να βγούν άλλη μέρα…Δεκτόν.

Άλλη μία εμμονή μου είναι να προσφέρω σε άλλους τα μπλογκοπαίγνια που παίζω.Θέλω λοιπόν να μάθω τις εμμονές της Ουτοπίας,των φίλων Άει σιχτίρ(που έχουν σκιστεί στα μπλογκοπαίγνια!!!),της Υπερεαλλίστριας,του ΚΚ Μοίρη(εκτός από την εμμονή του με το 4),της Λίλης από το Γκάζι,της μιας και μόνης αντανάκλασης του Τέρατος της Αμάθειας και τις εμμονές από το αγαπητό Πατσιούρι.

(Χρωστάω και ένα στο αγαπητό «Το τέρας της Αμάθειας» το οποίο ετοιμάζεται πυρετωδώς).Καλή δύναμη και ας προσέχατε που με διαβάζετε(όσοι πιστοί έχετε μείνει φυσικά!).

Απ’ντέιτ:Και στην Crucilla που την είχα στο μυαλό μου αλλά το χέρι δεν έγραφε.Όποιος αγαπά παιδεύει λένε.

Και ένα βιντεάκι δώρο με καλό ήχο…

74 Responses to “Απαγορεύεται δια ανηλίκους”


  1. Απρίλιος 15, 2008 στο 11:00 μμ

    Δεν υπάρχει περίπτωση να ζήσεις…γαμώ την πρόσκλησή σου…
    Τι εμμονή είναι αυτή με τα παιχνίδια;Και μη ρωτάς το γιατρό…;)

    Υ.Γ. Πρός το παρόν,βάζω την πρόσκληση στο…ψυγείο!Καμμία εμμονή με τις εμμονές…Θα δούμε…τι θα πει ο γιατρός!!!
    Τι ήθελα και γύρισα;;;)

  2. Απρίλιος 15, 2008 στο 11:08 μμ

    @Utopia

    Σιγά μη σε άφηνα να ξεφύγεις.Τώρα που ήρθες θα σε στρώσω.Και κοίτα…όχι πολύ ώρα στο ψυγείο.Κινδυνεύει από εμμονοροείδες,,,

    Φιλιά εκεί ψηλά(εκεί ψηλά σε έχω)…

  3. Απρίλιος 15, 2008 στο 11:25 μμ

    Θα ζήσεις παιδί μου, θα ζήσεις -εμείς πώς ζούμε τόσα χρόνια, με τις μισές (και παραπάνω ίσως..χμμ) κοινές, κι άλλες τόσες; Ε;
    🙂
    (μη με ρωτήσεις ποιες είναι κοινές, ντροπή!!! :p)

    Φιλία, κι από τους φίλους σου
    😉

  4. Απρίλιος 15, 2008 στο 11:30 μμ

    Θα ζήσεις καλόπαιδο, άκου τη θεία Ρούλα!
    Μόνο εκείνα τα παιχνίδια με τις μασέλες πρόσεχε και το πολυτονικό:)
    Θα σου πω και κάτι για το πολυτονικό που είπε το παιδί που μπορεί και να μην μπορούσε, αλλά μπόρεσε…γιατί με συγκίνησε το σχόλιό σου:)
    Είπε λοιπόν ο μεγάλος μικρός που διάβαζε «το ένα παιδί μετράει τ’άστρα» στην παλιά δερματόδετη έκδοση: κυρία, αυτοί παλιά δεν το κάναν το «ο», όπως εμείς…το κάναν σαν «δ»
    Καληνύχτα:)

  5. Απρίλιος 16, 2008 στο 1:27 πμ

    χμ,,,, ωραίες εμμονές…θα ζήσεις…θα ζήσεις….!!!

    καλημερα όλη μέρα!

  6. Απρίλιος 16, 2008 στο 1:49 πμ

    Χμ… οι περιπτώσεις σας είναι ιδιάζουσες… για ελάτε όλοι στον καναπέ…

  7. Απρίλιος 16, 2008 στο 7:36 πμ

    ναι , πράγματι, έχει δίκιο ο/η Utopia
    αυτή η εμμονή να απευθύνεσθε κάθε τρεις και λίγο στο γιατρό σας είναι η τρομακτικότερη

  8. Απρίλιος 16, 2008 στο 8:07 πμ

    Δεν ξέρω για πόσο μπορείς κρύβεις ότι ιδρώνουν τα χέρια σου την κρίσιμη στιγμή της ερωτικής πολιορκίας (το όρισα πολύ ευγενικά, ε;) αλλά την εμμονή σου με τα μπλογκοπαίχνιδα, όχι, δεν μπορείς να την κρύβεις άλλο.

