07
Ιολ.
08

Σκάσε και άκουσε…

Θέλω να τριγυρνώ σαν την άδικη κατάρα και να βγάζω φωτογραφίες την σκιά μου. Θέλω εσένα και ας είσαι δικιά μου.Τα θέλω μου χρειάζονται χρόνο…

95 Responses to “Σκάσε και άκουσε…”


  1. Ιουλίου 7, 2008 στο 5:38 μμ

    Χμμ…
    Γιατί παιδί μου να βγάζεις τη σκιά σου; Πιο ενδιαφέροντα πράγματα δεν βρίσκεις;
    (τώρα που το θυμήθηκα, κάτι φωτό μου χρωστάς -τις ανταλλάσσω με 4 CD 😉 )

    Φιλιά βρε μούτρο 🙂

    υγ. Φυσικά χρειάζονται χρόνο -άφθονο, και κουράγιο και υπομονή και αντοχές, και μπουγελώματα…
    Αλλά εσένα δεν σε φοβάμαι, αντέχεις! 🙂

  2. Ιουλίου 7, 2008 στο 6:00 μμ

    @νατασσάκι

    Επειδή είσαι η πρώτη που σχολιάζεις θα είμαι ευγενικός.

    Τα πιο ενδιαφέροντα πράγματα από την σκιά μου είσαι εσύ βρεγμένη από πάνω μέχρι κάτω. 🙂

    Να δεις ομορφιές την Κυριακή!!!

    Φιλί ρε…

    ΥΓ Αντέχω

  3. Ιουλίου 7, 2008 στο 7:20 μμ

    Ωραία φωτο 🙂 αν έλεγες και πού βρίσκεται ο τόπος…
    (θα πήγαινα για μια βουτιά)

  4. Ιουλίου 7, 2008 στο 7:24 μμ

    @Rodia

    Δεν ξέρω πού είναι ο τόπος αλλά η γέφυρα κάτι μου θυμίζει. Κάτι από τα παλιά.Ποιός ξέρει;Μπορεί κάποια στιγμή να το θυμηθώ.

    Καλό απόγευμα…

  5. Ιουλίου 7, 2008 στο 7:40 μμ

    @mamma

    Σςςςςςςς….άκουσες;

  6. Ιουλίου 7, 2008 στο 7:43 μμ

    Θα σε δείρω παλιόπαιδο….

  7. Ιουλίου 7, 2008 στο 7:58 μμ

    @mamma

    Σκιάχτηκα τώρα…μπρρρρρρ

  8. Ιουλίου 7, 2008 στο 8:04 μμ

    Chatάρεις μούτρο;
    Υπάρχουν και τηλέφωνα ξέρεις 😉

  9. Ιουλίου 7, 2008 στο 8:40 μμ

    όχι, αλλά τα ρούτερ μας είναι !
    (τώρα το είδα! Λες να κινδυνεύω; 😆 😆 )

    (την έβαψες την Κυριακή μικρέ! 😉 )

  10. Ιουλίου 7, 2008 στο 9:08 μμ

    @νατασσάκι
    Ζιμενόπληκτη κι εσείς; χεχε!

    [Ο μικρός είναι κρυωμένος, ο γιατρός απαγόρευσε μπάνια και μπουγέλα αλλά εμείς έχουμε κάνει τα σχέδιά μας και δεν μας τρομάζει κανένας γιατρός. Βασικά ελπίζω μέχρι την Κυριακή να είναι καλά. Εσύ μην ξεχάσεις, δεύτερη αλλαξιά άπαντες, σιντί τέσσερα στον αριθμό, σκαναρισμένο βιβλίο και ρεβύθια 😉 ]

    Φιλιά στην γκουφοοικογένεια 🙂

  11. Ιουλίου 7, 2008 στο 9:26 μμ

    @νατασσάκι

    Επίσης σκιάχτηκα!!! 🙂

    Θα τα δεις όλα μιλάμε…

    @mamma

    Ρεβύθια;;;; πού κολλάνε αυτά;;;

