24
Σεπτ.
08

Στρογγυλή στιγμή

 

04/09/2008

 

 

Δύο σταγόνες, διάφανες

ενώνονται και χωρίζουν.

Και πάλι και πάλι.

Το στομάχι χορτάτο

γεμάτη και η ψυχή.

Αδειάζουν και τα δύο

και ξαναγεμίζουν.

Και πάλι και πάλι.

 

Μια βάρκα πλέει στα ανοιχτά

Πλέει;

Τη χαϊδεύει η θάλασσα,

κουνιέται λεία στο κύμα,

το απαλό της αφής

απωθείται.

Και πάλι και πάλι.

 

Το φως στο βάθος φωτίζει.

Δεν ξέρεις τί;

Χάθηκε ο προσανατολισμός.

Και όταν όλα αυτά τα σκεπάσει μουσική,

ένα πανωφόρι, μία κραυγή,

τότε το όλο γίνεται

μια στρογγυλή στιγμή.

 

Το παρόν είναι επετειακό για τον ένα χρόνο μου στα μπλόγκς με πρώτη ανάρτηση εδώ. 

Σας ευχαριστώ όλους για το ταξίδι τούτο, φίλους και εχθρούς, και σας υπόσχομαι να μην σας αφήνω σε ησυχία.

75 Responses to “Στρογγυλή στιγμή”


  1. 1 elf
    Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 9:04 πμ

    Κοίτα τώρα πως μπερδεύονται οι τέχνες: φωτογραφία, ποίηση, μουσική. Για να φτιάξουν ένα όλον. Αυτό μ’ αρέσει εμένα στο Νετ, μια ελευθερία στα εκφραστικά μέσα που, αν χρησιμοποιηθεί με εγκράτεια, μπορεί να λέει πάρα πολλά.
    Να τα χιλιάσεις. Χρόνια και ποστ. Καλημέρα!

  2. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 9:31 πμ

    ευχομαι 10 χρονια εδω μεσα κ να εχεις την ιδια κ περισσοτερη ορεξη για blogging

  3. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 9:32 πμ

    @elf

    Χαίρομαι που σου είπε κάτι. Μου το λες και μένα όμως γιατί μου το κρύβει;

    Ευχαριστώ για τις ευχές. Καλημέρα…

    ΥΓ Πάρε γλυκάκι από δίπλα 🙂

  4. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 9:33 πμ

    @magicrobot

    Σε ευχαριστώ ομόθρησκε. Καλημέρα

  5. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 9:48 πμ

    Χμμ.. μας το υπόσχεσαι, ε;
    (έχω καλή μνήμη εγώ, το ξέρεις!)

    Πολλές πολλές ευχές για το blog -να «γεμίσει»
    (για σένα, δε λέω τπτ, είσαι εχθρός μου :pp)

    Φιλιά 🙂

    [πού είναι το γλυκό είπες; Και limoncello έχει;]
    😉

  6. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 9:51 πμ

    χρόνια πολλά – έτσι διαδραστικά..
    να μη μας αφήνεις σε ησυχία με στιγμές στρογγυλές και μη!
    καλημέρα!

  7. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 10:06 πμ

    καλημέρα ,

    εύχομαι να γίνουν περισσότερα!!!!

  8. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 10:06 πμ

    χρονια πολλαααααααααααααααααααααα ευχομαι να μην σταματησεις ποτε να εκφραζεσαι 🙂

  9. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 10:18 πμ

    Χρόνια πολλάαααα μαζί με πολλά πολλά εκφραστικά posts!!!! 🙂

  10. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 11:11 πμ

    Χαρούμενα γενέθλια island!

    Σου εύχομαι να εκατοστήσεις τα χρόνια και να χιλιάσεις τις όμορφες αναρτήσεις!

  11. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 11:43 πμ

    Καλημέρα σας! Έφερα σοκολατάκια, λικέρ τσέρι και γλαδιόλες για τα χρόνια πολλά!

