13
Μάι.
08

Ρεπορτάζ χωρίς σύνορα και χωρίς κανάλι…

Είχα κάνει μια ερώτηση σε έναν δάσκαλό μου μικρός.Γιατί τον είχα ρωτήσει η τηλεόραση προβάλει εκπομπές που δεν τις βλέπει κανείς;Και μου απάντησε πως επειδή την πληρώνουν όλοι οι Έλληνες οφείλει να βάζει και εκπομπές για τους λίγους.Βέβαια οι λίγοι δεν πουλούν.Τί γίνεται όμως όταν μια κερδοφόρα εκπομπή κόβεται με το έτσι θέλω;Καταπατούνται έτσι τα ληστρικά χρήματα τα οποία μας παίρνουν σε κάθε λογαριασμό της ΔΕΗ;Ουσιαστικά(αν και χωρίς την θέλησή μας) επενδύουμε στην ΕΡΤ κάθε δίμηνο.Δεν θα έπρεπε λοιπόν να έχουμε λόγο και για το πρόγραμμα που θα προβάλει αλλά και για την διοίκηση συτής;

Πολλούς Κούλογλου δεν έχουμε.Και αντί να προστατεύσουν το είδος σαν ένα είδος προς εξαφάνιση απλά του λένε πως απολύεται γιατί δεν τους αρέσουν αυτά που βγάζει.Δηλαδή κύριε Παναγόπουλε και κύριε Γόντικα ποιά εκπομπή σας αρέσει;Να υποθέσω τα ψεύτικα κέφια του Παπαδόπουλου,η γκλαμουριά των δημοσιογράφων στα κάθε λογής ντιμπέιτ που σκάνε μύτη με τις τζιπάρες τους,τα βυζόμπαλα της Καλομοίρας ή μήπως το κάθε τσουλί που ανεβάζει μεσημεριανοαπογευματινή εκπομπή με το θέμα των εξωγήινων;Και αλήθεια κύριε Παναγόπουλε…μπορείτε να μου πείτε γιατί πληρώνω ακόμα(μέχρι πριν λίγο καιρό αυτό τουλάχιστον γινότανε)την πρώην παρουσιάστρια της γιουροβίζιον;Αυτή είχε βγει σε μια εκπομπή και είχε πει ότι ετοιμάζει βιβλίο γιατί βαριέται που δεν έχει δουλειά να κάνει!!!Όχι επειδή είναι άνεργη,αλλά επειδή εγώ την πληρώνω σαν εσώκλειστο δημόσιο υπάλληλο στο κανάλι «σας»(είναι αλήθεια «σας» ή «μου»;  ).

Δεν θέλω να σας μιλήσω για ελεύθερη δημοσιογραφία και ελεύθερη έκφραση μέσω εκπομπών γιατί για τέτοια μυαλά σαν και τα δικά σας αυτές είναι δύσκολες εκφράσεις.Εσείς ξέρεται μόνο το όπα και το απολύεσαι.Ξέρετε επείσης το σχολάω στις 12 γιατί έτσι γουστάρω,και σταματώ την εκπομπή του τάδε επειδή έτσι γουστάρω.Και εγώ λοιπόν δεν γουστάρω να σε πληρώνω.Αλήθεια ποιός σε ψήφισε για την προεδρία;Ο καλός μπαμπάς,οι δημόσιες σχέσεις,οι κατουρημένες ποδιές που έχεις φιλήσει ή μήπως η εργατικότητα και αμεροληψία που επιδεικνύεις;

Βέβαια το βασικό ερώτημα που προκύπτει είναι το εξής:»Από ποιόν πήρατε αυτήν την εντολή κύριε διευθυντά»;Αυτή δεν είναι η σωστή ερώτηση πρώην δημοσιογράφε και νυν εκπρόσωπε τύπου κύριε Ρουσσόπουλε;

Αναδημοσιεύω από τους Άει σιχτίρ

Αναδημοσιεύω από anze-ta
Το μόνο που μπορώ να σχολιάσω είναι πως τόσο «αμερικάνικη» συμπεριφορά δεν περίμενα από τα δικά μας (και λέω δικά μας, διότι μιλάμε για κρατικά) ΜΜΕ…..:(

Με επίσημο δελτίο τύπου που εξέδωσε η ΕΡΤ σήμερα, Δευτέρα 12-5, ανακοινώνει τη λήξη της συνεργασίας της με την εκπομπή. Αναλυτικά η ΕΡΤ αναφέρει:

«Έπειτα από συνάντηση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΤ κ. Χρήστου Παναγόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Τηλεόρασης, κ. Δημητρίου Γόντικα με τον δημοσιογράφο κ. Στέλιο Κούλογλου, ανακοινώθηκε στον κ. Κούλογλου ότι δεν θα συνεχιστούν στην επόμενη τηλεοπτική σεζόν οι εκπομπές «Θεματική Βραδιά» και «Ρεπορτάζ χωρίς Σύνορα».