    Μπλιάχ(κακόφαγο γαρ…)

  12. Ιουλίου 7, 2008 στο 9:27 μμ

    😆 😆 😆

    (μπάχαλο του το κάναμε του μικρού, χεχεχε! )
    (αλλά, αντέχει 😉 )

    Φιλιά κι από μας
    (δεν ξεχνάω τπτ 😉 )

  13. Ιουλίου 7, 2008 στο 9:28 μμ

    χμμμ τώρα το είδα το μπλιαχ!
    Θα σε μάθουμε να τρως, πού θα πάει..!
    Θα βάλω τον αστερΆκη να σου κάνει φροντιστήριο, κακόφαγο ! 😆

  14. Ιουλίου 7, 2008 στο 9:29 μμ

    @νατασσάκι

    Ρε μπιπ μπιπ;;;Πότε προλαβαίνεις;;;;

  15. Ιουλίου 7, 2008 στο 9:30 μμ

    @νατασσάκι

    Προτιμώ να μπλεχτώ σε σκάνδαλο με την Ζήμενς παρά να φάω ρεβύθια!!!

  16. Ιουλίου 7, 2008 στο 9:38 μμ

    καλάάάάάάάάάά!!!!
    (θα στρώσεις, που θα πάει!!! )
    😆

    (έχουμε και μια φήμη να συντηρήσουμε, τι μας πέρασες! 😉 )

  17. Ιουλίου 7, 2008 στο 9:44 μμ

    @νατασσάκι

    χαχαχαχα…

    Πάω να δω μπασκετάκι.Φιλί ρε… 🙂

  18. Ιουλίου 7, 2008 στο 10:03 μμ

    Αναρωτιέμαι……Τα «θέλω» μας χρειάζονται χρόνο ή ο χρόνος τα «θέλω» μας για να ομορφύνει;;

    Τί λές;

  19. Ιουλίου 7, 2008 στο 10:07 μμ

    @Ψυχάκιας

    Τα θέλω μου χρειάζονται χρόνο.Τώρα αν αυτά τα θέλω ομορφύνουν τον χρόνο δεν το ξέρω.Πάντως και τα θέλω είναι ένα ταξίδι.ΚΑι μάλιστα αέναο του ανθρώπου. Αν τώρα ο χρόνος μα ςχρειάζεται τα θέλω τότε ψάχνουμε να τον γεμίσουμε.Είναι δύσκολη κατάσταση τότε.Πάντως τον έχεις πιάσει τον συλλογισμό μου.

    Καλό σου βράδυ φίλε Ψυχάκια

  20. Ιουλίου 7, 2008 στο 10:36 μμ

    Τα ρεβύθια είναι συνέχεια από συζήτηση που είχαμε σε αλλουνού δυστυχή το μπολογκάκι. Τι νομίζεις, μόνο στο δικό σου chatάρουμε;

  21. Ιουλίου 7, 2008 στο 10:38 μμ

    @mamma

    Δεν ξέρω. Αφού με αφήνετε στην απέξω και δεν με ενημερώνετε 😦

  22. 24 giant13
    Ιουλίου 7, 2008 στο 11:48 μμ

    island

    Ασε την σκιά σου, καλοκαιράκι τώρα, κυνήγα κάτι αιθέριο αλλά και χειροπιαστό!!
    Καλό σου μήνα.

  23. 25 Side21
    Ιουλίου 7, 2008 στο 11:49 μμ

    Όλα τα «θέλω» μας χρειάζονται χρόνο …
    Για την ώρα χτύπα τα κρουστά σου με μίσος !!!
    Την καλημέρα μου …

  24. Ιουλίου 8, 2008 στο 8:39 πμ

    καλημέρα…!!!! τα «θέλω» μας χρειάζονται ΚΑΙ χρόνο!!!!!

    φιλιά!

