08
Μάι.
08

Idιογράφημα…

Μετά από επίμονες!!! προσκλήσεις της υπέροχης Ρούλας και της ποιήτριας Ουτοπίας θα ανταποκριθώ στο παιχνίδι όπου πρέπει να ανεβάσω κάτι δικό μου.Κάτι με το χέρι.Όπερ και θα γίνει.

 

Οι οδηγίες:

1. Γράψε (με το χέρι κι όχι κα’να σεντόνι)

2. Σκάναρε (ή φωτογράφισε… )

3. Πόσταρε
.
4. Ειδοποία! Απαραίτητα στο τέλος του ποστ γράψε: για το

http://autographcollectors.blogspot.com/

5. Προσκάλεσε άλλους 5 ή και περισσότερους blogger να συμμετέχουν.

Και οι άτυχοι είναι οι κάτωθι….

1. Η γλυκειά μάμα (με τις πολλές προσκλήσεις ήδη)

2. Ο πτυχιούχος πλέον Μαργαρίτης

3. Η υπερρεαλίστρια και πάλι!!!

4. Η κοπέλα που μου πουλά λεμόνια

5. Το ομόθρησκο γατί

6. Η lifewhispers

7. Και το σκουλικάκι με τον Κίτσο !!!

Περαστικά παιδιά…

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στον ιδρυτή του παιχνιδιού Αλλού φαν Μαρξ

66 Responses to “Idιογράφημα…”


  1. Μαΐου 8, 2008 στο 11:23 πμ

    Και βέβαια προστάζει…τα νησιά μπροστά λέει:)
    Καλημέρα σου

  2. Μαΐου 8, 2008 στο 11:39 πμ

    @roula karamitrou

    Αυτό βλέπω και εγώ.Όλο προσταγές….Καλημέρα Ρουλιώ και φιλί…

  3. 3 winston
    Μαΐου 8, 2008 στο 11:41 πμ

    Πολύ δύσκολο μου φαίνεται…

  4. 4 winston
    Μαΐου 8, 2008 στο 11:41 πμ

    Το εγχείρημα εννοώ…

  5. Μαΐου 8, 2008 στο 11:46 πμ

    @winston

    Είναι…αλλά δεν υπάρχει άλλη επιλογή.Καλώς ήρθες…

  6. Μαΐου 8, 2008 στο 12:05 μμ

    νησάκι 🙂
    τι υπέροχη συμμετοχή… και αισθητικά… αλλά και νοηματικά με σκοτώνεισ, λέμε.
    Καλημέρα

  7. Μαΐου 8, 2008 στο 12:11 μμ

    @aaduck

    Καλημέρα και σε ευχαριστώ.Μην τα λες όμως αυτά γιατί κοκκινίζω και θα με παρεξηγήσουν….είμαι βάζελος βλέπεις.Φιλί….

  8. Μαΐου 8, 2008 στο 12:29 μμ

    @roadartist

    Ευχαριστώ ευχαριστώ… 🙂

  9. Μαΐου 8, 2008 στο 12:41 μμ

    αλο και καλημερες

    ευχαριστω για την προσκληση το σκ θα σε τιμησω

  10. Μαΐου 8, 2008 στο 1:07 μμ

    Μπράβο βρε!
    🙂

    (άφωνη με άφησες, τέλειος -όχι πώς δεν το περίμενα, αλλά το παράκανες!!!!)

    Φιλιά, φίλε μου νησί -το περνάω σε λίγο
    😉

  11. Μαΐου 8, 2008 στο 1:16 μμ

    Tέλειο!Έγραψεςςςςςς….
    Η μάχη έγινε ήδη.Αλλά πάντα υπάρχει η μεγάλη,η τελική μάχη.Αυτή δεν έγινε ακόμα…
    Να΄σαι καλά…

    Υ.Γ.(1)Αυτό το…ποιήτρια,ΒΓΑΛΤΟ!Μου σπάει τα νεύρα,σαν βρισιά μου ακούγεται πια…
    Υ.Γ.(2)Τα… παπούτσια ήταν βιδεάκι.Αμφιβάλω αν σου ήρθε,γι αυτό και ρώτησα;)

  12. Μαΐου 8, 2008 στο 2:11 μμ

    πάνω σε ταμπούρο;;;;

    Σούπερ.

  13. Μαΐου 8, 2008 στο 2:27 μμ

    σαν να βλεπω τον δικο μου γραφικο χαρακτηρα..
    αληθεια..