    Κατά τα λοιπά, νομίζω ότι το θέμα του πολυτονικού και της βυζαντινής μουσικής είναι τα πιο ανησυχητικά. Σε συνδυασμό δε, με την ιεραποστολική στάση θα έλεγα ότι η επίδραση του Άδωνι Γεωργιάδη ήταν αντιστρόφως ανάλογη της διάρκειας της συνύπαρξής σας.

    Νομίζω ότι θα σχηματίσουμε σαφέστερη εικόνα αυτής της επίδρασης, αν υπάρξει μπλογκοπαίχνιδο με θέμα «οι ισχυροί καταλύτες της ζωή μου», «ποιος ποδοπάτησε τα νιάτα μου», «μια βόλτα στην κόλαση και πώς επιβίωσα» ή κάτι παρεμφερές.

  9. Απρίλιος 16, 2008 στο 10:39 πμ

    Μου αρέσουν όλες οι εμμονές σου!
    Βέβαια αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί στη δουλειά όλα καλά, στο σπίτι πουτάνα και στα σπίτια των άλλων που πας τα κάνεις επίσης πουτάνα (ξέρεις τι εννοώ, τα βιβλία).
    Το ότι ήρθες το Σάββατο λοιπόν ήταν μεγάλη τιμή για μας, ε;
    Σε φιλώ εμμονικέ μου…

    ΥΓ. άσχετο, εκεί που ήμουν στα καλύτερά μου, στα πατώματα βρέθηκα γαμώ τη τύχη μου γαμώ.

  10. Απρίλιος 16, 2008 στο 3:05 μμ

    Ωραία συμπεριφορά! Με ενημερώνεις για πρόσκληση, και είμαι τελικά ακάλεστη!!

  11. 11 "Το τέρας της Αμάθειας"
    Απρίλιος 16, 2008 στο 3:30 μμ

    Μου πήρε τόσην ώρα να διαβάσω τις εμμονές σου:
    του ήχου, της σάτιρας, της Άνοιξης (?!), της καθαριότητας, της γλώσσας, του σεξ, της αντίδρασης, της τσαπατσουλιάς, του Σαββάτου, των μπλογκοπαιχνιδιών… ΟΥΦ (δεν έχεις και λίγες…!!)
    Κι όταν φτάνω να δω το video να χαλαρώσω η γυναίκα, μου προκύπτει η επιγραφή: We’re sorry, this video is no longer available.
    EΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ!!!

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα

    ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ μαϊ φρεντ, Θενκς για την πρόσκληση 🙂

  12. 12 "Το τέρας της Αμάθειας"
    Απρίλιος 16, 2008 στο 3:32 μμ

    Μου πήρε τόσην ώρα να διαβάσω τις εμμονές σου:
    του ήχου, της σάτιρας, της Άνοιξης (?!), της καθαριότητας, της γλώσσας, του σεξ, της αντίδρασης, της τσαπατσουλιάς, του Σαββάτου, των μπλογκοπαιχνιδιών… ΟΥΦ (δεν έχεις και λίγες…!!)
    Κι όταν φτάνω να δω το video να χαλαρώσω η γυναίκα, μου προκύπτει η επιγραφή: We’re sorry, this video is no longer available.
    EΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα
    ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ μαϊ φρεντ
    Θενκς για την πρόσκληση 🙂

  13. Απρίλιος 16, 2008 στο 4:19 μμ

    Update: ξανασηκώθηκα 🙂

    ΥΓ. θα κάνω ευχέλαιο τελικά… δε βλέπω άλλη λύση!

  14. 14 "Το τέρας της Αμάθειας"
    Απρίλιος 16, 2008 στο 4:42 μμ

    Γιατί δεν πήρε το προηγούμενο σχόλιο μου… 😦

  15. 15 "Το τέρας της Αμάθειας"
    Απρίλιος 16, 2008 στο 4:42 μμ

    Μου πήρε τόσην ώρα να διαβάσω τις εμμονές σου:
    του ήχου, της σάτιρας, της Άνοιξης (?!), της καθαριότητας, της γλώσσας, του σεξ, της αντίδρασης, της τσαπατσουλιάς, του Σαββάτου, των μπλογκοπαιχνιδιών… ΟΥΦ (δεν έχεις και λίγες…!!)
    Κι όταν φτάνω να δω το video να χαλαρώσω η γυναίκα, μου προκύπτει η επιγραφή: We’re sorry, this video is no longer available.
    EΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ!!!

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα

    ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ μαϊ φρεντ Θενκς για την πρόσκληση 🙂

  16. 16 "Το τέρας της Αμάθειας"
    Απρίλιος 16, 2008 στο 8:29 μμ

    Δεν είμαστε καλά καθόλου…!