  12. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 1:23 μμ

    νησί μου, να τις χιλιάσεις τις εγγραφές σου,να είναι τόσο ειλικρινείς ,τόσο αληθινές και τόσο γεμάτες νησιώτικη αύρα. Να βγάζεις,να θέλεις , να αφουγκράζεσαι,να μιλάς,να σιωπάς…
    υγ1. επιτέλους..
    υγ2. τι ώρα είναι το πάρτυ;
    καλημέρες και φιλιά:)

  13. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 1:29 μμ

    μια χαρά απειλή μου ακούστηκε αυτή…

  14. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 5:10 μμ

    Καλησπέρα αρχηγέ!
    Άντε και στα χίλια με υγεία… 🙂

    υγ. ωραίο κομμάτι, που το ανακάλυψες 😛

  15. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 5:27 μμ

    @Oblivion

    Καλημέρα. Αυτό θα κάνω. Ευχαριστώ

    @pavlos

    Ευχαριστώ πολύ

  16. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 5:29 μμ

    @K@terin@

    Θα γίνουν. Εν καιρώ. Φιλιά και ευχαριστώ

    @skouliki

    Γειά σου ρε Σκώληκα αγαπημένε. Θενκς ρε.

    Φιλί ρε… 🙂

  17. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 5:30 μμ

    @laxanaki

    Σε ευχαριστώ πολύ Λαχανάκι. 🙂

    @TeddyBoy

    Θενκς Τέντυ μπόι. 🙂

  18. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 5:33 μμ

    @pastaflora

    Βρε Πασταφλωράκι. Καλώς επέστρεψες και εδώ.

    Να τα αφήσετε πιο πάνω γιατί ξέμεινα. Ήρθα απροετοίμαστος. Να είστε καλά.

    @nana**

    Ευχαριστώ Νανά μου. Ευχαριστώ πολύ

    ΥΓ1 Να δεις πόσο θα κάνει η επόμενη ανάρτηση και μετά να πεις επιτέλους!!!
    ΥΓ1 Έχει ξεκινήσει απλά δεν είχα τίποτα να φιλέψω τον κόσμο και φεύγανε. Καλά που έφερε η Πασταφλώρα κάτι τοις και την σκαπουλάραμε. Φοντανάκι;

  19. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 5:36 μμ

    @Κ.Κ.Μοίρης

    Το ότι τυχαία μπήκατε στο ίδιο πλαίσιο απαντήσεων με τη μάμμα αυτό είναι απειλή. Το παραπάνω είναι χάδι αγαπητέ.

    @mamma

    Άντε με υγεία (πάλι πίνεις; )

    Ευχαριστώ καλή μου. Για όλα.

    Το κομμάτι θα σου πω από κοντά πώς το ανακάλυψα.

    Φιλιά κάτω από την μύτη…στο πηγούνι

  20. 21 Σελιτσανος
    Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 6:18 μμ

    Όχι να μην τα χιλιάσετε.Να τα φτάσετε ως εκεί που εσείς θ’αποφασίσετε ότι ο κύκλος έκλεισε.Και-πλήρης πια-να προχωρήσετε πάρα πέρα.

  21. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 7:01 μμ

    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ…ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ…

    Η «ΠΕΖΗ» ΛΑΣΠΗ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΑΕΙ…

  22. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 8:25 μμ

    @Σελιτσανος

    Σοφά που τα λέτε αγαπητέ. Με τέτοιους σχολιαστές δεν θα θελήσω να κλείσει ο κύκλος. Σας ευχαριστώ πολύ.

    @ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΣ

    Το πληκτρολόγιο αλλάζει. Το κεφάλι όχι όμως. Καλώς ήρθατε και ευχαριστώ πολύ.

  23. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 9:49 μμ

    :*
    Χρόνια καλά, δημιουργικά και παθιασμένα, αγαπημένο island
    και εντόοος και εκτόοος νετικού πεδίου, και όπου τραβάει η ψυχή σου
    😀

  24. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 9:54 μμ

    @aaduck

    Γειά σου παπάκι. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Δεν κατάλαβα το «νετικού» που λες και είναι σημαντικό γιατί θα είναι στο πεδίο. 🙂

    Φιλάκια

  25. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 9:59 μμ

    στρογγυλή, αρα χωρίς αρχή και τέλος. πλήρης μου φαίνεται, αυτάρκης. να έχετε πολλές πολλές τέτοιες εύχομαι 🙂

  26. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 10:03 μμ

    Χρόνια πολλά και καλή συνέχεια λοιπόν!