    αφηνω ενα φιλι

  14. Μαΐου 8, 2008 στο 2:46 μμ

    island πηγαινε να τσακωσεις και το δικο μου λεμονι
    η δουλεια σου πολυ καλη!

  15. Μαΐου 8, 2008 στο 3:15 μμ

    Drummer μουυυυ…. ΕΓΡΑΨΕΣ!!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  16. 17 lifewhispers
    Μαΐου 8, 2008 στο 6:56 μμ

    απο τα πρωτοτυπα που εχουμε δει νομιζω ως τωρα!!!! λεω να ανταποκριθω κι εγω,δεν ξερω ακομη.
    φιλια!

  17. Μαΐου 8, 2008 στο 7:25 μμ

    Εξαιρετικό καλέ μου φίλε!
    Κολάζ, ντραμς, κείμενο όλα μια ομορφιά… και τα γράμματά σου είναι από αυτά που μου αρέσουν πολύ 🙂

    [μην το πεις πουθενά αλλά νόμιζα ότι τα ντραμς είναι «δια χειρός Island» και είπα μέσα μου: Πωπω… τι σκέφτηκε ο άνθρωπος, γαμώ τις συμμετοχές!!!!]

  18. Μαΐου 8, 2008 στο 7:26 μμ

    Ρε συ… γιατί όλοι έχουν στραφεί στον κυβισμό κι εγώ έμεινα Betty;

  19. Μαΐου 8, 2008 στο 10:46 μμ

    @skouliki

    Θα περιμένω σκουλικάκι…

    @νατασσάκι

    Πού το παράκανα;Σε ευχαριστώ πάντως νατασσάκι.Καλησπέρες….

  20. Μαΐου 8, 2008 στο 10:51 μμ

    @Utopia

    Δεν την θέλω την τελική μάχη ακόμα.Ας την να κάθεται.Τα φοβάμαι αυτά.Θέλω πόλεμο συνέχεια και ας χάνω.

    ΥΓ1 Δεν βγαίνει που να χτυπάς τον κ… σου κάτω.Σιγά μην λογοκρίνω τον εαυτό μου 🙂

    ΤΓ2 Δεν το έπιασα για τα παπούτσια και να σου πω την αλήθεια ακόμα το χάνω.Αν θες ρίξε μία πλήρη επεξήγηση με παραδείγματα (γιατί μου αρέσει να μιλάνε με στοιχεία) και τότες θα σου πω ο αδαής.

    ΥΓ3 Τί σου ζητήσανε ρε;Ένα φιλάκι του Θεού.Τίποτις άλλο….άσπλαχνη

  21. Μαΐου 8, 2008 στο 10:54 μμ

    @indictos

    Είπα να τα βάλω πάνω στο τομ το δωδεκάρι για να φαίνεται και το ταμπούρο αλλά δεν στεκόντουσαν.Καλησπέρα…

    @με το φεγγαρι αγκαλια

    Ίδιο χ’ερι έχουμε;Θα περάσω να δω…

    Το παρέλαβα το φιλί.

  22. Μαΐου 8, 2008 στο 10:55 μμ

    @μαρια λεμονατη!

    Σε ευχαριστώ για το λεμόνι.Μόλις το έστιψα σε κάτι χόρτα.Γλύκα έγιναν…Περνάω να δω…

    @Γλαρένια

    Ευχαριστώώώώώ 🙂

  23. Μαΐου 8, 2008 στο 10:56 μμ

    @lifewhispers

    Να ανταποκριθείς φυσικά.Πού το σκέφτεσαι;Να το κάνεις.Πλάκα έχει.Φιλί…

  24. Μαΐου 8, 2008 στο 11:02 μμ

    @mamma

    Το ψιλοέσωσες μάμμα.Βέβαια η αλήθεια βγήκε πρώτη έξω από το σταθμό.Εκεί δεν μπόρεσες να το συμμαζέψεις.Εδώ τα κατάφερες καλύτερα… 🙂

    Τα ντράμς όπως σου είπα θα είναι έτοιμα και ιδιοκατασκευή σε ένα εξάμηνο καλώς εχόντων των πραγμάτων.Θα δούμε.Δεν έβρισκα τόσο καιρό μηχανή να κουρμπάρει λεπτά φύλλα από σφένταμο.Τώρα που βρήκα θα διαπρέψω λέμε P)

    Δεν ξέρω γιατί έχεις μείνει Μπέτυ εσύ(και το νατασσάκι μαζί έτσι είναι).Μάλλον όσοι δεν είναι άμεσα συνδεδεμένει τους αναγνωρίζει ως άλλη πηγη και πλέον η γουόρντπρεςς έχει βάλει και σχέδια.