Η ΕΡΤ ευχαριστεί τον κ. Κούλογλου για τη συνεργασία του.»
Στη συνάντηση ο κ. Παναγόπουλος είπε στον κ. Κούλογλου ότι η συνεργασία με την εκπομπή δε θα συνεχιστεί επειδή απλά… «δεν του αρέσει».
Το παρασκήνιο της ανακοίνωσης αυτής εξηγεί καλύτερα η επιστολή που προηγήθηκε και εστάλη από τον Στέλιο Κούλογλου προς το γενικό διευθυντή της ΕΡΤ:

ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ- ΕΡΤ
Kύριε Γόντικα,
Εδώ και ένα μήνα περίπου μάταια προσπαθώ να εξασφαλίσω μια επιστολή από την ΕΡΤ, ώστε να βγάλω δημοσιογραφική βίζα για την Κίνα. Μόλις χθες με ειδοποιήσατε μέσω του κ. Αναστασόπουλου ότι η διοίκηση δεν θέλει να προβάλω εκπομπή για την Κίνα. Για το ντοκιμαντέρ «Από τον Μάο στους Ολυμπιακούς Αγώνες» έχουν γίνει ήδη όλες οι προετοιμασίες (εισιτήρια, διαμονή και εταιρεία παραγωγής στο Πεκίνο), έχει συλλεχθεί αρχειακό υλικό καθώς έχουν γίνει ήδη συνεντεύξεις, όπως με την βιογράφο του Μάο. Αδυνατώ να πιστέψω ότι υπάρχουν «πολιτικοί λόγοι» για την άρνηση σας, θέλω να ελπίζω ότι πρόκειται για παρεξήγηση και σας ζητάω να με διευκολύνετε, γιατί χωρίς δημοσιογραφική βίζα η έρευνα στην Κίνα γίνεται δυσκολότερη.

Εν τω μεταξύ από διάφορες πηγές μέσα στην ΕΡΤ μαθαίνω ότι η εταιρεία δεν θα ανανεώσει την συνεργασία μαζί μου για την ερχόμενη τηλεοπτική χρονιά. Αυτό μου προκαλεί έκπληξη καθώς είναι γενικώς αποδεκτό ότι και οι δύο εκπομπές που παρουσιάζω δεν υστερούν σε ποιότητα των υπόλοιπων του σταθμού. Από οικονομικής πλευράς είναι αποδοτικές λόγω των πολλών διαφημίσεων (έφτασα να έχω φέτος 16 λεπτά διαφημιστικά σποτ μέσα σε μια ώρα), ενώ και από πλευράς θεαματικότητας (5% Μέσος όρος το Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα και 4.1% η Θεματική Βραδιά, φέτος) ξεπερνούν κατά πολύ το μέσο όρο της ΕΤ-1.
Ως αιτία για τη διακοπή της συνεργασίας αναφέρεται το περιεχόμενο των εκπομπών μου και ειδικότερα το γεγονός ότι προγραμμάτισα την προβολή της έρευνας για την γενιά των 700 ευρώ και την ακρίβεια, παρότι η διοίκηση μου ζήτησε να την ματαιώσω. Επειδή σε εκπομπές όπως αυτές που παρουσιάζω ο προγραμματισμός (ταξίδια, ντοκιμαντέρ κλπ) ξεκινάει από τον Ιούνιο θα ήθελα να με ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν αν θα συνεχισθεί ή όχι η συνεργασία μας.
9-5-2008 Μετά τιμής, Στέλιος Κούλογλου.
—————————————–
Η ανακοίνωση του Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα στην ιστοσελίδα της εκπομπής.
Για να εκφράσετε την άποψη σας, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του ΡΧΣ: http://www.rwf.gr/

Δεν πειράζει ρε μάγκες της ΕΤ-1,

 

 

 

 

 

Τι να τον κάνουμε τον Κούλογλου;

Βάλτε κανένα παρατρεχάμενο να χορεύει τσιφτετέλι και να πετάει γαρδένιες και πάρτε για αυτού του είδους τη πληροφόρηση και τα ωραία μας λεφτά, με την βία των τιμολογίων της ΔΕΗ!!!

Ελεος δηλαδή, ούτε μια σοβαρη εκπομπή δεν μπορείτε να ανεχτείτε???????????
ΑΠΝΤΈΙΤ

Χάρη στην αγαπημένη Ουτοπία βάζω εδώ μια συλλογή υπογραφών διαμαρτυρίας και δεν το κάνω για τον Κούλογλου αλλά για την ΕΡΤ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Advertisements

60 Responses to “Ρεπορτάζ χωρίς σύνορα και χωρίς κανάλι…”


  1. Μαΐου 13, 2008 στο 12:44 μμ

    Στην ΕΡΤ πλεον εχουν πιο σοβαρα θεματα…Οπως την Καλομοιρα…Στροφη στη ποιοτητα κανει και η Δημοσια Κρατικη Τηλεοραση…

  2. Μαΐου 13, 2008 στο 4:47 μμ

    Τι να πεις!Πάντως έχει γίνει θέμα το όλο ζήτημα και ευτυχώς υπάρχουν και άλλα κανάλια!

  3. Μαΐου 13, 2008 στο 5:07 μμ

    Ήδη έχω σχολιάσει τόσο στον zaphod όσο και στην ανέφελη που ασχολήθηκαν με το θέμα. Θα πω όμως κι εδώ ότι για μένα αυτό μόνο ως ΦΑΣΙΣΜΟΣ μπορεί να χαρακτηριστεί. Όλο και περισσότερο ντρέπομαι γι΄αυτήν την χώρα. Ειλικρινά.

  4. Μαΐου 13, 2008 στο 6:05 μμ

    Έχω βάλει και εγώ μπανεράκι στο μπλογκ μου από χτες για αυτό το θέμα.
    Ο Κούλογλου έχει μάθει από μικρό παιδί τι θα πει κυνηγητό, δεν έχει ανάγκη.
    Αυτοί οι τύποι όμως της Ερτ έχουν τεράστια ασυλία,αηδιαστικά φασιστοειδή.
    Κρίμα.