    Το σχόλιο βγήκε αφού «έβαλα τα κλάματα» και μάλιστα 2 φορές πριν και 1 μετά?

    Σαν εμμονή είναι ένα πράμα… 😛 🙂

  17. Απρίλιος 16, 2008 στο 8:55 μμ

    @νατασσάκι

    Μισή ντροπή δική μου και άλλη μισή δική σου.Μη μασάς…φιλιά σε όλους εκεί…

    @roula karamitrou

    Καλησπέρα αγαπητή και καλώς ήρθες στο φτωχικό μου.Το παιδί που δεν μπορούσε αλλά μπόρεσε κάποια στιγμή είναι πανέξυπνο.Όντως μερικές φορές σαν δέλτα μοιάζει το ο το δασινόμενο.Το πολυτονικό μου αρέσει γιατί έχει μια μουσικότητα.Οι μασέλες με φοβίζουν από τότες που τις είδα στο ποτήρι της γιαγιάς μου.Δεν πιστεύω να έχω πρόβλημα από αυτές.

    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Καλησπέρα σου…

  18. Απρίλιος 16, 2008 στο 8:57 μμ

    @ceralex

    Έτσι λέω και εγώ.Καλή μέρα όλη μέρα και καλή νύχρτα όλη νύχτα.Φιλί…

    @kostas Pavlou

    Το ντιβάνι μετεξελήχθηκε σε καναπέ…Σωστά.Μπορεί να σας επισκευτώ.Φαίνεσθε εξυγχρονισμένος.Καλώς ήρθατε.

  19. Απρίλιος 16, 2008 στο 9:05 μμ

    @Κ.Κ.Μοίρης

    Κύριε Μοίρη είναι μεγάλη η τιμή να σας έχω στο φτωχικό μου.Η τρομοκρατικότερη εμμονή είναι πως όλα αυτά τα χρόνια πιστεύω την Πανάθα για πρωταθλητή.Φυσικά η ψυχοθεραπεία δεν έχει προσφέρει αποτελέσματα ακόμα.Ελπίζομεν όμως.Καλώς ήρθατε αγαπητέ.

    @μια αντανάκλαση

    Όταν πήγα στην ελληνική αγωγή για μαθήματα δεν πίστευα σε τέτοια αντιμετώπιση.Βέβαια μου γαμίσανε το είναι αλλά μόνο για έναν μήνα.Με 4 χρόνια ψυχοθεραπείας τα έχω ξεπεράσει αυτά.Ειδικά εκείνη την κάργια που μας έλεγε πως εμείς οι Έλληνες είμαστε τουλάχιστον η προσομοίωση του Χίτλερ τουλάχιστον(γιατί οι άλλοι λαοί βαρβαρίζουν)και φυσικά όλος ο κόσμος πρέπει να μας φιλάει τα πόδια γιατί είμαστε από αλλού.Την έκανα όσο πιο γρήγορα μπορούσα και πάλι πολυτονικό δεν έμαθα.Όλα έχουν το τίμημά τους.Τώρα όπου αναφέρω το όνομα του Άδωνι πλένω μετά το στόμα μου με χλωρίνη γιατί ξαφνικά γεμίζει με σκατά.

    Καλησπέρα σου αγαπητή…

    (Για να δούμε και τα δικά σου…)

  20. Απρίλιος 16, 2008 στο 9:09 μμ

    @mamma

    Η τιμή ήτω μεγάλη και για μένα και για σένα.Αλλά τα έκανα πουτάνα τα βιβλία σου(ανακάλυψες και τα άλλα;;;εκείνα δίπλα στα σι ντί;;;Μαζί με τα σιντί τα έκανα πουτάνα!!!)για να έχω ένα σπίτι που μου συμπαραστέκεται.Η δουλειά είναι στην εντέλεια γιατί αυτή με συντηρεί μάλλον ώστε να έχω ένα σπίτι για να τα κάνω πουτάνα.Μάλλον για αυτό.

    Τί έπαθες βρε μάμμα;Γαμώτο.Σε παίρνω τηλέφωνο.Φιλί.,…

    @Crucilla

    Ένα λαθάκι κάναμε και έβγαλες αμέσως το γιαταγάνι.Επανορθώσαμε όμως αμέσως.Για δες.

    Α…και καλώς ήρθες!!!!

  21. Απρίλιος 16, 2008 στο 9:31 μμ

    @Το τέρας της Αμάθειας»

    Γειά σου τερατάκι μου.Ξέρεις είμαι εντυπωσιασμένος από την έρευνα που έκανες για μένα και τις εμμονές μου.Ειδικά αυτός ο ήχος ήταν τέλειος.ΧΑΧΑΧΑ ούγκα ούγκα…χαχαχα.