  25. Ιουλίου 8, 2008 στο 9:06 πμ

    …και να βγάζω φωτογραφίες την σκιά μου…
    Τς…Τς…τς…

    Και προσθέτω:η σκιά σας
    είναι σύμβουλος κακός-
    βαδίζετε πάντοτε
    κάτω από τον κατακόρυφο ήλιο.
    ……………………….

    Ο.ΕΛΥΤΗΣ

    Τρυφερότατο σε βρίσκω!
    Άκου…»Σκάσε και άκουσε»!!!!
    Μιλάνε έτσι σε μια…lady;
    Ε;;;;

    χιχιχιχιχι…:-)

  26. Ιουλίου 8, 2008 στο 10:15 πμ

    ΄Ενας τέτοιος ξύλινος μωλος υπήρχε πρι 25 χρόνα στη Ν. Κίο (Αργολίδα)
    Περπατούσες κι γκομαχούσν οι σανίδες . Στα κενά που υπήρα ανάμεσά τους, ΄παιζε κρυφτούλι η θάλασσα από κάτω…
    Καλή σου μέρα!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  27. 30 Anastasia
    Ιουλίου 8, 2008 στο 11:22 πμ

    «Θέλω εσένα κ ας είσαι δικιά μου»

    Τα είπες όλα,
    Όλο το νόημα κρυμμένο σ αυτές τις λέξεις…

    Καλώς σε βρήκα!

  28. Ιουλίου 8, 2008 στο 11:37 πμ

    @giant13

    To αιθέριο είναι δίπλα μου,γι αυτό ψάχνω και την σκιά μου φίλε Γίγαντα.

    Καλό σου μήνα

    @Side21

    Τα χτυπάω αλλά όχι με μίσος αλλά με αγάπη και προδέρμ.Δεν μπορώ αλλιώς!

  29. Ιουλίου 8, 2008 στο 11:40 πμ

    @»ζαχαρούλα..»

    Και χρόνο και διάθεση.Την δεύτερη την έχω.Ο χρόνος μου λείπει.

    Καλώς ήρθες.

    @Utopia

    Η σκιά μου γλυκιά μου Ουτοπία μου δείχνει(εμένα τουλάχιστον) ότι υπάρχω.Γι αυτό και θέλω φωτογραφίες της. Για τα πειστήρια σε μεθεπόμενο έλεγχο.

    Είδες τρυφερότητα; Ξεχειλίζω…

    Φιλί ρε(και το «ρε» είναι επίσης τρυφερό)…

  30. Ιουλίου 8, 2008 στο 11:42 πμ

    @Γλαρένια

    Είσαι τυχερή που έχεις δει έναν τέτοιο μώλο.Και εγώ έχω δει έναν παρόμοιο,και μόλις βρήκα την φωτογραφία μου έκανε ένα κλικ…

    Φιλιά…

    @Lily

    Θενκς Λίλη.

  31. Ιουλίου 8, 2008 στο 11:43 πμ

    @Anastasia

    Υπάρχουν και άλλα αλλά χρειάζονται τον χρόνο τους.

    Καλώς ήρθες και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια…

  32. Ιουλίου 8, 2008 στο 12:45 μμ

    Καλημέρα,
    Πολύ ωραίο το chat σας (ε, το post σας εννοούσα).
    Τα «θέλω» σας εκτός από χρόνο, μάλλον χρειάζονται και κόπο.
    Εκτός αν ισχύει το «Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο»…

  33. Ιουλίου 8, 2008 στο 1:06 μμ

    @Spy

    Τί να κάνω αγαπητέ για το τσατ; Γυναίκες είναι και δεν μπορείς να πεις εύκολα όχι!

    Ο κόπος είναι πολύς και ο τρόπος λίγος.Γι αυτό και μινιμαλιστής.