    Άντε πάρε καμιά ιδέα να φτιάξεις παρεό χρωματιστά διά την παραλίαν(σιγά μην ξεχάσω)!!!!

    Φιλί χωμάτινο…

  25. Μαΐου 8, 2008 στο 11:03 μμ

    @sasel

    Θενκς…Καλώς ήρθες.

  26. Μαΐου 8, 2008 στο 11:42 μμ

    βρε, για καλό το είπα!
    🙂 🙂 🙂

    Φιλιά 🙂
    (από όλους μας 😉 )

  27. Μαΐου 8, 2008 στο 11:49 μμ

    @νατασσάκι

    Αμ εγώ για κακό το είπα;

    Φιλιά με τυμπανοκρουσίες!!!

    ΥΓ Ακόμα ξύπνιοι είστε όλοι σας;Γρήγορα τα μικρά(και ο τριαντάρης άντρας σου)για ύπνο… 🙂

  28. Μαΐου 9, 2008 στο 12:04 πμ

    το μικρό κοιμάται, παιδί μου
    ο τριαντάρης σου χρωστάει κέρασμα!!! 😉

    Φιλάκια 🙂

  29. Μαΐου 9, 2008 στο 12:06 πμ

    @νατασσάκι

    χαχαχαχα Δεν χρωστάει τίποτις….Καληνύστα… 🙂

  30. Μαΐου 9, 2008 στο 12:20 πμ

    Ανέβασε πολύ τον πήχη η δική σου συμμετοχή. Μετά από αυτήν πού να τολμήσω εγώ βρε νησάκι μου; Με 15 ώρες μπροστά στον υπολογιστή, έξω ξεχάσει να γράφω στο χέρι!

    Αχ θα δω τι μπορώ να κάνω…
    Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!
    🙂

  31. Μαΐου 9, 2008 στο 12:23 πμ

    Ωπ…φοβερή έμπνευση αυτή με το κολάζ. Και τα λόγια πολύ όμορφα. Διάβασα και μερικά άλλα χειρόγραφα… Μερικοί γράψανε βιβλία ολόκληρα. Ποιος θα τα διαβάσει. Island το δικό σου μαζί με άλλα 2-3 είναι από τα καλύτερα!!

  32. Μαΐου 9, 2008 στο 7:35 πμ

    @gatti

    Γατί μου σε ευχαριστώ πολύ.Τα λες όμως γεμάτα γεμάτα και κομπλάρω λίγο.Να δεις τί μπορείς να κάνεις.Ευκαιρία να ξαναπιάσεις μολύβι στα χέρια σου,

    Φιλί…

    @dr.Seeng

    Σε ευχαριστώ για την προτίμηση γιατρέ.Ελπίζω να μην τα λες αυτά για να ανεβάσεις τις τιμές των συνεδριών!!!Και τα σεντόνια που έχουν ανεβάσει όμορφα είναι πάντως.Όλα έχουν το κάτι τις….

    Καλημέρες…

  33. 35 "Το τέρας της Αμάθειας"
    Μαΐου 9, 2008 στο 7:43 πμ

    Γραφ(κιθαρ-)ίστας & drummer… 🙂

  34. Μαΐου 9, 2008 στο 10:47 πμ

    χιχι, ο φάκελος στο τελος πολύ μου άρεσε… πολλάααα χρόνια πριν, που χρησιμοποιούσαμε τέτοιους 😉

  35. Μαΐου 9, 2008 στο 11:52 πμ

    Πολύ ωραίος και προτότυπος ο τρόπος παρουσίασης!
    Εσύ παιδί μου δε γράφεις μόνο αλλά σκηνοθετείς κι όλας.
    Να υποθέσω ότι παίζεις και κρουστά!
    Ωραίος πολύ ωραίος!Με εντυπωσίασες (‘Οχι βέβαια ότι είναι και η πρώτη φορά!)
    Συγχαρητήρια!

  36. Μαΐου 9, 2008 στο 1:23 μμ

    Σε φόρμα σε βρίσκω!(καλό αυτό!)
    Δεν το βγάζεις,ε;Γκρρρρ…Αν ήξερες τι έχω τραβήξει,θα το έβγαζες!!!Άλλά δικό σου είναι το μπλογκ,ότι θέλεις κάνεις!Αυτό δα μας έλειπε…
    Απ΄ό,τι κατάλαβα το βιδεάκι με τα παπούτσια δεν ήρθε!
    Φιλί δεν σου δίνω που να χτυπάς τον κ@@@ σου κάτω!