    Πέγκυ Ζήνα είδα;;;;Γι αυτό και κάτι μύριζε μόλις μπήκα;

    Σε φιλώ αγαπητή.Το βίδεον διορθώθηκε.Μπορείς να το απολαύσεις…

    @mamma

    Αυτό σου έλειπε να μην ξανασηκωθείς με τέτοιον άντρα δίπλα σου.Ένα αργείς θα σου πει και θα ισιώσεις η γυναίκα.Θυμάσαι που σου έλεγα μία μέρα για τον άντρακλα τον πελαγίσιο;;;

  22. Απρίλιος 16, 2008 στο 9:33 μμ

    @Το τέρας της Αμάθειας»

    Χίλια συγνώμη.Δεν την ξέρω ακόμα την γουόρντπρέςς.Φαίνεται πως όταν κάποια σχόλια έχουν url μέσα τους τότε τα μπλοκάρει το σύστημα μέχρι να τα εγκρίνω εγώ.Τα άφησα όλα ελεύθερα γιατί δεν είμαι χουντικός.

    χαχαχαχαχα τώρα είδα την απάντηση την άλλη…γράφουμε ταυτόχρονα!!!

  23. Απρίλιος 17, 2008 στο 1:03 μμ

    Εκτός από το Λαζόπουλο που ειλικρινά τον έχω σιχαθεί, (ειδικά τα βιντεακια είναι τόσο χαζά που αλλάζω κανάλι…), συμφωνούμε σε πολλά!!
    Ο λαός όμως απαιτεί ΤΩΡΑ νέο πόστ με τις εμπειρίες σου στο εργαστήρι του τρισμέγιστου Άδωνι!!! Ανέβασέ το, θα’χεις πολύ γέλιο!!

    Όσο για το παιχνιδάκι, θέλω πολύ να παίξω αλλά έχουν μαζευτεί άλλες 5-6 προσκλήσεις, να τα προλάβω όλα δεν παίζει, οπότε λέω να μην παίξω τώρα για να μην παρεξηγηθεί κανένας! Σωστή??
    Το καλοκαιράκι όμως παίζω ότι θέλετε, φιλιά!!

  24. Απρίλιος 17, 2008 στο 1:20 μμ

    Νομίζω ότι δεν έχεις καν ανάγκη από γιατρό, τουλάχιστον σε ότι αφορά τις εμμονές, και φυσικά θα ζήσεις, διότι μερικοί άνθρωποι περνούν τον καιρό τους κρύβοντας τον εαυτό τους, από τον εαυτό τους και πολεμώντας τον εαυτό τους, εσύ καμία σχέση, άρα ουδεένας κίνδυνος.

    Είσαι δεν φυγαδεύεις εμμονές, αναλύεις και ξεφαύγεις υλοποιώντας μέσω των εμμονών παραδείσους…

    Την καλησπέρα μου καλέ μου φίλε…
    (για το παιγνίδι θα πάιξω σήμερα -αύριο)

    Σ΄ευχαριστώ πολύ που πάντα είσαι ένας πολύ καλός μου φίλος, διακριτικός,άμεσος ταιριαστός.

    ΌΛα καλά, την εκτίμησή μου!

  25. Απρίλιος 17, 2008 στο 1:37 μμ

    Ένα έχω να πω για τις εμμονές σου: χείμαρρος!!!
    Φόρτσα και άσε τους άλλους να λένε!
    Καλησπέρα.

  26. Απρίλιος 17, 2008 στο 4:45 μμ

    Eksetiko to Video!!! Thanks gia tin proskili….an kai den mporw na skeftw poies einai oi emmones mou….8a epeksergastw ligo to egw mou kai 8a postaro

  27. 27 "Το τέρας της Αμάθειας"
    Απρίλιος 17, 2008 στο 7:31 μμ

    AAAAA!!! To ‘φχαριστήθηκα το βίδεον με τον ήχο… του «ακάθιστου»:P 🙂

  28. Απρίλιος 17, 2008 στο 8:09 μμ

    Καλέ τι ήταν αυτό στο βίντεο; 😯

  29. 29 Side21
    Απρίλιος 17, 2008 στο 11:31 μμ

    Μια χαρά είσαι νομίζω …
    Γι’ αυτό κάνω διάγνωση πως
    «θα ζήσεις και θα ευτυχήσεις»…
    Τη μόνη εμμονή που δεν καταλαβαίνω
    είναι αυτή με τα μπλοκοπαίχνιδα …
    Καλό σου βράδυ …

  30. Απρίλιος 18, 2008 στο 11:03 πμ

    Εεεεε όλοι το έγραψαν θα το γράψω και εγώ αγαπητέ «θα ζήσεις»..
    χααχχ εντάξει μακάρι να είχανε όλοι τις εμμονές σου!
    Μια χαρά σε βρίσκω
    ΦΙΛΑΚΙΑ 🙂