    Καλή συνέχεια…

  34. Ιουλίου 8, 2008 στο 8:46 μμ

    Τουλάχιστον γνωρίζεις τα θέλω σου….Αυτό είναι το σημαντικότερο κατά τη γνώμη μου….
    Καλώς σε βρήκα

  35. 38 ελενα
    Ιουλίου 8, 2008 στο 10:28 μμ

    καλησπερα. λοιπον μεγαλη και πονεμενη ιστρορια τα θελω μασ. ποτε μασ πνιγουν ποτε μασ δινουν ζωη.. μακαρι να τα παιρναμε στα σοβαρα και να τα ζουσαμε ολοι αντι να τα θυσιαζουμε στα πρεπει!

  36. Ιουλίου 9, 2008 στο 12:33 πμ

    Τελεια η φότο…!Αντί να φωτογραφίζεις την σκιά σου…»φωτογράφιζε» καλύτερα τα θέλω σου … ακόμα και αν είναι δικά σου…έτσι θα μείνουν για πάντα…όσο χρόνο και αν χρειάζονται!
    Την καλησπέρα μου!!!

  37. Ιουλίου 9, 2008 στο 3:16 μμ

    @dyosmaraki

    Κάνετε λάθος αγαπητή. Εκείνα γνωρίζουν εμένα. Εγώ δεν ξέρω κανέναν.Καλώς ήρθατε…

    @ελενα

    Τα θέλω και τα πρέπει είναι μεγάλες έννοιες που με κάνουν μινιμαλιστή. Σεν πολυασχολούμε εγώ.Εκείνα ασχολούνται.

    Καλησπέρα…

  38. Ιουλίου 9, 2008 στο 3:18 μμ

    @e-ΞωΤικό

    Όταν πάω να τα φωτογραφίσω συνήθως καίγεται η κάρτα μνήμης. Δεν τα πιάνω. Είναι ατίθασα. Ενώ η σκιά μου υπομονετική και στη θέση της.

    Και την δική μου καλησπέρα

  39. Ιουλίου 9, 2008 στο 4:22 μμ

    Η φωτογραφία είναι φανταστική. Εσύ την τράβηξες; Την συνδύασα και με τραγούδι. Κοίτα την καλά, μπες στον όμορφο κόσμο της και άκου αυτό το τραγουδάκι παράλληλα:

  40. Ιουλίου 9, 2008 στο 4:55 μμ

    @dr.Seeng

    Γιατρέ μου δεν έχω τόσο καλό χέρι στην φωτογραφία.Μακάρι.

    Την στνδίασα και εγώ με τραγούδι αλλά μάλλον δεν το «είδες».

    Πάντως το στρίτ σπίριτ είναι από τα αγαπημένα μου έβερ. Και καταπληκτικό το βίδεον(το οποίο δεν είχα δει ως τώρα). Θενκς γιατρέ μου. Καλώς επιστρέψατε…

  41. Ιουλίου 9, 2008 στο 5:29 μμ

    Κάθε θέλω θέλει και το χρόνο του ασφαλώς… Αλλά τι να τον κάνεις τον χρόνο αν δεν υπάρχουν τα θέλω να τον γεμίζουν;

  42. Ιουλίου 9, 2008 στο 7:19 μμ

    Θέλω να μην θέλω τίποτα…
    Να μπορώ να παρασύρομαι …
    να ακολουθώ…
    να ξεχνώ…
    και να ξεχνιέμαι…

  43. 46 fpboy
    Ιουλίου 10, 2008 στο 12:25 πμ

    έσκασα…άκουσά…. να μην πω και μια καλησπέρα?
    ωραία φωτό.

  44. Ιουλίου 10, 2008 στο 7:33 πμ

    μην βάζεις φλάς (ακολασίας) όταν τραβάς τη σκιά σου..