  27. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 11:46 μμ

    τι φοντανάκι καλέ μου;
    βάζω την τεκίλα,βάζεις τα λεμόνια και το αλάτι…
    cheers!
    υγ.και επειδή,είδα έβαλες και άλλο ποστ,ορθώς είπα επιτέλους! μη με τρελάνεις!
    και θα συμφωνήσω…σωστά δεν έχεις να πεις τίποτα…ούτε εγώ θα είχα..
    κις*

  28. Σεπτεμβρίου 25, 2008 στο 12:02 πμ

    Nα προσέχετε τι υπόσχεστε…
    (εγώ πάντως αν δεν μου γράψετε σχόλιο εσείς, ποστ δεν αλλάζω. τελεία.)

    Καλή χώνεψη σας εύχομαι και καλοτάξιδο.

  29. Σεπτεμβρίου 25, 2008 στο 12:10 πμ

    @deadend mind

    Πιάσατε το νόημα που δεν μπόρεσε να πιάσει ο εγκέφαλός μου όταν το έγραφε. Είστε καταπληκτική. Σας ευχαριστώ

    @~~A~~

    Θενκ γιου πολύ Α… Φιλιά

  30. Σεπτεμβρίου 25, 2008 στο 12:13 πμ

    @nana**

    Αγαπητή μου πέσατε στα σκληρά κατευθείαν. Εδώ ξεκινάμε από φοντανάκι και πάμε μετά παρακάτω. Αλλά δεν χαλάω χατήρια. Τσίαρς 🙂

    @Spy

    Εγώ να προσέχω τί εύχομαι; Καλή χώνεψη και σε σας αγαπητέ. Τώρα θα φάτε καλά που λέει και ο λαός!!!! Με το καλό εύχομαι.

  31. 33 Side21
    Σεπτεμβρίου 25, 2008 στο 3:28 μμ

    Να τα κατοστήσεις …
    Ελπίζουμε να μην μας αφίνεις σε ησυχία !!!
    Την καλησπέρα μου …

  32. Σεπτεμβρίου 25, 2008 στο 5:11 μμ

    μπλαμπλαμπλαμπλα (σε κύκλο)

    🙂

  33. 35 fpboy
    Σεπτεμβρίου 25, 2008 στο 9:47 μμ

    Την καλησπέρα μου. Ωραία ανάρτηση.

  34. Σεπτεμβρίου 26, 2008 στο 12:52 πμ

    σχόλασε το πάρτυ; τόσο νωρίς;
    και το ποστ; τι το έκαμες…
    καλά νησί μου,κατάλαβα..θα ήταν της στιγμής ή έχω κάψει εντελώς τα κύτταρά μου!

  35. Σεπτεμβρίου 26, 2008 στο 9:31 πμ

    Δεν σε πειράζει να μείνω στον τίτλο… φιλί υπέροχο ποστ!!!!

    Φυσικά να ξέρεις είμαι fan του Nick Cave!!!!

    Ποιητής!!!!

    καλημέρα καλέ μου φίλε δεν σε αγνοώ, αργώ αλλα πάντα σε θυμάμαι- ΕΥΧΕΣ!!!!!!!!!!!

  36. 38 lifewhispers
    Σεπτεμβρίου 26, 2008 στο 4:23 μμ

    πολυποστος, island!!!
    παντα τετοια!βασικα το κυριο ειναι να μη μας αφηνεις εσυ σε ησυχια!
    φιλιαααα

  37. Σεπτεμβρίου 26, 2008 στο 5:46 μμ

    Καλησπέρα!
    Χρόνια πολλά στο blog σου αγαπητέ! Ποιος σου είπε ότι θέλουμε ησυχία?
    Καλή συνέχεια με πολλές πολλές πολλές τέλειες αναρτήσεις!

    Φιλούρεεεεεεεεεεεες

  38. 40 patsiouri
    Σεπτεμβρίου 26, 2008 στο 7:44 μμ

    Ε, μην έρθω ποτέ για χρόνια πολλά στην ώρα μου! Θα χάσω το καλό μου όνομα! Πάντα τέτοια!!!!!!!!!