  5. Μαΐου 13, 2008 στο 7:41 μμ

    Διάβασα σήμερα στην εφημερίδα γι αυτό το θέμα και στεναχωρήθηκα… Όπως στεναχωριέμαι τόσα χρόνια για ότι καλό προβάλουν τα κρατικά κανάλια αλλά μόνο τις «δύσκολες» ώρες, εντέχνως για να «ξυπνούν» όσο γίνεται λιγότεροι! Δυστυχώς, τα κρατικά κανάλια λειτουργούν ώς εταιρίες και όχι για να παράγουν κοινωνικό έργο.Island έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα αυτά που γράφεις και ακόμα περισσότερο όσον αφορά ποιοι πληρώνουν και τί απαιτήσεις έχουμε από ένα κρατικό κανάλι. Αλήθεια, γιατί έχουν διαφημήσεις τα κρατικά κανάλια…????? Ας αποφασίσουν αυτοί οι κύριοι αν τις θέλουν ή όχι για να δούμε και μείς αντίστοιχα αν θα πληρώνουμε τα τέλη ή όχι!!!!

  6. Μαΐου 13, 2008 στο 7:56 μμ

    @πρεζα Tv

    Όπως έγραψα και σε σένα στην ΕΡΤ τον παίζουν διαρκώς και μάλιστα αυτό δεν είναι δικιά τους απόφαση.Καλώς ήρθες.

    @~~A~~

    Για κάτι τέτοιες εκπομπές φυσικά και ευτυχώς υπάρχουν άλλα κανάλια.Για όλα τα υπόλοιπα η θέση της τιβι είναι στον βόθρο.Εκεί μαζί με τα μυροδικά.

  7. Μαΐου 13, 2008 στο 7:59 μμ

    @leigh-cheri

    Δεν το λέμε φασισμό.Δημοκρατία με φασιστικές προεκτάσεις το λέμε.Καλησπέρα αγαπητή.

    @scarface

    Κρίμα και άδικο αλλά ποιός ακούει;Ήθελα να ήξερα τα υπόλοιπα κανάλια είπαν κάτι στις ειδήσεις;

  8. Μαΐου 13, 2008 στο 8:02 μμ

    @IaTriDis

    Κοινωνικό έργο;;; χαχαχαχαχα το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

    Το επιχείρημα με τις διαφημίσεις είναι πολύ εύστοχο.Άσε που μπορούν τα υπόλοιπα κανάλια να κινηθούν δικαστικά.Αλήθεια είναι συνδρομιτικό κανάλι ή ελεύθερο.Στο συνδρομιτικό ας γίνει σαν το φιλμνετ αλλιώς ας γίνει ελεύθερο αλλά φράγκο από μας.Για; να μην ξεκινάνε το αγώνα τις τηλεθέασης με τα άλλα κανάλια από άλλη βάση.

  9. Μαΐου 13, 2008 στο 9:17 μμ

    Από τις λίγες αξιόλογες εκπομπές. Και ναι, την έβλεπα γιατί μου αρέσει ο τρόπος που τα προσεγγίζει. Ίσως είναι και για το καλό του, καθότι θα πάει σε κανάλι που θα τον βλέπει περισσότερος κόσμος…

  10. 10 Side21
    Μαΐου 13, 2008 στο 10:56 μμ

    Ακόμη μια «φιλότιμη» προσπάθεια για να κατεβάσουν περισσότερο
    το ήδη χαμηλό επίπεδο των κρατικών καναλιών …
    Κι ένας λόγος παραπάνω να μην ανοίγουμε το ηλίθιο χαζοκούτι !!!
    Κι ας το πληρώνουμε σα μ…….-

  11. Μαΐου 14, 2008 στο 1:59 πμ

    Γεια σου νησάκι,

    Από τη στιγμή που στην κρατική τηλεόραση βρήκε στέγη η Άννα Δρούζα όλα μπορεί να τα περιμένει κανείς – μέχρι και μεσημεριανές εκπομπές τύπου STAR και βγάλε.

    Όσο για τον Κούλογλου, σχεδόν μια δεκαετία στο κρατικό κανάλι, πιστεύω πως ναι μεν έκανε πολύ καλά τη δουλειά του, αλλά… να μην ξεχνάμε κιόλας πως η ΕΡΤ δεν έχει και ανοιχτές αγκαλιές για τον οποιονδήποτε, σε οποιοδήποτε πόστο. Και δεν νομίζω πως την πάτησε για »ιδεολογικούς λόγους». Τον πήγαινε η προηγούμενη κατάσταση, δεν τον πηγαίνει η τωρινή. Αυτοί είναι οι νόμοι της αγοράς, αυτά παίζουν σε αυτά τα κλιμάκια…

    Και κάτι άλλο: Επειδή πολύ της μόδας είναι η Γενιά των 700 Ευρώ, γιατί δεν μας λένε όλοι αυτοί που κάνουν τέτοια ρεπορτάζ και αφιερώματα πώς πληρώνουν τους επιτελείς τους στις ομάδες τους; Γιατί καθένας από αυτούς τους »μεγαλοκάτι» έχουν δικές τους ομάδες με ανθρώπους που πληρώνονται με μαύρα, με Δελτία Παροχής Υπηρεσιών (του τύπου αμείβεσαι καθαρά 500 ευρώ, αλλά δηλώνεις στην Εφορία ελεύθερος επαγγελματίας κτλ.)

    Και για να ξαναέρθω στα του Κούλογλου, ναι, εξαιρετικός ρεπόρτερ, ναι, πολύ καλές εκπομπές, αλλά μια μίνι έρευνα στο google μπορεί να φωτίσει ή να θυμίσουν κάποια πράγματα από παλιά. Εξαιρετικοί ρεπόρτερ και δημοσιογράφοι βέβαια υπάρχουν πολλοί, αλλά δεν καταφέρνουν το κρατικοδίαιτο της αμοιβής τους… Και φυσικά μας πειράζει όλους η διακοπή του Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα, αλλά στοίχημα πως όλο αυτό θα ανεβάσει το κασέ του Κ. και του χρόνου θα βολευτεί ωραιότατα σε ιδιωτικό κανάλι;

    Αλί και τρισαλί για όσους δεν έχουν ταλέντο στις «δημόσιες σχέσεις» και στις ανώτερες διασυνδέσεις, προσόντα τα οποία είναι απαραίτητα κατά 99,999% για να πάει κάποιος στον συγκεκριμένο χώρο μπροστά.