  45. Ιουλίου 10, 2008 στο 12:24 μμ

    περασα να σου αφησω ενα φιλακια ….για σχολιΑΣΜΟ οταν γυρισω αθηνα

    φιλακια απο Μηλο

  46. Ιουλίου 10, 2008 στο 2:34 μμ

    Τα θέλω μου χρειάζονται χρόνο.
    O χρόνος είναι ένα άλογο τρελό,που τρέχει πίσω από τα «θέλω» των άλλων…
    Κι εκεί γίνεται ο…χαμός!!!

    Επανήλθα σαν πυγολαμπίδα!
    Υ.Γ.Η πυγολαμπίδα είναι το ίδιο με την κωλοφωτιά;

    Φιλί,ρε…(τρυφερό και στους δυό σας!)

    χιχιχιχι…:-*

  47. Ιουλίου 10, 2008 στο 3:47 μμ

    @kitsosmitsos

    Αν δεν υπάρχουν τα θέλω πιθανόν να αυτοκτωνείς.Πού τρέχεις πάλι ρε;

    @aKanonisTi

    Και εγώ δεν φοβάμαι να φοβάμαι. Δεν έχω λόγια να απαντήσω…Καλώς ήρθες

  48. Ιουλίου 10, 2008 στο 3:50 μμ

    @fpboy

    Φωτογράφε να σε τρατάρουμε και κατιτίς,μην σε αφήσουμε έτσι

    @κατουρημένη ποδιά

    Πάντα παίζω με το κλείστρο.Σχεδόν ποτέ με φλας…Τώρα η ακολασία είναι άλλο πράγμα.Ίσως και να έκανα μία παραχώρηση…

    Καλώς ήρθες

  49. Ιουλίου 10, 2008 στο 3:58 μμ

    @skouliki

    Έτσι όπως το πας εσύ όταν θα έρθεις θα λέμε καλά Χριστούγεννα. Διακοποτσογλάνι

    Τα φιλιά τοποθετήθηκαν στην θέση τους 😉

    @Utopia

    Κατά το Μείζον ελληνικό λεξικό η πυγολαμπίδα βγαίνει από το πυγή= πισινά + λάμπω= (το γνωστό ρήμα) και λέει πως είναι το έντομο που κατά την διάρκεια της νύχτας βγάζει φως από το σώμα του ενώ στην λέξη κωλοφωτιά αναφέρει για κώλο καθαρά…

    Εισαί γλυκιά και σε ευχαριστώ για τα φιλιά…δεν ξέρω για την άλλη!!!

  50. Ιουλίου 10, 2008 στο 4:00 μμ

    Εσύ τουλάχιστον θέλεις κάτι. Εγώ αισθάνομαι ότι δεν θέλω τίποτα….

  51. Ιουλίου 10, 2008 στο 4:44 μμ

    @Pieta

    Μήπως τα έχεις όλα;

  52. Ιουλίου 10, 2008 στο 7:37 μμ

    Με τέτοια εικόνα και τέτοιο τίτλο, ένα έχω να πω:

    οοκ.-

  53. Ιουλίου 11, 2008 στο 3:56 μμ

    είναι η πέμπτη φορά που μπάινω σε αυτό το ποστ με στόχο να σχολιάσω και όλο κάτι γίνεται και δεν τα καταφέρνω.
    αυτή τη φορά, ΝΑ’ΜΑΙ!

    μου άρεσε πολύ!

  54. Ιουλίου 11, 2008 στο 4:40 μμ

    ΦΟΒΕΡΟ σχόλιο Кроткая!
    Έχω μείνει με το πληκτρολόγιο στο χέρι…
    Πάντα τέτοια.

  55. Ιουλίου 11, 2008 στο 9:38 μμ

    Ένα για μένα, ένα για σένα.
    Ένα για μένα, ένα για σένα.
    Ένα για μένα, ένα για σένα.
    Ένα… περισσεύει.

    Νομίζω πως αυτό το ένα, θα έχει την καλύτερη τύχη από όλα.
    Θα είναι η άδικη κατάρα, και θα είναι δική μας.