    Υ.Γ.Μια ζωή μπερδεύω τα όνειρα με τους εφιάλτες-θα τη βγάλω καθαρή,γιατρέ μου;

  37. Μαΐου 9, 2008 στο 7:28 μμ

    @Το τέρας της Αμάθειας»

    Μια φορά πήγα να παίξω κιθάρα αγαπητή και για μια βδομάδα πονάγανε τα δάχτυλά μου.Δεν το έχω σου λέω.Ούτε το γραφίστας το έχω αλλά το δέχομαι γιατί είμαι και λίγο ψώνιο. 🙂

    @laxanaki

    Δεν ήταν πολλά τα χρόνια που χρησιμοποιούσα τέτοιον.Άμα η κοπέλα σου(έστω πρώην) βρίσκεται εις τας Γααλλίας και ο ΟΤΕς σε έγδυνε για τέτοια τηλεφωνήματα αναγκαστικά γράφαμε κάθε 3 μέρες.Να σου πω πως ήταν από τις γλυκιές περιόδους.

    Καλησπέρα λάχανο…

  38. Μαΐου 9, 2008 στο 7:29 μμ

    @Ανασαιμιά

    Παίζω ολίγον από τύμπανα.Ολίγον όμως.Μην το κάνουμε και θέμα.
    Χαίρομαι που σου άρεσε αγαπητή ανασαιμιά.Φιλί…

  39. Μαΐου 9, 2008 στο 7:33 μμ

    @Utopia

    Α…για αυτά τα παπούτσια έλεγες;Ναι τα έλαβα πριν κάτι μέρες και μάλιστα ήθελα να σου στείλω και ανάλογη απάντηση αλλά με τις αρνήσεις σου το αμέλησα.Στο είπα….χουντικός δεν είμαι ευτυχώς.Όμως αφού δεν μου δίνεις φιλί ξεροκέφαλη να είσαι σίγουρη πως θα ανεβάσω ποστ και θα το διαδώσω παντού(υπερβολές μην ακούς)με επικεφαλίδα «Η ΠΟΙΗΤΡΙΑ ΟΥΤΟΠΙΑ»!!!!!!

    Κανόνισε την πορεία σου….

  40. Μαΐου 9, 2008 στο 8:07 μμ

    θα συμφωνήσω ότι είναι από τις καλύτερες και πιο προσεγμένες σκηνοθετικά συμμετοχές

    πες μας και που παίζεις να έρθουμε να ακούσουμε…

  41. Μαΐου 10, 2008 στο 1:13 πμ

    Υπέροχο εικαστικά/αισθητικά και αισιόδοξο νοηματικά.
    Εύχομαι να αισθάνεσαι και μέσα σου έτσι.
    Φιλιά

  42. Μαΐου 10, 2008 στο 12:13 μμ

    αυτό το παζλ με τα κομμένα χαρτάκια μου θύμισε το Seven.

  43. Μαΐου 10, 2008 στο 3:01 μμ

    Την καλησπέρα μου, αποστολή οκ!!

    Για το ιδιόγραφο η ουτοπία, αλίμονο να μην προστάζει… αλλά να μείνω στο back… ουτοπία υπό τους ήχους των κρουστών!

    Σ΄ευχαριστώ πολύ!!

  44. Μαΐου 10, 2008 στο 4:30 μμ

    ετοιμη …με σοβαροτητα οπως παντα

  45. Μαΐου 10, 2008 στο 5:08 μμ

    @μια αντανάκλαση

    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

    Ακόμα δεν παίζω αλλά αύριο έχω πρόβα με ένα καινούριο συγκρότημα.Είδομεν.Θα μάθετε νέα.Φιλί…

    @leigh-cheri

    Κάπως έτσι αισθάνομαι ώρες ώρες.Γι αυτό και βγήκε έτσι.Σε ευχαριστώ πολύ…

  46. Μαΐου 10, 2008 στο 5:10 μμ

    @scarface

    Εμλενα μου θύμισε την πολυμετοχικότητα…

    @surrealist

    Μείνε εκεί που είσαι.Μιά χαρά είναι τα κρουστά.Φιλί…

  47. Μαΐου 10, 2008 στο 5:10 μμ

    @skouliki

    Έχω κάποιες αμφιβολίες αλλά θα δω από κοντά. 🙂

  48. 50 giant13
    Μαΐου 10, 2008 στο 7:16 μμ

    Είσαι ωραίος, πολύ όμορφο.