  39. Σεπτεμβρίου 26, 2008 στο 9:23 μμ

    να τα εκατοστήσετε αγαπητέ..ή μάλλον να το συνεχίσετε όσο σας δίνει λόγο ύπαρξης..

  40. Σεπτεμβρίου 27, 2008 στο 12:42 πμ

    Παίρνε μολύβι και χαρτί,
    χαρτί και πληκτρολόγιο….
    «Και πάλι και πάλι…»
    ;-)))

    ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

    Και σε παρακαλώ να κρατήσεις την υπόσχεσή σου,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  41. Σεπτεμβρίου 27, 2008 στο 8:56 πμ

    Πώς είναι μια στρογγυλή στιγμή;…
    Χωρίς γωνίες;… Αρμονική;… Αιώνια;…!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ blogisland!

    Να γεμίζεις τις στιγμές μας, να τις στρογγυλεύεις, να τις κάνεις αιώνιες!
    Ποιος θέλει ησυχία;-)

    Φιλιά

  42. Σεπτεμβρίου 27, 2008 στο 5:47 μμ

    @aa-duck

    Έβαλες τα πράγματα στην θέση τους 🙂

    @Side21

    Δεν θα σας αφήνω φίλε μου. Καλησπέρα

  43. Σεπτεμβρίου 27, 2008 στο 5:48 μμ

    @nomad

    Έπιασες το νόημα. Καλησπέρα.

    @fpboy

    Θενκς φίλε φωτογράφε

  44. Σεπτεμβρίου 27, 2008 στο 5:49 μμ

    @nana**

    Το ποστ ανέβηκε κατά λάθος φίλη Νανά. Εξάλλου λάθη είμαστε και ποστ ανεβαζουμε.

    Ποιό πάρτυ; χαχαχα

    @Surrealist

    Αφού είσαι φαν του Κέιβ να μείνεις όπου θέλεις. 🙂

    Φιλί.

  45. Σεπτεμβρίου 27, 2008 στο 5:51 μμ

    @lifewhispers

    Ευχαριστώ πολύύύ. Δεν θα σας αφήνω. Φιλάκια…

    @e-ksotiko

    Σε ευχαριστώ πολύ ξωτικό μου. Πολλά φιλάκια

  46. Σεπτεμβρίου 27, 2008 στο 5:52 μμ

    @patsiouri

    Αν ερχόσουν στην ώρα σου θα σε παρεξηγούσα. 🙂

    Φιλί

    @μιμης ζερβός

    Ευχαριστώ πολύ φίλε.

    Καλησπέρα

  47. Σεπτεμβρίου 27, 2008 στο 5:56 μμ

    @Γλαρένια

    Θα τις κρατάω τις υποσχέσεις μου Γλαρένια. Και πάλι και πάλι. Φιλί 🙂

    @leigh-cheri

    Τον ορισμό της Στρογγυλής στιγμής τον έδωσε η deadend mind.

    Σε ευχαριστώ πολύ αγαπητή. Πώς πάνε τα ξένα; Συνηθίζεις;

  48. Σεπτεμβρίου 27, 2008 στο 5:58 μμ

    @νατασσάκι

    Νατασσάκι μου σε ξέχασα τελείως. Πήγα να βρω Λιμοντσέλο να σε κεράσω αλλά στο δρόμο ξεχάστηκα και δεν γύρισα. Θα επανορθώσω με το να τηρήσω την υπόσχεσή μου. Είμαι απαράδεκτος το ξέρω αλλά είπαμε ότι είμαι εχθρός σου. Δεν είπαμε 😉

  49. Σεπτεμβρίου 27, 2008 στο 6:05 μμ

    βρε δεν ντρέπεσαι λίγο, λέω εγώ….
    (ούτε το είχα πάρει χαμπάρι, αλλά τώρα Χρωστάς -και την υπόσχεση, και το limoncello!!!! Και μη μου πεις ότι δεν ξέρεις που να βρεις!!! :p)