  56. Ιουλίου 11, 2008 στο 10:27 μμ

    @diVa

    Και πολύ καλά θα κάνετε αγαπητή

    @Кроткая

    Σε ευχαριστώ πολύ.Καλώς ήρθες και από εδώ.

  57. Ιουλίου 11, 2008 στο 10:28 μμ

    @Spy

    Είναι πολύ ενδιαφέρον το ποστ όπως καταλάβατε…

    @Кроткая

    Μην του δίνεις σημασία…είναι τα υπόλοιπα από τον Manu Chao

  58. Ιουλίου 11, 2008 στο 10:30 μμ

    @Vicky

    Και θα την φυλάμε σαν το τελευταίο γλυφιτζούρι.

    Καλησπέρα

  59. Ιουλίου 12, 2008 στο 7:44 μμ

    Ο χρόνος παίρνει αξία από τα θέλω μας κι από την προσπάθειά μας να τα κατακτήσουμε.
    Ωστόσο, ταυτίζομαι απόλυτα μαζί σου! Τα θέλω μου είναι τόσα και τέτοια που χρειάζονται χρόνο. Δε νομίζω πως θα τα προλάβω στο χρόνο που μου αναλογεί σ’ αυτή τη μικρούλα γήινη σφαίρα. Σε ποιον ν’ απευθυνθώ για μια μικρή παράταση;

  60. 66 "Το τέρας της Αμάθειας"
    Ιουλίου 13, 2008 στο 4:41 μμ

    Έσκασα αλλά δεν… έκανε διακοπές ο πλέιερ!!!

    Θα επανέλθω! 🙂

    Εν τω μεταξύ, περιμένω…

  61. Ιουλίου 13, 2008 στο 5:45 μμ

    Πρώτη επίσκεψη στο μπλογκ σου. Το πρώτο που διακρίνω: η απόπειρα έκφρασης, δεν έμεινε απόπειρα!
    Το δεύτερο: πολύ ωραίες φωτογραφίες, είτε είναι δικές σου, είτε όχι.
    Το τρίτο: Στην «βουβή ανάρτηση» δεν ήθελες άλλο….Τώρα έχεις «θέλω» που περιμένουν.
    Καλύτερα δεν είναι τώρα;

  62. Ιουλίου 13, 2008 στο 11:37 μμ

    Καλησπέρα!
    Έχεις πρόσκληση…αν θες πέρνα να δεις!

  63. Ιουλίου 14, 2008 στο 1:50 πμ

    Εδώ εμείς φύγαμε, πήγαμε, βουτήξαμε, στεγνώσαμε, γυρίσαμε
    κι εσείς ακομα τριγυρμάτε «σαν την άδικη κατάρα»;
    Μα επιτέλους, αγαπητέ. Ενδώστε στα «θέλω» σας να δούμε κι εμείς κανένα «ωραία ήταν»…

  64. Ιουλίου 14, 2008 στο 8:12 πμ

    Πολύ μελαγχολική μου φαίνεται η φωτο.Πολύ μοναξιά μου βγάζει ή κάτι τέτοιο…

    Την καλημέρα μου!!! 🙂

  65. Ιουλίου 14, 2008 στο 2:36 μμ

    @μαρια λεμονατη!

    Ανιδιοτελώς σε ευχαριστώ πάρα πολύ.Τα σχόλιά σου με κάνουν και κοκκινίζω 9 στις 10. 🙂

    @Anna

    Θένκς

  66. Ιουλίου 14, 2008 στο 2:39 μμ

    @leigh-cheri

    Παράταση δεν δίνει κανείς. Γι αυτό είναι καιρός να αρχίσουμε την παράσταση.Τέλος οι πρόβες.

    Καλησπέρα

    @Το τέρας της Αμάθειας»

    Τερατάκι μην σκας.Εδώ θα είναι ο πλέιερ και θα σε περιμένει και αυτός.Το τραγούδι αξίζει.