    Ξέρεις κάτι, καλό μου island; Είχες δίκιο σε ένα σχόλιο που μου άφησες. Σε μερικά πράγματα δεν υπάρχει καθόλου ελευθερία…

  12. Μαΐου 14, 2008 στο 2:41 πμ

    Στην αρχή αυτής της τηλεοπτικής σεζόν, κόψανε και στην ΕΤ3 μια σοβαρή εκπομπή με τη δικαιολογία του υψηλού της προϋπολογισμού. Δεν θυμάμαι την ονομασία της, την είδα πολύ λίγες φορές.
    Οι βλέψεις του κ.Παναγόπουλου για ανταγωνιστική ΕΡΤ παίρνουν σάρκα και οστά πλέον και το βλέπουμε τώρα με τον πιο τρανό τρόπο. Ας πάνε τα χρήματα των τελών της ΕΡΤ στα τηλεοπτικά δικαιώματα των μεγάλων ποδοσφαιρικών ομάδων.

  13. 13 Humma Kavula
    Μαΐου 14, 2008 στο 9:48 πμ

    Όσο πάει μου θυμίζει όλο και πιό πολύ το 1984 του Όργουελ η κατάσταση. Κατευθυνόμενες εκπομπές και ειδήσεις, διαμόρφωση κοινής γνώμης και προσπάθεια αποβλάκωσης χωρίς όριο. Η τηλεόραση με αυτή την κίνηση έχασε μία πολύ ωραία και ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΤΑΤΗ εκπομπή. Πολύ ωραίο ποστ για ένα θέμα που άκουσα χτες στο Λαζόπουλο και έφριξα (γιατί ως γνωστό δε βλέπω τηλεόραση). Γαμώ τη λογοκρισία.

  14. Μαΐου 14, 2008 στο 12:03 μμ

    @kitsosmitsos

    Το θέμα φίλε Κίτσο δεν είναι πού θα πάει.Γιατί απλά επειδή είναι λαμπρός δημοσιογράφος θα βρει κάπου να πάει.Το θέμα είναι η κίνηση του κρατικού καναλιού που εμείς πληρώνουμε.

    @Side21

    Καλομοίρα Καλομοίρα
    τα βυζάκια σου τα είδα

    Μιλάμε για ποιότητα όχι μαλακίες.

  15. Μαΐου 14, 2008 στο 12:19 μμ

    @aaduck

    Γειά σου επαναστατικό παπί.

    Ο Κούλογλου δεν είναι κανένας Άγιος.Είναι άνθρωπος με πολιτικές πεποιθήσεις,με δυνατά σημεία και με αδυναμίες.Γι αυτό κιόλας πρέπει να κρίνεται όπως όλοι.Δεν πιστεύω πως τον σχολάσανε επειδή είχε περάσει ο κύκλος του.Έκανε σταθερά θεαματικότητες πάνω από τον μέσο όρο της ΕΡΤ και θα μπορούσα να πω πως ήταν τιμή της ΕΡΤ να έχει έναν τέτοιο δημοσιογράφο στις τάξεις της μιας και ο άνθρωπος είχε επιλεγεί να πηγαίνει τα ντοκιμαντέρ του εκπροσωπώντας την χώρα μας σε διεθνή φεστιβάλ.Ένα τέτοι ταλέντο δεν το αφήνεις έτσι ακόμα και αν έχει περάσει ο κύκλος του.Του αναθέτεις άλλα καθήκοντα.Τον αξιοποιείς αλλιώς τελοςπάντων.

    Οι δημοσιογραφική του ομάδα πραγματικά δεν ξέρω πόσα έπερνε.Αλλά αυτό δεν είναι θέμα του Κούλογλου αλλά της διοίκησης της ΕΡΤ που έκοβε μισθολόγιο.Έτσι δεν μπορώ να του προσάψω τα ενδεχομένως λίγα χρήματα της αμοιβής της ομάδας του.Οι γενια των 700 ευρώ εξάλλου έχει γίνει λόγω κράτους.Και όπου ΕΡΤ βάλε ένα λιθαράκι στη λέξη κράτος.

    Σίγουρα δεν θα πάει χαμένος ο άνθρωπος και δεν ανέβασα αυτό το ποστ για να τον βοηθήσω.Το ανέβασα γιατί δεν μπορώ να ανεχτώ καραγκιόζηδες διευθυντάκους να έχουν το χέρι του Καίσαρα και να αποφασίζουν και να διατάζουν παίρνοντας λογικά εντολές από πιο πάνω.Γιατί απλά το θέμα της γενιάς των 700 ευρώ βγήκε ενώ το είχε απαγορέψει η ΕΡΤ όπως και δεν του έβγαζε βίζα για να πάει στην Κίνα να ολοκληρώσει το ρεπορτάζ του.Είναι τυχαίο που μόλις μέρες πριν το κρατικό κανάλι απέκρυψε τα γεγονότα στην Ολυμπία;

  16. Μαΐου 14, 2008 στο 12:23 μμ

    @dr.Seeng

    Δυστυχώς φοβαμαι πως τα χρήματα που πληρώνουμε δεν θα πάνε καν σε όμάδες αλλά για κομματικούς σκοπούς καθώς φημολογείται έντονα πως μέσα σε ένα χρόνο έρχονται και πάλι εκλογές.