  31. Απρίλιος 18, 2008 στο 10:35 μμ

    Αυτό με το πολυτονικό το είχα κι εγώ. Εκλαψα με μαύρο δάκρυ όταν το αποχωριστήκαμε. Και ακόμα κολλάω στα παλιά βιβλία με τις δασείες, τις περισπωμένες… Αχ…

    Οσο για το πικάπ και τον αυτισμό… Εσύ παίζεις όλο το δίσκο. Εγώ μπορώ να λιώσω ένα μόνο τραγούδι. Αρα μάλλον είσαι σε καλύτερη κατάσταση.

    Τελικά νομίζω κι εγώ ότι θα ζήσεις. Θα τη σκαπουλάρεις όπως συνέβη και με μας… (Ασχετο με τι ελλείμματα)…

  32. Απρίλιος 19, 2008 στο 9:10 πμ

    Έλα βρε, θα ζήσεις. Μια χαρά σε βρίσκω!
    Αυτό με την τάξη στη δουλειά και την αταξία στο σπίτι, εγώ την έχω μέσα στο ίδιο το σπίτι. Το θέλω ολόκληρο εντάξει, αλλά στο δωμάτιό μου γίνεται της μουρλής! Κι όχι τίποτ’ άλλο, δεν θέλω να μου αλλάξει και κανείς το παραμικρό στο μπάχαλό μου. Ούτε να τ’ ακουμπήσει καν!

    Καλή σου μέρα!!! 🙂

  33. Απρίλιος 19, 2008 στο 5:57 μμ

    @patsiouri

    Γειά σου αγαπητό πατσιούρι.Βάλτο στο ψυγείο για το Καλοκαίρι.Θα είναι και πιο δροσερό.Έβαλα ήδη το τάιμερ.Φυσικά και θα ανεβάσω τις εμπειρίες στο εργαστήρι του τιτανομαλάκα Άδωνη.Ένα μήνα άντεξα εκεί(57 Ευρώ αν θυμάμαι καλά).Να αναμένεις.Θα τα πω όλα με το νι και με το λάμδα.Φιλάκια…

    @surrealist

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια αγαπητή.Και εσύ είσαι καλή μου φίλη και διακριτική.Γι αυτό και το χαίρομαι.Θα περάσω να δω τα δικά σου τα εμμονικά παιχνίδια.Σε φιλώ.(και από εδώ όλα καλά…)

  34. Απρίλιος 19, 2008 στο 5:59 μμ

    @kitsosmitsos

    Γειά σου Κίτσο μου.Χείμαρρος και δεν σε έπνιξε;Άρε σελέμπριτι.Σε είδα και στην εφημαρίδα(το κίτσοςμήτσος δηλαδής.Θα στα πω…

    @Lily

    Εδώ είμαι και θα περιμένω.Με το μαλακό.Αγαπημένος ο Jarrett…Φιλί…

  35. Απρίλιος 19, 2008 στο 6:01 μμ

    @Το τέρας της Αμάθειας»

    Ποιανού ακάθιστου;Αφού κάθεται ο τύπος!!!

    @mamma

    Αυτό μάμα λέγεται Τζάζ και μάλιστα υψηλού επιπέδου γιατί είναι και σόλο.

  36. Απρίλιος 19, 2008 στο 6:03 μμ

    @Side21

    Ούτε εγώ την καταλαβαίνω αυτήν την εμμονή μου αλλά τί σημασία έχει;Να έχεις ένα καλό ΣΚ

    @roadartist

    Φιλάκια και σε σένα αγαπητή.Θα ζήσω έ;Θα δούμε…Άγνωστε αι βουλαί των εμμονών.Φιλί…

  37. Απρίλιος 19, 2008 στο 6:07 μμ

    @gatti

    Δεν είμαστε εδώ για να συζητήσουμε τα ελλείματα.Και εγώ κολλάω σε ένα τραγούδι.Στην ίδια μοίρα είμαστε αγαπητό γατί.Ένα τραγούδι που με αναγκάζει κάθε φορά να αλλάξω δίσκο και βελόνα στο πικάπ.