    Φιλί

  67. Ιουλίου 14, 2008 στο 2:43 μμ

    @Βιολιστής στη στέγη

    Πάντα είναι μια απόπειρα αγαπητέ βιολιστή.Ποτέ δεν είναι εύκολο.

    Οι φώτο δεν είναι δικές μου αλλά είναι εκπληκτικές.

    Καλύτερα είναι τώρα απλά και στην βουβή ανάρτηση υπάρχουν κάποια θέλω.

    Καλώς ήρθες και σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

    @Patsiouri

    Κάτι άκουσα Πατσιουράκι…

  68. Ιουλίου 14, 2008 στο 2:45 μμ

    @e-ΞωΤικό

    Καλησπέρα.Ευχριστώ πολύ. Θα περάσω

    @Spy

    Ωραία ήταν τότε που τριγυρνούσα σαν την άδικη κατάρα!

  69. Ιουλίου 14, 2008 στο 2:46 μμ

    @salerosa

    Είναι μελαγχολική όντως η φωτογραφία. Όμως για μοναξιά δεν ξέρω. Δεν νομίζω ότι θα έβγαινε κάτι τέτοιο αυτήν την περίοδο. Μπορεί και να έχεις δίκιο.

    Καλησπέρα και καλώς ήρθες

  70. Ιουλίου 14, 2008 στο 3:27 μμ

    Δεν είναι ότι τα έχω όλα. Είναι μάλλον ότι στην φάση που βρίσκομαι, δεν γουστάρω να ζητήσω κάτι. Ούτε καν να το θελήσω.

    Καλή συνέχεια!

  71. Ιουλίου 14, 2008 στο 3:34 μμ

    @Pieta

    Τότε είσαι ευτυχισμένη αγαπητή. Όταν θα έρθει η ώρα θα αναζητήσετε καινούρια θέλω.

    Φιλιά

  72. Ιουλίου 14, 2008 στο 7:54 μμ

    πόσο χρώμα μπορεί να βγει απο μια ασπρόμαυρη φωτογραφία?
    πολύ οταν τα θέλω μας βγαίνουν απο το ειναι μας

    τέλεια φωτογραφία

    καλή βδομαδα

    τσίου!!!!!

  73. Ιουλίου 14, 2008 στο 10:01 μμ

    @karaflokotsifas

    Εγώ και πάλι ασπρόμαυρη την βλέπω. Απλά δεν έχουν εκπληρωθεί τα θέλω μου ακόμα. ευχαριστώ και καλησπέρα(μτφ τσίου)

  74. Ιουλίου 15, 2008 στο 11:16 πμ

    το «άδικη κατάρα» είναι -υποθέτω- το αντίθετο της «δίκαιης»

    μια χαρά σας βλέπω…

  75. Ιουλίου 15, 2008 στο 12:27 μμ

    Θέλω να θέλω
    Να θέλω θέλω

    Α μπορούσα να σου χαρίσω χρόνο, θα σου χάριζα. Δωρο καλοκαιρινό για το ηλιόλουστο νησί σου.
    Μα.. κάτι μου λέει… θα τον βρείς.

    καλημέρα αγαπητέ μου

  76. Ιουλίου 15, 2008 στο 9:46 μμ

    Ακόμα σε ακούει;
    Χαράς το κουράγιο της…:-p

  77. Ιουλίου 16, 2008 στο 3:26 μμ

    Φωτογραφιάρα, μουσικές, διάθεση έτσι κι έτσι… Μμμ, είσαι φίλος μου, σε φιλώ κι εύχομαι να βρεις ότι θες, να πας όπου θες, να ψάξεις και να ψαχτείς όσο θες και παράλληλα να βρεις μια βαλίτσα με 2 εκατομύρια ευρώ που θα έχει δεμένη με αλυσιδίτσα στο πόδι της μια υπέρτατη γκομενάρα. Τώρα αν δε θες τη γκομενάρα, κόψε την αλυσιδίτσα με τα δόντια και χαίρεται!! 🙂