  49. Μαΐου 11, 2008 στο 12:23 μμ

    @giant13

    Σε ευχαριστώ πολύ γίγαντα.Καλημέρα…

  50. Μαΐου 11, 2008 στο 1:41 μμ

    Η ουτοπία προστάζει άλλα, πάντα και για πάντα!

    Τόσο όμορφο…!

    Καλημέρα

  51. 53 Side21
    Μαΐου 11, 2008 στο 4:06 μμ

    Δεν έχουν τόση σημασία οι μάχες
    αλλά η συνεχής προσπάθεια …
    Πάντα θα υπάρχουν πέρα απ’ τον ορίζοντα
    κι άλλοι στόχοι για να κατακτηθούν …
    Ο μεγαλύτερος αντίπαλος
    κρύβεται μέσα μας …
    Την καλησπέρα μου …

  52. Μαΐου 11, 2008 στο 6:40 μμ

    Αμαν μ’αυτό το παιχνίδι!!! Μια μέρα είπα επιτέλους να μπλογκάρω και όλο το βρίσκω μπροστά μου όπου μπαίνω!!!

  53. 55 Humma Kavula
    Μαΐου 12, 2008 στο 1:38 μμ

    Χρόνια και ζαμάνια έκανα να περάσω αλλά έχω πήξει με την εταιρεία. Μας επήραν τα εσώβρακα αι μπίζνεσμεν! Απ’ότι βλέπω τα τύμπανα δε τα πούλησες ακόμα ε; Τις καλημέρες μου.

  54. 56 fpboy
    Μαΐου 12, 2008 στο 3:18 μμ

    Τι φοβερά και ψαρωτικά γράμματα είναι αυτά?
    Καλή βδομάδα!

  55. Μαΐου 12, 2008 στο 4:04 μμ

    Παί-παί-παίξαμεεε!!!
    Ευχαριστώ και πάλι για την πρόσκληση.

  56. Μαΐου 12, 2008 στο 8:06 μμ

    Χαχα ! Φοβερό, απο τα κορυφαία !
    Εγραψες Νησιώτη. Φτου ζηλευω ρε γμτ !

  57. Μαΐου 12, 2008 στο 11:48 μμ

    @ceralex

    Ευχαριστώ πολύ.Η ουτοπία προστάζει αλλά ποιός την ακούει…Ακούει εκείνη;

    @Side21

    Και την δικιά μου καλησπέρα.Τον αντίπαλο τον έχεις εντοπίσει ήδη.Και τον δικό μου και τον δικό σου.

  58. Μαΐου 12, 2008 στο 11:50 μμ

    @patsiouri

    Πατσιουράκι ο Αλουφάνης είχε γαμώ τις ιδέες.Φαίνεται άλλωστε από την συμμετοχή.

    @Humma Kavula

    Ρε θάνατος στα αφεντικά….Τα τύμπανα,ειδικά τώρα,δεν πουλιούνται με τίποτα.Για το τώρα θα ενημερώσω μόλις οριστικοποιηθεί κάτι που ετοιμάζεται.Καλησπέρα φίλε…

  59. Μαΐου 12, 2008 στο 11:52 μμ

    @fpboy

    Καλή εβδομάδα και σε σένα.Σε άλλους να τα λες αυτά γιατί με δουλεύουν εμένα φίλε μου.

    @kitsosmitsos

    Έ έ έρχομαιιιιιι

  60. Μαΐου 12, 2008 στο 11:53 μμ

    @tzonakos

    Δεν είναι και για ζήλιες.Ευχαριστώ πολύ φίλε Τζονάκο.Καλησπέρες…

  61. Μαΐου 13, 2008 στο 12:15 πμ

    ενας ηλεκτρολογος σοβαρος επρεπε να κοιματε ηδη ..λεμε τωρα

  62. Μαΐου 13, 2008 στο 8:00 πμ

    Σε βρίσκω πολύ δημιουργικό !!!! Όλο το στήσιμο …άψογο!!!!
    Καλημέρα.

  63. Μαΐου 13, 2008 στο 9:51 πμ

    @skouliki

    Ένας ηλεκτρολόγος σοβαρός ποτέ δεν κοιμάται τέτοια ώρα.Λέμε τώρα.

    @Radio Marconi

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ραδιοπειρατή.Καλημέρα…Χαθήκαμε ρε.


Σχολιάστε

Φοβάστε;

Δήλωση

apoklinousa-1

Η γωνιά του Ιατρίδη…

Δήλωση




Αλήτες, ρουφιάνοι, bloggers!

+Σουβλόγησον-Τσίκνησον+

Μαΐου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