    Καλό ΣΚ να έχεις…

    @leigh-cheri

    Και αν τύχει και στα ακουμπήσουν ή τα ταχτοποιήσουν δεν μπορείς να βρεις τίποτα!!!Ξέρεις τί σημαντικά χαρτιά(και ασήμαντα μαζί μην το κάνουμε θέμα)έχω χάσει με αυτήν την «τακτοποίηση»;;;

    Φιλιά και καλό ΣΚ

  38. Απρίλιος 19, 2008 στο 9:43 μμ

    εχω εμμονη με το νετ πειραζει ? ειμαι αρωωστοι με γιδια, γατια, σκυλια, ποντικια κτλ ζωα που κυκλοφορουν δυκτιακα και τα βρισκω υπεροχα …

    σοβαρα ομως να πω οτι η εμμονη για μενα ειναι η βαρεμαρα της ψυχης να αναζητει νεα πραγματα …

  39. Απρίλιος 20, 2008 στο 1:16 μμ

    @skouliki

    Δεν πειράζει η εμμονή σου σκουλικάκι.Μόνο τα φασόλια πειράζουν.Ακούς;Η βαρεμάρα της ψυχής μας οδηγεί.

    Φιλί και να έχεις ένα καλό ΣΚ

  40. Απρίλιος 20, 2008 στο 1:28 μμ

    Καλημέρα φίλε μου.
    Ενώ είχα βρει τον καινούργιο χώρο σου, τις τελευταίες μέρες δεν μπορουσα να βρω το μσγικο «εδώ» της παραπομπης εξ ου και η απουσία μου Τα κατάφερα ομως και το σωσα στα «αγαπημένα» μου αυτή τη φορά.
    Τα περισσότερα απ αυτά που παραθέτεις αντιπροσωπεύουν κι εμένα.

    Να σαι καλά και να τα λέμε.

  41. Απρίλιος 20, 2008 στο 6:39 μμ

    πρεπει να εξετασουμε τη σχεση σου με τη βυζαντινη μουσικη…

  42. 42 "Το τέρας της Αμάθειας"
    Απρίλιος 21, 2008 στο 8:29 πμ

    Kαλημέρα, καλή μεγάλη εβδομάδα!

  43. Απρίλιος 21, 2008 στο 8:48 πμ

    Ευτυχώς που δεν σε έχω …γείτονα. Αν είναι να ακούμε συνέχεια ταμπούλα… χα,χα,χα. Από την άλλη θα μου άρεσε να σκούω Βυζαντινούς ύμνους και ρέγγε!!!
    Κατά τα άλλα σε βρίσκω μια χαρά.
    Ενδιαφέροντα αυτά με τα του Άδωνι. Τέτοια πράγματα πιστεύουν? Φρίκαρα.

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

  44. Απρίλιος 21, 2008 στο 9:35 μμ

    Τι εφημερίδα ωρέ; Για πες περισσότερα γιατί χάνω επεισόδια.
    Σου έστειλα και ένα email αλλά απάντηση δεν πήρα… Αναμένοντας.

  45. Απρίλιος 21, 2008 στο 10:52 μμ

    Ωπα, κάμποσες οι εμμονές μας ε ;
    Αυτο με τις εποχές και τη μουσική το παθαίνω κι εγω σε μεγάλο βαθμό.
    Αλλα η χειρότερή μου ειναι ίσως το πληκτρολόγιο.
    Αν κάτσω να τις απαριθμήσω τις εμμονές θα εκτεθώ ανεπανόρθωτα στο κοινό 😛

  46. Απρίλιος 22, 2008 στο 9:29 πμ

    η βαρεμαρα της ψυχης μπορει να οδηγει αλλα το σωμα δεν αντιδρα σε νεες αποκαλυψεις?

    καλο πασχα φιλαρακι φιλια πολλα

  47. Απρίλιος 23, 2008 στο 10:48 πμ

    @giant13

    Γίγαντα καλημέρα.Τί κάνεις;Έχουμε και άλλα κοινά βλέπω.Χαίρομαι πολύ.Καλό Πάσχα να έχεις φίλε.

    @μαρια λεμονατη!

    Είναι κακή αυτή η σχέση γιατρέ;Ξέρεις είναι μια πεθαμένη μου σική(που δεν εξελίσεται δηλαδή)…Λές συνειρμικά να βγαίνει κάτι άλλο;

  48. Απρίλιος 23, 2008 στο 10:50 πμ

    @»Το τέρας της Αμάθειας»

    Καλησπέρα τερατάκι και καλή Μεγάλη Εβδομάδα και σε σένα.Και από ότι φαίνεται θα είναι πολύ μεγάλη…

    @Radio Marconi

    Φίλε ραδιοπειρατή μόλις ανεβάσω ποστ με την εμπειρία μου στη σχολή του Άδωνη θα τραβάς τα μαλλιά σου.Ανέμενε…Καλό Πάσχα…

  49. Απρίλιος 23, 2008 στο 10:52 πμ

    @kitsosmitsos

    Και μέιλ σου έστειλα,και για την εφημερίδα σου εξήγησα…ε τί άλλο θες;