    Φιλιά, μούτρο! 😀

  50. Σεπτεμβρίου 27, 2008 στο 6:50 μμ

    Χρόνια καλά και ποστ ανθηρά:-)

  51. Σεπτεμβρίου 27, 2008 στο 6:54 μμ

    @νατασσάκι

    Εκεί που βρίσκω το λιμοντσέλο έχει τελειώσει :Ρ

    Εσύ δεν ντρέπεσαι που δεν κοιτάς αν έχω απαντήσει στο σχόλιό σου;

    Τώρα μου χρωστάς και εσύ ρε!!! 🙂

    @diVa

    Θενκς

  52. Σεπτεμβρίου 27, 2008 στο 7:17 μμ

    :pp

    (θα σε ξοφλήσω, στην πρώτη ευκαιρία! 😆 😆 😆 )

    😉

  53. Σεπτεμβρίου 28, 2008 στο 7:16 πμ

    Δε φαίνεσαι από αυτούς που αθετούν τις υποσχέσεις τους!
    Εύχομαι η απόπειρα έκφρασής σου να έχει έναν μακρύ δρόμο!

    Βροχερές καλημέρες από το βορρά!

  54. Σεπτεμβρίου 28, 2008 στο 9:52 πμ

    Η τότε θολούρα που σε έκανε να ξεκινήσεις το μπλόγκινγκ ισως σήμερα δεν εχει ακόμα ξεκαθαρίσει για κανέναν, οχι μόνο για σένα.
    Οπως και να χει, τα λέμε απο παλιότερα και αυτο που βλέπω ειναι οτι στην πορεία απέκτησες εξαίρετους σχολιαστές, μια και βλέπω εδω πολλούς γνωστούς και δικούς μου απο παλιά.
    Χαίρομαι γι αυτό και θα χαίρομαι καλύτερα να ξέρω οτι νιώθεις καλά.
    Οχι με το μπλόγκινγκ μόνο, αλλα με όσα κάνεις και δεν κάνεις.
    Πολυ όμορφο το κείμενο.
    ΕΥΧΕΣ για ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

  55. Σεπτεμβρίου 28, 2008 στο 9:52 πμ

    Αλλωστε είμαι σίγουρος για την καλή συνέχεια. Καλημερα.

  56. Σεπτεμβρίου 28, 2008 στο 1:52 μμ

    Σου πάνε πολύ τελικά νησάκι οι επέτειοι. Τα καλύτερά σου γράφεις με αυτές για αφορμή.

    Χρόνια Πολλά και ναι μη μας αφήσεις ΠΟΤΕ σε ησυχία!

    Φιλιά!

    :))

  57. Σεπτεμβρίου 28, 2008 στο 4:38 μμ

    @νατασσάκι

    Θα πριμένω την πρώτη ευκαιρία 🙂

    @Ανασαιμιά

    Μου αρέσουν οι βροχερές καλημέρες αγαπητή. Ανταποδίδω

  58. Σεπτεμβρίου 28, 2008 στο 4:40 μμ

    @tzonakos

    Η θολούρα παραμένει. Όταν φύγει ίσως φύγω και εγώ.

    Είμαι καλά φίλε Τζονάκο όταν έχω σχολιαστές σαν και σένα που μπορώ να πω δυο κουβέντες.

    Σε ευχαριστώ πολύ φίλε.

  59. Σεπτεμβρίου 28, 2008 στο 4:41 μμ

    @gatti

    ΜΕ πάνε και με φέρνουν γατάκι. Ας είναι καλά οι μούσες. Σε ευχαριστώ πολύ…

  60. Σεπτεμβρίου 28, 2008 στο 11:49 μμ

    tok tok
    is anybody home?
    Μην μου κάνεις τον κινέζο.Όλες οι επέτειοι έχουν πάρτυ.Και ειδικά στων φίλων τα πάρτυ ,οι εορταστικές εκδηλώσεις κρατάνε πάνω από μια μέρα.Άμα και δεν θέτε, να πάω πίσω τις τεκίλες και να φέρω τεντούρες.Είναι πιο φτηνές.
    καλησπέρες νησί μου
    kiss*

  61. Σεπτεμβρίου 29, 2008 στο 5:04 μμ

    epitelus, ema8a pos i stigmi ine strogili
    i sigkinisi megali

  62. Σεπτεμβρίου 29, 2008 στο 11:40 μμ

    ΜΑ!
    έχει το άνιμαλ εχθρούς;;;;

    Χρόνια πολλά με ποστ καλά! 🙂

  63. Σεπτεμβρίου 30, 2008 στο 9:05 πμ

    Aυτο ειναι ίσως το καλύτερο ζητούμενο, να μπορούμε να πούμε καλές κουβέντες φίλε island.
    Καλη σου μερα.