    Δώσε στο λαό άρτον και θεάματα….

    Καλησπέρα γιατρέ μου

    @Humma Kavula

    Φίλε χούμα.Δεν με πειράζει η λογοκρισία να χτυπάει άλλα κανάλια(βασικά με πειράζει και πάλι αλλά λιγότερο).Με πειράζει η λογοκρισία να χτυπάει το κανάλι από έναν άξεστο διευθυντάκο την ώρα που τον πληρώνω εγώ τον καραγκιόζη.

  17. Μαΐου 14, 2008 στο 1:45 μμ

    Ο Παναγόπουλος θα μείνει σαν ο άνρθωπος του οποίου το γούστο φιλοξένησε την Δρούζα και απέπεμψε τον Κουλογλου.. ότι άλλο και να πούμε περισσεύει!

  18. Μαΐου 14, 2008 στο 9:01 μμ

    Μπορούμε σαν πολιτες να ζητήσουμε να μας κοπεί η κρατική τηλεόραση και να μην το πληρώνουμε στο λογαριασμό της ΔΕΗ. Ξέρω μερικούς που το έχουν κάνει και δεν πιάνουν πια τα κρατικά κανάλια, αλλά είναι μεγάλο μπλέξιμο, με δικηγόρους, Συνήγορο πολίτη κτλ…

  19. Μαΐου 14, 2008 στο 9:46 μμ

    Τα πήρες πάλι φίλε μου, ε; Δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση οπότε «ΔΕΝ ΞΈΡΩ/ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ». Διάβασα τα σχόλια, κάτι κατάλαβα αλλά και πάλι είμαι πολύ μακρυά από τα γεγονότα για να σχολιάσω.
    Καλό βράδυ.

    ΥΓ. Όλα καλά;

  20. Μαΐου 14, 2008 στο 10:12 μμ

    Ο Κούλογλου ως άξιος δημοσιογράφος δεν πλήττεται. ΄Ηδη τον διεκδικούν οι καναλάρχες
    Με εμάς να μου πεις τί γίνεται και τα τέλη που πληρώνουμε υπέρ της κρατικής τηλεόρασης στους λογ/σμούς της ΔΕΗ.
    Πρέπει να υπάρξει διαμαρτυρία περί των συγκεκριμένων κρατήσεων.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

  21. Μαΐου 14, 2008 στο 11:34 μμ

    Σόρρυ,δεν διάβασα όλο το σεντόνι των σχολίων,αλλά υπάρχει λινκ με συλλογή υπογραφών για το θέμα Κούλογλου.
    Το βάζω εδώ: Συλλογή υπογραφών
    Ελπίζω να το έβαλα σωστά…
    Με τις υγείες μας…(θα δούμε κι άλλα,στο΄λεγα)…
    Καληνύχτα…:(

  22. Μαΐου 14, 2008 στο 11:37 μμ

    Σούπερ!
    Μπήκε σωστά!Απλώς κλικάρεις εκεί που έγραψα:»Συλλογή υπογραφών».Κάνε update αν θες και βάλτο στο ποστ μπροστά,γιατί φοβάμαι ότι εδώ θα χαθεί…
    CU…;)

  23. Μαΐου 15, 2008 στο 12:54 πμ

    ευτυχώς δεν είμαστε λίγοι!!!!
    τώρα μόλις πληροφορήθηκα απο τον Ζάλμοξη, ότι η ένσταση κατατέθηκε και στη Ευρωπαϊκη Ενωση

  24. Μαΐου 15, 2008 στο 7:25 πμ

    φερτε πίσω τη ΔΡΟΥΖΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΧΑΧΑΧΑ που καταντησαμε…..παω να πιω μια φραπελια γιατι συγχυστηκα….

  25. 25 fpboy
    Μαΐου 15, 2008 στο 1:33 μμ

    Με δεδομένο οτι αστέρια σαν τον Κούλογλου, τον Αυγερόπουλο και άλλους δεν χάνονται,
    είναι μια ευκαιρία για τον πολύ κόσμο να καταλάβει τι γίνεται στην Ελλάδα σε θέματα ελευθερίας του λόγου και ελευθεροτυπίας.

  26. 26 Humma Kavula
    Μαΐου 15, 2008 στο 2:33 μμ

    Υπάλληλοι της κυβέρνησης είναι ρε συ όπως και οι γάβροι υπάλληλοι είναι κι αυτοί.
    Είχα δεν είχα το έφερα στους ακατανόμαστους του επινείου. ;-Ρ

  27. Μαΐου 15, 2008 στο 3:02 μμ

    Ήμουν βεβαιη ότι θα κάνεις τέτοια ανάρτηση, τόσο σαφή και σωστή, με το Θέμα… διότι είναι θέμα!!

    Την καλησπερα μου, φίλε μου καλέ!!

  28. 28 "Το τέρας της Αμάθειας"
    Μαΐου 15, 2008 στο 9:08 μμ

    Καλησπέρα μαϊ φρεντ 🙂

    H ξεφτίλα μας δεν έχει σύνορα τελικά…!

  29. Μαΐου 16, 2008 στο 1:34 πμ

    H kratiki tileorasi ipotithetai oti einai epikodomitiki k ekpaideutiki k oxi antagwnistiki stin idiwtiki.K anti to radiotileoptiko sumvoulio na kovei kanalia k ekpompes averta,paizoun ta tsoutsounia tous.
    Gia tin sugxroni katastasi tis elladas kai tis anekselegtis iliothitas tou neoellina,megalo meridio euthinis exei i tileorasi kai ta skata me to opoia diapotizei ta muala tou kosmou…liges ekpompes apoteloun oasi se auto to aperanto vourko vlakeias(opws tou kouloglou) kai tis kovoun(.
    Eutuxws iparxei k o skai…alla pou tha paei auti i katastasi?
    Ksipniste kai mauriste tous karagiozides.
    emeis ftaime,kaneis allos.