    @tzonakos

    Πάρε πάσα στο παιχνίδι και ανέβασέ τις.Εγώ να φανταστείς δεν τις έχω όλες επάνω γιατί θα έβγαινε οχτάτομο βιβλίο με λεπτές σελίδες και μικρή γραμματοσειρά…Καλό Πάσχα φίλε…

  50. Απρίλιος 23, 2008 στο 10:53 πμ

    @skouliki

    Η βαρεμάρα της ψυχής…δεν έχω κάτι άλλο να απαντήσω…τα είπες όλα…Καλό Πάσχα φιλαράκι…

  51. Απρίλιος 23, 2008 στο 12:16 μμ

    Περασα να σου αφησω τις ευχες μου..
    Καλή Ανάσταση να εχεις, να περασεις καλα αυτες τις μερες!

  52. Απρίλιος 23, 2008 στο 12:31 μμ

    @roadartist

    Οι ευχές ανταποδίδονται αγαπητή.Και εσύ να περάσεις καλά…

  53. Απρίλιος 23, 2008 στο 12:33 μμ

    – Εγώ τώρα με τα ντρμς…έπαθα…
    Το ξέρεις αγαπητέ μου πως στα…νιάτα μου…..ήμουνα μονίμως ερωτευμένη με τους ντράμερς των συγκροτημώτων;…..
    Βυζαντινή μουσική ε;…
    – Ξέρεις τί κόλλημα παθαίνω με τα καινούρια ακούσματα; ΄Εχω λιώσει δίσκους και κασέτες…..
    -Ξέρεις πόσο δεν πηγαίνω τις πολτοποιημένες διασκεδάσεις; ΠΟΤΕ Ιούλιο Αύγουστο διακοπές…
    ;-)))

    ΄Ομορφες και χαρούμενες γιορτές,όπως εσύ τις ονειρεύεσαι
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

  54. Απρίλιος 23, 2008 στο 12:52 μμ

    Ααααααα όχι θα ζήσεις… εσύ είσαι ήδη αλλού και δεν στο έχουν πει για να μη σε στενοχωρήσουν!!! χιχιχιχιχι…
    Το χειμώνα να υποθέσω πως ακούς μουσική μπαρόκ??
    Πρέπει να ανεβάσεις Post τι έμαθα στο εργαστήριο αρχ.ελληνικών!!!
    Καλημέρα!!

  55. Απρίλιος 23, 2008 στο 1:03 μμ

    Δεκτά και τα δύο, άμα τη εμφανίσει όλα σβήνονται!
    Την καλησπέρα μου.

  56. Απρίλιος 24, 2008 στο 9:45 πμ

    Τι εμμονή κι αυτή(καινούργια)να έρχομαι και να ξανάρχομαι στο μπλογκ σου!
    Αυγά έβαψες;Στην εκκλησιά θα πας να προσκυνήσεις…αθεόφοβε;
    Ήρθα για τις ευχές μου…Να περνάς καλά-όπου και νάσαι!
    Καλό Πάσχα!…:-)))

  57. Απρίλιος 24, 2008 στο 11:20 πμ

    @Γλαρένια

    Καλησπέρα σου αγαπητή.Ξέρεις αυτό με τους ντράμμερ να το προσέξεις…Δεν είμαστε και η καλύτερη φάρα!!!Καλή Ανάσταση να έχεις και εσύ και να περάσεις όμορφα δωρίζοντας γλαρένιες αγκαλιές…

    @laxanaki

    Καλησπέρα Λαχανάκι.Το πόστ θα ανέβει σύντομα με το εργαστήρι αρχ.ελληνικών.Θα έχει γέλιο.Το χειμώνα ακούω και πάλι ρέγγε απλά βάζω και λίγο ροκ στο ρεπερτόριο.

    Καλώς ήρθες

  58. Απρίλιος 24, 2008 στο 11:23 πμ

    @kitsosmitsos

    Ακόμα εδώ είσαι;Δεν έχεις φύγει;
    Καλησπέρα φίλε.Να περάσεις καλά…

    @Utopia

    Ξέρεις με ξεμυάλισε η μάμα.Χθες λοιπόν με κέρασε πίτσα!!!Περιμένεις λοιπόν μετά από αυτό να πάω και να προσκυνήσω;Θα πέσει φωτιά να με κάψει.Η εμμονή σου χαίρομαι που ήρθε και σε σένα.Και εγώ τα ίδια κάνω.Εσύ έβαψες αυγά;Πήγες στην εκκλησία;

  59. Απρίλιος 24, 2008 στο 7:08 μμ

    Πέρασα απλά να σου ευχηθώ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, και όμορφες πάντοτε μουσικές όμορφες, στους ήχους που επιθυμείς.