  78. Ιουλίου 18, 2008 στο 5:37 μμ

    ελα γκρινια το διακοτσογλανι ειμαι τελειωσε το δανειο και ηρθα πισω αχαχχαχα

  79. Ιουλίου 18, 2008 στο 6:40 μμ

    Μια σύντομη καλησπέρα
    Τα εντάλματα δεν μας αφήνους περιθώρια για
    πολλές εμφανίσεις 😛

  80. 87 "Το τέρας της Αμάθειας"
    Ιουλίου 19, 2008 στο 8:00 πμ

    «Έσκασα» να το ακούσω!!! (Τη σύνδεση μου μέσα…)

    Καλό Σ/Κ μαϊ φρεντ 🙂

  81. Ιουλίου 19, 2008 στο 11:07 πμ

    Ακόμη κρατάει αυτή η σιωπή; Μάλλον είναι για καλό, τελικά…

  82. Ιουλίου 21, 2008 στο 12:11 μμ

    @K.Κ.Μοίρης

    Και η άδικη και η δίκαιη πάλι κατάρες είναι.Μην τα πολυψάχνετε. Οι λέξεις παίζουν με τις λέξεις.

    @ceralex

    Η ε΄τρεση χρόνου τείνει να γίνει ίδια με το παιχνίδι που παίζαμε μικροί «ψάξε ψάξε δεν θα τον βρεις». Πλέον τσινάνε και τα θέλω. Είδομεν. Ευχαριστώ πολύ για την δωρεά σου. Γενναιόδωρη είσαι και είμαι ήδη αμήχανος.

  83. Ιουλίου 21, 2008 στο 12:13 μμ

    @Utopia

    Δεν μπορεί να κάνει και αλλιώς P)

    @Kwlogria

    Ψάχνω ήδη για την βαλίτσα αγαπητή γιατί κάτι μου λέει πως θα την βρω σύντομα. Τα δόντια είναι σε καλή κατάσταση οπότε με την αχρείαστη γκομενάρα δεν θα έχουμε πρόβλημα.

    Φιλί και ευχαριστώ πολύ.

  84. Ιουλίου 21, 2008 στο 12:16 μμ

    @skouliki

    Χαίρομαι για σένα… εγώ ετοιμάζομαι να φύγω. Έτσι απλά!!! P-)

    @απατεωνες

    Καλώς ήρθατε από το φτωχικό μου.Και εμένα τα εντάλματα είναι πολλά και οι εμφανίσεις όμως ακόμα πιο πολλές. Το παλεύω ακόμα.

  85. Ιουλίου 21, 2008 στο 12:17 μμ

    @»Το τέρας της Αμάθειας»

    Καλό ΣΚ και σε σένα τερατάκι.

    Φιλί…

    @kitsosmitsos

    Καλού κακού κράτα και μία πισινή…Σιωπή είναι αυτή.Καλή εβδομάδα να έχεις φίλε…

  86. Ιουλίου 24, 2008 στο 6:22 πμ

    Εκει φτασαμε!!! Να αγοραζουμε φωτογραφικες μηχανες με δοσεις!!!!
    Καλα να περασουμε (την κανω και γω απο Δευτερα)
    Τα λεμε

  87. Αύγουστος 3, 2008 στο 6:44 μμ

    Έσκασα και άκουσα!!
    Μαγεύτηκα!!!
    Καλό καλοκαίρι και καλό Αύγουστο!!!!!!!

  88. 95 dionisis
    Σεπτεμβρίου 3, 2008 στο 9:47 μμ

    ΝΑΤΑΣΑΚΙ ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΧΑΣΟΥΜΕ


Σχολιάστε

Φοβάστε;

Δήλωση

apoklinousa-1

Η γωνιά του Ιατρίδη…

Δήλωση




Αλήτες, ρουφιάνοι, bloggers!

+Σουβλόγησον-Τσίκνησον+

Ιουλίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Δημοφιλή άρθρα