  30. Μαΐου 16, 2008 στο 10:45 πμ

    @zaphod

    Αλλά και διάφορες γραμματείς που τις έκανε παρουσιάστριες και δημοσιογράφους σε μία μέρα(μη σου πω και νύχτα).

    @patsiouri

    Αυτό που λες είναι πολύ μεγάλο μπλέξιμο με πολύ κόστος.Άσε μη σε βάλει στο μάτι μετά τυχαία και καμιά εφορία.

  31. Μαΐου 16, 2008 στο 10:48 πμ

    @mamma

    Είσαι μικρή ακόμα.Θα μάθεις με τον καιρό και εσύ τί είναι η τιβι.Σιγά σιγά!!!

    Υγ Όλα καλά υπό προυποθέσεις.

    @Γλαρένια

    Τί διαμαρτυρία να κάνεις σε δημόσιο κανάλι με δημόσιους υπαλλήλους;Μόνο αν μαζευτεί ένα τέτοιο κίνημα με πολλά άτομα άρα ξέχνα το.Γιατί στην Ελλάδα κίνημα κάνουμε μόνο για το φέιμ στόρυ.Φιλιά

  32. Μαΐου 16, 2008 στο 10:50 πμ

    @Utopia

    Αυτά είναι ανώδυνα.Τα άλλα που θα έρθουν φοβάμαι.

    Το βάζω…σωστά μπήκε.Αφού είσαι χακερού τί φοβάσαι;

    @ange-ta

    Δεν είμαστε λίγοι αλλά η ΕΕ τί θα κάνει;Θα τραβήξει το αυτί της ΕΡΤ;

  33. Μαΐου 16, 2008 στο 10:53 πμ

    @sasel

    Πάω και εγώ να πιώ ρακί γιατί το φραπέ μου χαλάει το στομάχι(όπως και η Δρούζα).Καλώς ήρθες

    @fpboy

    Φίλε φωτογράφε είναι ευκαιρία ο Αυγερόπουλος να παραιτηθεί από την ΕΡΤ σε ένδειξη διαμαρτυρίας.Αλλά θα το κάνει;

  34. Μαΐου 16, 2008 στο 10:55 πμ

    @Humma Kavula

    Και εγώ όταν βλέπω μία πουστιά στον κόσμο τους γαύρους φέρνω στο κεφάλι μου.Θα ζήσω;

    @surrealist

    Σε ευχαριστώ πολύ υπερρεαλίστρια φίλη μου αλλά υπάρχουν και καλύτεροι από μένα με πραγματικά πολιτικό λόγο.Σε ευχαριστώ πάντως.

  35. Μαΐου 16, 2008 στο 10:57 πμ

    @Το τέρας της Αμάθειας

    Χαχαχαχ ξεφτίλα χωρίς σύνορα….καλό μάι φρέντ.Όλα καλά;

    @astrap

    Ωραία είναι αυτά που λες αλλά επιμένω πως μία είναι η λύση.Απλά κλείστε τις τηλεοράσεις.ΚΑι όχι μόνο κλείστε τις αλλά σπάστε τις και ανοίξτε κανένα βιβλίο.Εκεί θα λυθεί το πρόβλημα.Στην γνώση.Καλώς ήρθες.

  36. Μαΐου 16, 2008 στο 6:13 μμ

    Ντροπή μας, παντα θα βγούν και οι κακεντρεχε;iς και μίζεροι να βγάλουν την κακία και τον κομπλεξισμό τους.
    Βρήκαν την ευκαιρία και τώρα και ξεσπαθώνουν έναντίον του Κούλογλου στον google.

  37. Μαΐου 17, 2008 στο 2:27 πμ

    Πες τα ρε άνθρωπε!!! Τι είναι αυτά ρε γμτ μου!!!
    «1984» θα καταλήξουμε!!!

  38. Μαΐου 17, 2008 στο 8:31 πμ

    Σε μένα που δεν βλέπω τιβι λες πως είμαι μικρή και έχω καιρό να μάθω, τον astrap τον παροτρύνεις να την κλείσει και να διαβάσει κάνα βιβλίο. Συγκεντρώσου!

  39. Μαΐου 17, 2008 στο 5:01 μμ

    @giant13

    Γίγαντα.Η ιστορία και η δουλειά του καθενός δεν αμαυρώνεται από κανένα Γούγλη.Απλά όσοι τρώνε αμάσητα μιλάνε.

    @ceralex

    Δεν στο είπανε;Καταλήξαμε ήδη.Απλά βαφτίζουμε πλέον και πολιτισμό τα βυζόμπαλα(είναι ζουμερά πάντως)της Καλομοίρας.

  40. Μαΐου 17, 2008 στο 5:04 μμ

    @mamma

    Πρώτον:Το ότι είσαι μικρή είναι δεδομένο.

    Βούτον:Έχεις διαβάσει πολλά βιβλία οπότε δεν έχεις ανάγκη.Πώς λέμε για τον Οβελίξ ότι έπεσε από μικρός στην χύτρα;Ένα τέτοιο με γνώσεις,στο θυληκό του και φυσικά στο αδύνατό του(πετσί και κόκκαλο θα γίνει στο τέλος).