  64. Σεπτεμβρίου 30, 2008 στο 9:48 μμ

    Σνιφ! Γιατί δεν έγραψες ακόμα κάτι άλλο; Τι θα διαβάσω εγώ τώρα;-)

    Μπα! Δεν περιμένω να συνηθίσω στα ξένα. Περιμένω να τελειώσω!
    (…Όχι ΣΤΑ ξένα, ΑΠΟ τα ξένα…και να επιστρέψω στην πραγματικότητα)
    Όλα ok!
    Ελπίζω κι εσύ να ‘σαι καλά:-)

  65. 68 giant13
    Οκτώβριος 1, 2008 στο 2:26 πμ

    Να σαι πάντα γερός και ορεξάτος φίλε μου να μας χαρίζεις όμορφες σκέψεις και γραφές.

  66. Οκτώβριος 1, 2008 στο 8:47 πμ

    @nana**

    To σπίτι αγαπητή είναι χάλια μετά το πάρτυ. Μυρίζει αλκοόλ και αμαρτία. Αν και αγνοώ τον ορισμό «τεντούρες» θα ήθελα παρακαλώ να αφήσετε τις τεκίλες. Μου είναι πιο κοντινές στα γούστα μου.

    φιλί…

    @apatewnes

    Πιο στρογγυλή και από τις στρογγυλές. Και εγώ έπαθα πλάκα παιδιά. Καλημέρες

  67. Οκτώβριος 1, 2008 στο 8:49 πμ

    @AN205

    Ευχαριστώ πολύ φίλε μου

    @Кроткая

    Σε ευχαριστώ πολύ Κροτ. Φυσικά και έχω εχθρούς. Εκείνη την τραγουδιάρα ας πούμε που δεν με αφήνει να παίξω όπως θέλω.

    Φιλάκια

  68. Οκτώβριος 1, 2008 στο 8:51 πμ

    @tzonakos

    Αυτό είναι το ζητούμενο φίλε και το έπιασες με την πρώτη κουβέντα μας. Καλημέρα

    @leigh-cheri

    Συγνώμη που δεν έχω ετοιμάσει κάτι ακόμα. Μην κλαίς!!!

    Αυτό είναι το σωστό. Να μην τελειώσεις στα ξένα. Καλό κουράγιο αγαπητή φίλη.

    Καλημέρα

  69. Οκτώβριος 1, 2008 στο 8:52 πμ

    @giant13

    Ευχαριστώ πολύ φίλε γίγαντα. Και εσύ το ίδιο.

    Καλημέρες

  70. Οκτώβριος 7, 2008 στο 8:04 πμ

    όλο το χρήμα έχει πέσει πάνω σου.

    καλή επιτυχία..

  71. Οκτώβριος 13, 2008 στο 3:30 μμ

    @κατουρημένη ποδιά

    Όλο;

  72. Οκτώβριος 24, 2008 στο 2:54 πμ

    τα φιλιά μου και τα χρόνια πολλά μου και είχα τόσο καιρό να σ’ επισκεφτώ γιατί τα υπόλοιπα κομμάτια του ¨ολου» μου παρουσιάζουν λασκαρίσματα…

    να είσαι καλά και να μας υποδέχεσαι πάντα έτσι στο νησί σου.

    καλό βράδυ!


Σχολιάστε

Φοβάστε;

Δήλωση

apoklinousa-1

Η γωνιά του Ιατρίδη…

Δήλωση




Αλήτες, ρουφιάνοι, bloggers!

+Σουβλόγησον-Τσίκνησον+

Σεπτεμβρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Δημοφιλή άρθρα