  60. Απρίλιος 24, 2008 στο 7:31 μμ

    Κίθαρίστας ή ντράμερ;…
    Το βρήκαααα…..
    Είσαι ντράμερ και ..θού Κύριε φυλακί τω στόματί μου….σε ερωτεύτηκα πάραυτα/….
    άσε και βγαίνει ο Εσταυρωμένος, πάω να ανάψω ένα κερί…

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  61. Απρίλιος 24, 2008 στο 7:56 μμ

    @giant13

    Γιατί βάζεις και το αλλά μπροστά;Κάποιες φορές οι ευχές είναι όλο το κείμενο που πρέπει να υπάρχει και τίποτα άλλο.Καλό Πάσχα να έχεις αγαπητέ φίλε και συνάδελφε.

    @Γλαρένια

    Γλαρένια μου σωστά το βρήκες.Είμαι ντράμμερ.Ερωτευμένος με τον καλό ήχο των ντράμς και όχι με την βαβούρα.

    Τώρα που με ερωτεύτηκες όσα θου κύριε και να πεις γυρισμός δεν υπάρχει.Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.Και εγώ σε ερωτεύτηκα που με ερωτεύτηκες!Είμαστε δυό ερωτευμένοι μπλόγκερ!!!

    Άναψε και ένα κερί για μένα γιατί πάραυτα δεν πάω καλά.

    Καλή Ανάσταση να έχεις και εσύ αγαπητή Γλαρένια.

    Φιλί…

  62. Απρίλιος 25, 2008 στο 4:09 μμ

    να περασεις υπεροχα..
    καλη ανασταση σου ευχομαι..

    φιλια

  63. Απρίλιος 25, 2008 στο 6:10 μμ

    @με το φεγγαρι αγκαλια

    Και εσύ να περάσεις καλά αγαπητή.Καλή Ανάσταση…

  64. Απρίλιος 25, 2008 στο 8:39 μμ

    Καλή Ανάσταση νησάκι!

    Να τα περάσεις φίνα!

    😉

  65. Απρίλιος 25, 2008 στο 10:21 μμ

    @gatti

    Καλή Ανάσταση να έχεις γατάκι.Και εσύ να περάσεις φίνα…Φιλί…

  66. 67 "Το τέρας της Αμάθειας"
    Απρίλιος 26, 2008 στο 8:17 πμ

    Tα σχόλια μου σ’ αυτή σου την ανάρτηση κοντεύουν να γίνουν περισσότερα κι από τις εμμονές σου…(:P) αλλά μπορώ να μην ευχηθώ? ΔΕΝ μπορω… 🙂

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

  67. Απρίλιος 26, 2008 στο 8:50 πμ

    @Radio Marconi

    Καλή Ανάσταση και σε σένα φίλε….να περάσεις όμορφα ότι και αν κάνεις.

    @Το τέρας της Αμάθειας»

    Άμα τη εμφανίση του Τέρατος όλα τα κείμενα τείνουν να γίνουν εμμονικά!ΚΑλή Ανάσταση να έχεις αγαπητό τερατάκι και θα ανεβάσω σύντομα καινούριο για να μπορείς να ξαναέρθεις…φιλί…

  68. Απρίλιος 26, 2008 στο 9:54 πμ

    θα σου απαντησω με ενα ανεκδοτο…γιατι οι ποντιοι βαζουν το ραδιοφωνο στα βυζια τους;
    μα για να ακουνε βυζαντινη μουσικη φυσικα!

  69. Απρίλιος 26, 2008 στο 1:01 μμ

    Kalo Pasxa island! kala na pernas! filia!

  70. Απρίλιος 26, 2008 στο 2:06 μμ

    @μαρια λεμονατη!

    χαχαχαχαχαχα φοβερό αγαπητή.Μόνο που δεν είμαι Πόντιος.

    Καλή Ανάσταση να έχεις και να περάσεις καλά.Φιλί…

    @yiota

    Καλό Πάσχα και σε σένα Γιώτα.Και εσύ να περνάς καλά…Φιλιά

  71. Απρίλιος 29, 2008 στο 11:48 πμ

    Χαχαχαχαχαχα τι άτομο!! Τι άτομο!! Εύγε! Αγρίεψα σε μερικά σημεία αλλά δεν πειράζει! Εύγε! 🙂

  72. Απρίλιος 29, 2008 στο 2:34 μμ

    @Kwlogria

    Ευχαριστώ ευχαριστώ….


Σχολιάστε

Φοβάστε;

Δήλωση

apoklinousa-1

Η γωνιά του Ιατρίδη…

Δήλωση




Αλήτες, ρουφιάνοι, bloggers!

+Σουβλόγησον-Τσίκνησον+

Απρίλιος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Δημοφιλή άρθρα