    Γούτον:Δεν υπάρχει ειρμός στην σκέψη γιατί μου έχεις πάρει τα μυαλά…Συγκεντρώσουυυ

  41. Μαΐου 17, 2008 στο 6:34 μμ

    Καταρχήν, ο Οβελίξ έπεσε στη μαρμίτα!
    Δεύτερον δεν έχει γιατί έχω χάσει τον ειρμό της σκέψης μου από τα γέλια :))))

    ΥΓ. θηλυκό και ουχί θυληκό [δεν είμαι θύλακας…]. Άντε γιατί με στράβωσες και δεν βλέπω που έχω βάλει την τσάντα με τα μπανιερά!

  42. Μαΐου 17, 2008 στο 6:35 μμ

    Ααα και να μην ξεχάσω 😛

  43. Μαΐου 17, 2008 στο 7:19 μμ

    @mamma

    Να σας υπενθυμίσω μικρά ότι μιλάτε σε έναν μεσήλικα ο οποίος μετα δυσκολίας γράφεε άρα και μετα δυσκολίας ξεχωρίζει το υ από το η.Άρα και μετά δυσκολίας μπορεί να καταλάβει τί είναι τα μπανιερά(καμία σχέση με την μπανιέρα δυο δυο φαντάζομαι) άρα μην του βγάζεται γλώσσα γιατί γίνεστε ρατσίστρια οπότε τιμωρείστε με απογλωσσισμό.

  44. Μαΐου 18, 2008 στο 10:28 πμ

    Aκριβώς αυτο φίλε μου.
    Κούλογλου δεν εχουμε πολλούς που να προβάλλονται.
    Ισως εχουμε αλλα δεν φαίνονται.
    Ωστόσο καρατόμησαν μια εκπομπή που έδινε πάρα πολλά στην ενημέρωση και μας άνοιγε τα μάτια σε μεγάλα θέματα που πολλές φορές δεν προβάλλονται καν απο τα δελτία ειδήσεων.
    Η ΕΡΤ προτιμά Καλομοίρες φαίνεται, για να «διασκεδάζει ο λαός»
    Κρίμα, ειχα μια ελπίδα… αλλα πάλι την πάτησα.
    Δηλαδη ποιός στην ΕΡΤ ( όπως λέμε ποιος διάολο ) σκέφτεται οτι η κίνηση αποπομπής του Κούλογλου ηταν σωστή ; Για ποιούς λόγους ;
    Ως λαός έχουμε φαντασία, άλλο τι την κάνουμε ( 😛 ) και μπορούμε να φανταστούμε πολύ ευκολα τους λόγους.
    Εχουμε μνήμη και θα το αποδείξουμε.
    Καλη σου μερα !

  45. Μαΐου 18, 2008 στο 8:35 μμ

    Εννοείται πως συμφωνώ απόλυτα.
    Εχω ήδη υπογράψει. ΠΟΤΕ
    θα καταλάβουνε όλοι αυτοί οι αχαρακτήριστοι τύποι
    οτι πρέπει να μας ακούνε και να έχουνε λόγο σε εμας
    απο τη στιγμή που τους πληρώνουμε τόσα χρόνια?
    Κρίμα..εύχομαι ο Κούλογλου να επανέλθει .. σύντομα!

  46. Μαΐου 19, 2008 στο 8:34 μμ

    Και δήλωσε ο έξυπνος υπουργός Τύπου ότι τόσα χρόνια, λέει, δεν υπάρχει ούτε ένα περιστατικό λογοκρισίας στην ΕΡΤ. Χοχοχο!

  47. Μαΐου 19, 2008 στο 9:44 μμ

    ολα ειναι σαν……………

    ενα μαμουχαλο παιδι να ξυνει την μυτη του κατω απο την φουστα της μαμας του…

    ολα ειναι ενα απεραντο διαπλεκομενο τηε γυφτικης νοοτροπιας του ελληνα

  48. Μαΐου 19, 2008 στο 11:04 μμ

    Νομίζω ότι υποτιμάμε τις δυνατότητές μας. Νομίζω ότι μπορούμε να πάμε πολύ περισσότερο πιο χαμηλά. Δεν είμααστε ούτε καν κόντά στον πάτο. Πάμε γερά!

  49. Μαΐου 20, 2008 στο 9:53 μμ

    @tzonakos

    Μόνο ο πρόεδρος ο ένας σκέφτεται αυτήν την κίνηση ως σωστή φίλε Τζονάκο.Πού είναι η μνήμη οέο;

    @roadartist

    Δεν θα το καταλάβουν ποτέ γιατί δεν το έχουν μάθει από μικροί.Καλησπέρες

  50. Μαΐου 20, 2008 στο 9:54 μμ

    @kitsosmitsos

    Ο υπουργός τύπου ξέχασε πού έβγαζε το παντεσπάνι του και μάλιστα γρήγορα.
    χοχοχο

    @skouliki

    Διαπλεκόμενοι ΑΕ

    Σωστή

  51. Μαΐου 20, 2008 στο 9:56 μμ

    @neropistolero

    Το σύνθημα είναι αυτό που ανέφερες.Ήρθε η ώρα να πιάσουμε αληθινά πάτο.Μόνο τότε θα υπάρξει ελπίδα.Καλησπέρες φίλε…

  52. Μαΐου 21, 2008 στο 9:17 πμ

    H EΡΤ έπρεπε να ειναι καμάρι μας εγω αυτο ξέρω.
    Και αντι να επιμείνει σε οτι ποιοτικό ειχε, που μας έκανε να σκεφτούμε σαν άνθρωποι, σαν πολίτες, τα κόβει.
    Δεν εχει ανάγκη ο Κούλογλου, όπου και να πάει θα σκίσει.
    Πάντως γενικά σε όσα κανάλια προβάλλουν εκπομπές τύπου Κούλογλου, αυτες ειναι σε ώρες απαγορευτικές, αργά την ωρα που έχουμε ζαλιστεί πριν τον ύπνο. Σαν να μην θέλουν να τις παρακολουθούμε.

  53. Μαΐου 21, 2008 στο 2:03 μμ

    Νησί,
    τώρα που η Καλομοίρα πέρασε στα τελικά τι έχεις να πείς για την διοίκηση της ΕΡΤ;
    Άμα το (ξανα)πάρουμε και το Ευρωπαϊκό να δω που θα κρυφτείτε όλοι οι επικριτές της καλύτερης διοίκησης που είχε ποτέ η ΕΡΤ.

  54. Μαΐου 21, 2008 στο 3:50 μμ

    @Κούκος
    Πουλί μου, τι παίρνεις και δε μας δίνεις;
    Σε είχα για σοβαρό αλλά τελικά μόνο το ό,τι θα πεθάνω είναι σίγουρο:)))))
    Φιλιά…

  55. Μαΐου 21, 2008 στο 6:42 μμ

    @tzonakos

    Η ώρα τηλεθέασης τέτοιων εκπομπών φίλε Τζονάκο είναι ανάλογη με το που στοχεύουν αυτές οι εκπομπές.Δηλαδή σε τί κοινό.Αν δηλαδή βάλει Κούλογλου πλάι στην Μαρία την καυλ…ε…συγνώμη την άσχημη ήθελα να πω τότε ο Κούλογλου θα πάει άπατος.Δυαστυχώς το μεγαλύτερο μέρος του κοινού του Κούλογλου πάει για ύπνο πιο αργά γιατί ξυπνάει και πιο αργά.Άρα βάσει τους νόμους του εμπορίου η εκπομπή σωστά παιζόταν αυτήν την ώρα.

    Από την ΕΡΤ εγώ η μόνη προσδοκία που έχω είναι να σταματήσει να δέχεται τα χρήματα που πληρώνουμε στη ΔΕΗ.Από εκεί και πέρα ας κόψει το κεφάλι της.

    @Κούκος

    Γειά σου Κούκο.Τώρα που η Καυλομοίρα πέρασε στα τελικά ανατρίχιασα.Αλήθεια.Και οι πάνω τρίχες μου σηκώθηκαν αλλά και οι κάτω.Αδυναμίες βλέπεις.Τώρα για το ευρωπαϊκό τί να πω;Μου αρέσει το ποδόσφαιρο αλλά είμαι σίγουρος πως δεν παίζει μπάλα ο διευθυντής της ΕΡΤ για να το πάρει.Ας ξαναγυρίσουμε στην Καυλομοίρα λοιπόν(ΑΧΧΧΧ….).Από τώρα ψάχνω μέρος να κρυφτώ.Ξέρεις κανένα καλό να μου υποδείξεις;

    Πέρα από την πλάκα το ανέβασα αυτό το ποστ γιατί μου τι σπάει γενικά η τακτική της ΕΡΤ «δώσε στο λαό άρτον και θεάματα».Λες και είμαστε πρόβατα.Μπορεί πολλοί να είναι αλλά αφού πληρώνω και εγώ ανάμεσα στους πολλούς θέλω να με σέβεται και μένα.

    Καλησπέρες…

  56. Μαΐου 21, 2008 στο 6:44 μμ

    @mamma

    Για το δεύτερο μην είσαι σίγουρη και πάλι.Με την κυβέρνηση που έχουμε μπλέξει μόνο οι κάτι τριανταφυλλιές δεν έχουν τύχη.Εμάς ήδη μας έχουν κάνει κατσαρίδες να αντέξουμε και σε πυρινικο-χημικό πόλεμο.

  57. Μαΐου 22, 2008 στο 9:39 μμ

    …Ιsland Βλέπω Κούλογλου.
    ….πάει θα πάθω κατάθλιψη!!
    21% των Ελλήνων κάτω απο τα όρια της φτώχιας..
    Η πρώτη φορά στην Σύγχρονη Ιστορία της Ελλάδας που
    το μέλλον των νέων αυτής της χώρας προβλέπεται χειρότερο απο των
    γονιών τους.. Κατηγορούν τους νέους..αντί να αισθανθούνε….

  58. Μαΐου 26, 2008 στο 8:47 μμ

    @roadartist

    Αγαπητή αρτίστα την έχω δει την εκπομπή.Και έφριξα και εγώ όπως και εσύ.Αλλά δεν χρειάστηκε η εκπομπή να μου πει για το όριο της φτώχιας.Κάποιες φορές το έχω διαβεί αυτό το όριο όταν ήμουν μικρός.Οπότε γνωρίζω από πρώτο χέρι το θέμα της εκπομπής.Όσο για το μέλλον της χώρας αυτό προβλέπεται να είναι χωρίς νέους.Και θα το δεις αυτό με την υπογεννητικότητα και την ανεργία που φεύγουνν όλοι έξω για ένα πιο σίγουρο μέλλον.Κοίτα πώς γυρνάει ο καιρός τούμπα καμιά φορά…

    Φιλί αγαπητή…

  59. Μαΐου 27, 2008 στο 9:32 μμ

    Συγνώμη κιόλας, αλλά δεν είναι καιρός να στρωθείς να γράψεις κανά δυό κουβέντες;

  60. Μαΐου 27, 2008 στο 11:44 μμ

    @mamma

    Έγραψα δύο κούβεντος και όχι κουβέντες.Ελπίζω να σου κάνουν!!!


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Φοβάστε;

Δήλωση

apoklinousa-1

Η γωνιά του Ιατρίδη…

Δήλωση




Αλήτες, ρουφιάνοι, bloggers!

+Σουβλόγησον-Τσίκνησον+

Μαΐου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Δημοφιλή άρθρα


Αρέσει σε %d bloggers: