06
Νοέ.
08

Επειδή…

dsc_0072

 

 

 

 

 

…έχουμε γεμίσει ανθρωπάκια τριγύρω ανεβάζω αυτό το τραγούδι.

 

Είναι του Χριστόδουλου Χάλαρη από τον δίσκο παιδικά. Το είχαμε παίξει σε συναυλία με το παλιό μου συγκρότημα antARTes σε διασκευή στην Β. Εύβοια σε ένα κάμπινγκ όπου παίζαν μαζί με μάς και άλλα 7 συγκροτήματα (τα 3 ήταν κρουστοί). Πανέμορφο διήμερο που μου έλειψε. Παίζαμε από το πρωί ως το βράδυ χωρίς κοινό. Το μοναδικό κοινό ήταν μόνο τα συγκροτήματα και οι γνωστοί τους. Στοιβαγμένοι κάτω από τεράστια πλατάνια. Μικροί μεγάλοι ασχολιούνταν μόνο με την μουσική, την φωτογραφία, τον μπάφο. Κανένας δεν ασχολιόταν με το μέικ απ της άλλης. Υπήρχαν βέβαια και καμιά δεκαριά σαχλοκούδουνα κοριτσάκια αλλά τα κατάπιαμε οι υπόλοιποι.Πουθενά δεν έβλεπες τελικά, ανθρωπάκια.

 

Με χρωματιστά μολύβια

Φτιάχνω ανθρωπάκια ίδια

Να καπνίζουν να μιλάνε

να αγοράζουν να πουλάνε

να κρατούν εφημερίδες

γραμματόσημα σφραγίδες

 

Με χρωματιστά μολύβια

Φτιάχνω ανθρωπάκια ίδια

στρατιώτες στην πλατεία

λαλαλό η χορωδία

Αρλεκίνοι κουδουνάκια

Μπλε και πράσινα γκλομπάκια

 

Με χρωματιστά μολύβια

Φτιάχνω ανθρωπάκια ίδια

Με γραβάτες με καπέλα

Κούνια μπέλα κούνια μπέλα

Σημαιούλες παρελάσεις

Άχρωμες τηλεοράσεις

 

Με χρωματιστά μολύβια

Φτιάχνω ανθρωπάκια ίδια

Με σφυρίχτρες με μπαλόνια

Προσκοπάκια με γαλόνια

Κοριτσάκια στο ωδείο

Εν δύο εν δύο

 

 

Η ηχογράφηση έγινε στο λάιβ που είχε το συγκρότημα στο Ροντέο με τον προηγούμενο ντράμερ που είχανε. Ευχαριστώ πολύ τον Θράσο (κιθαρίστα και ηχολήπτη) για την παραχώρηση του τραγουδιού.

 

Μία άλλη εκτέλεση έχει ανεβάσει το Νατασσάκι εδώ. Την ευχαριστώ για την βοήθειά της στον κώδικα.

49 Responses to “Επειδή…”


  1. Νοέμβριος 6, 2008 στο 5:58 μμ

    antARTes, ε;
    Χα!
    Ωραίοι είσαστε!!!!
    🙂
    Οι στίχοι του τραγουδιού είναι σπουδαίοι -ακόμα επίκαιροι

    *Εκείνο που είχα ανεβάσει εγώ είναι η πρώτη εκτέλεση, του 1974 (από βινύλιο)
    *και σιγά, θα το πληρώσεις, τι νομίζεις; Τσάμπα η βοήθεια;
    :ppp

    Φιλιά, «νησί»
    απ’ όλους μας

  2. Νοέμβριος 6, 2008 στο 7:48 μμ

    οκ παιδια πολυ καλο……

    μπραβο 🙂

  3. Νοέμβριος 7, 2008 στο 1:24 πμ

    ένα παρόμοιου είδους και μυνήματος τραγούδι είναι και ο Κυρ Παντελής

  4. Νοέμβριος 7, 2008 στο 1:42 πμ

    @νατασσάκι

    Θα σου μαγειρέψω μία μέρα. Αυτήν την πληρωμή μπορώ να προσφέρω.

    @apatewnes

    Αν εννοείτε ότι το πόστ είναι όαση στην μουσική τότε με κολακεύετε. Ευχαριστώ

  5. Νοέμβριος 7, 2008 στο 1:43 πμ

    @skouliki

    🙂

    @stewie-griffith

    Κάτι μου θυμίζει ο Κυρ’ Παντελής. Σίγουρα κάτι μου θυμίζει. Καλώς ήρθατε

  6. Νοέμβριος 7, 2008 στο 2:07 πμ

    @Ανασαιμιά

    Είμαστε είμαστε 🙂

  7. Νοέμβριος 7, 2008 στο 4:13 πμ

    Βρε Νησάκι, βρε Aaaaanimal, δηλαδή δικαίως το νικνέιμ Νο2! Μουσικός 🙂
    Καλή επιτυχία παντού!
    Και ναι, πολύ ωραίοι
    🙂

  8. Νοέμβριος 7, 2008 στο 8:13 πμ

    Δεκτή, αρκεί να φας κι αυτά που θα μαγειρέψω εγώ!
    :pp

    Φιλί βρε!
    🙂

  9. Νοέμβριος 7, 2008 στο 10:58 πμ

    Νησί μου,καταρχήν έχω άγνωστες λέξεις: 1. τι είναι μπάφος; 2. τι είναι σαχλοκούδουνα; Έπειτα, αφού σημειώσω πως ο στίχος είναι πολύ μεστός , και μου άρεσε ,να πω πως σε κάτι τέτοιες συναυλίες που γίνονται για την πάρτη των δημιουργών , είναι που γεννάνε τις ωραιότερες εμπειρίες ζωής.
    Καλημέρεςςς

  10. Νοέμβριος 7, 2008 στο 11:26 πμ

    όπως το πες…ανθρωπάκια ίδια…

    χωρίς εγώ να αποτελώ εξαίρεση με τον τρόπο ζωής μου…

    κάποτε ίσως…

  11. Νοέμβριος 7, 2008 στο 12:52 μμ

    @aaduck

    Καλά τώρα μουσικός. Μην το δένεις κιόλας αγαπητό παπί. Απλά παίζω λίγα τύμπανα για την ευχαρίστηση. Τίποτις σπουδαίο. 🙂

    @νατασσΆκι

    Δεκτόν 🙂

  12. Νοέμβριος 7, 2008 στο 12:55 μμ

    @nana**

    Νανά μου δεν τις ξέρω τις λέξεις. Άλλωστε δεν φημιζόμουν ποτέ ότι έχω γνώσεις Μπαμπινιώτη. Απλά οι λέξεις μου κολλούσαν στο κείμενο και τις έβαλα. Ασυναρτησίες δηλαδή που μου έφεραν οι θύμησες από εκείνη την συναυλία. 🙂

    @Λασπολόγος…

    Ποτέ δεν είναι αργά. Άλλωστε το μεγάλο βήμα το κάνατε ήδη.

  13. Νοέμβριος 7, 2008 στο 3:05 μμ

    τέλειο…συγχαρητήρια…
    υπέροχοι στίχοι…

  14. Νοέμβριος 7, 2008 στο 3:08 μμ

    Πολύ όμορφοι οι στίχοι και πόσο σημερινοί.

  15. Νοέμβριος 7, 2008 στο 3:11 μμ

    Επειδή…μας είπες ότι ήσουν στα πατώματα,νομίζεις ότι σε πιστέψαμε;;;
    Λαλαλό η χορωδία;;;
    Κούνια μπέλα,κούνια μπέλα;;;
    Κούνια που σε κούναγε!!!
    Να΄σαι καλά…
    🙂

  16. Νοέμβριος 7, 2008 στο 4:37 μμ

    Τέλεια περάσατε!
    Μόνο τέτοια σκηνικά αξίζουν πραγματικά στη ζωή!
    Μπράβο, το τραγούδι υπέροχο!!!

  17. Νοέμβριος 7, 2008 στο 4:44 μμ

    @panikos kai fovera

    Σταματήστε καλέ. Αισθάνομαι θεός.

    @παύλος

    Αυτοί οι στίχοι Παύλο θα είναι πάντα σημερινοί.

  18. Νοέμβριος 7, 2008 στο 4:48 μμ

    @Utopia

    Δεν με πιστεύετε αγαπητή; Καλά κάνετε. Και στα πατώματα υπάρχει διασκέδαση. Είδες πρωτοτυπία η χορωδεία; Φιλί ρε… 🙂

    @roadartist

    Και τέτοια αξίζουν. Απλά αυτά τα σκηνικά είναι ΑΛΗΘΙΝΑ. Γιατί ίσως οι μόνοι θεατές που ήταν ακάλεστοι ήταν τα τζιτζίκια στα δέντρα. Αφού ώρες ώρες δεν ακούγαμε τί λέγαμε. Μιλάμε για τεράστια επιτυχία.

  19. Νοέμβριος 7, 2008 στο 4:57 μμ

    @Το τέρας της «αμάθειας»

    Μην το σκέφτεσαι πολύ. Το προηγούμενο συγκρότημα είναι αυτό. Την άλλη εβδομάδα έχω κλείσει ακρόαση σε άλλο.

  20. Νοέμβριος 7, 2008 στο 7:46 μμ

    Χαίρω πολύ (for the comeback, I mean). Ωραίο τραγούδι! Διάβασα παιδικό και λέω «θα το βάλω στον γιο μου». Μετά είδα τους στίχους και αποφάσισα να το αφήσω για αργότερα. Φτάνει που μου ζητάει ήδη (3,5 χρόνων) «Μαμά, θα μου πεις την απεργία πείνας;»

  21. Νοέμβριος 7, 2008 στο 8:02 μμ

    @elf

    Έτσι να τον μαθαίνεις στα σκληρά τον γιό σου αγαπητή. Να τα μάθει από τώρα για να ξέρει όταν μεγαλώσει. Να μην πέφτει από τα σύννεφα το παιδί. Και τί έχουν οι στίχοι; Μια χαρά παιδικοί και επίκαιροι είναι 🙂

  22. Νοέμβριος 8, 2008 στο 9:14 πμ

    Μιά χαρά μου ακούγεστε, αλλά βρε πουλί μου και συ, βουρ στα δύσκολα.
    Χριστόδουλος Χαλαρης, με φωνή Χρύσανθου.Ξεχνιέται;
    δ

  23. Νοέμβριος 8, 2008 στο 1:58 μμ

    Όντως ανθρωπάκια!! Ή μάλλον ανθρωποειδή!!
    :)))
    Πολύ καλό το τραγούδι!

  24. Νοέμβριος 8, 2008 στο 3:38 μμ

    @demetrat

    Η μνήμη μυκραίνει αγαπητή. Όσο μεγαλώνουμε κιόλας τόσο χειρότερα. Οπότε δίκιο έχεις που ρωτάς που τον θυμήθηκα. Δεν τον ήξερα. Από την θητεία μου στο συγκεκριμένο συγκρότημα τον έμαθα.

    @marianaonice

    Νταλαροειδή με την ευρύτερη έννοια. 🙂

  25. Νοέμβριος 8, 2008 στο 10:07 μμ

    Πολύ ωραίο ωρεεεεεεε!!!!
    Ταμαμ για Σαββατιάτικη έξοδο!!!
    :-)))))

  26. Νοέμβριος 8, 2008 στο 10:44 μμ

    @akanonisti

    Και άμα ακούσει ο κόσμος αυτό το τραγούδι είστε σίγουρη πως θα βγει έξω; Εδώ εγώ που το ξανάκουσα δεν ξέρω αν θα βγω 🙂

  27. Νοέμβριος 9, 2008 στο 10:41 πμ

    Πάρα πολυ ωραίο φίλε μου. Μου έφτιαξε τη διάθεση.
    Και εξαιρετικός στίχος !
    Την καλημερα μου.

  28. Νοέμβριος 9, 2008 στο 10:53 πμ

    @tzonakos

    Πιο πολύ την διάθεσή του θα στην φτιάξει το βράδυ η Πανάθα φίλε μου. Θα έχει γλέντι.

  29. Νοέμβριος 9, 2008 στο 10:53 πμ

    @tzonakos

    Και την δικιά μου καλημέρα φίλε…

  30. Νοέμβριος 9, 2008 στο 5:39 μμ

    Πλάκα πλάκα…μπορεί να ήμουν κι’εγώ στο κάμπινγκ!!!
    Μα έλα που έχουν περάσει χρόνια και δε θυμάμαιαιαιαιαιαι…
    Γεράματα!
    Μπράβο!

  31. Νοέμβριος 9, 2008 στο 10:53 μμ

    Γεια σου βρε καλόπαιδο 🙂
    Πολύ μα πολύ ωραίο το άσμα!!!
    Έχει έχει και στα πατώματα ψυχαγωγία και γλέντι
    Χαίρομαι για σένα

  32. Νοέμβριος 10, 2008 στο 12:57 πμ

    Καλή επιτυχία στην ακρόαση της άλλης βδομάδας…

    Πρέπει να ήταν απόλαυση ο ύπνος κάτω από τα πλατάνια 😛

  33. Νοέμβριος 10, 2008 στο 4:07 μμ

    Ας κερδίσουν ότι πραγματικά δικαιούνται και ότι τους αξίζει

  34. Νοέμβριος 10, 2008 στο 4:08 μμ

    Γιτί είναι ωραίο να μπορείς με νότες να εκφράζεις αισθήματα και μέσα από αυτά να ζεις!!
    Η συνέχεια είναι αυτή,

    καλή σου μερα

  35. 38 Side21
    Νοέμβριος 10, 2008 στο 5:34 μμ

    Τελικά είδες πως καλύτερα είναι …
    όταν είσαι στα πατώματα να μην …
    εγκαταλείπεις τους φίλους σου !!!
    Με συνοδεία τέτοιας μουσικής άλλωστε …
    Καλή βδομάδα και … καλή ακρόαση …

  36. Νοέμβριος 10, 2008 στο 6:56 μμ

    @patsiouri

    Σιγά τα γεράματα!!!

    @roulakaramitrou

    Από όλα έχει Ρουλιώ 🙂

  37. Νοέμβριος 10, 2008 στο 7:00 μμ

    @mamma

    Είσαι μια σουπιά εσύ 😛

    @Anastasia

    Και να ζεις και να τρέφεσαι από αυτά! Καλώς ήρθατε αγαπητή.

  38. Νοέμβριος 10, 2008 στο 7:01 μμ

    @Side21

    Δεν έχω σκοπό να εγκαταλείψω κανέναν φίλο μου ή φίλη μου. Άλλωστε με αυτούς ξεκίνησα και αυτούς έχω. Καλή εβδομάδα και σε σένα και ευχαριστώ πολύ.

  39. Νοέμβριος 11, 2008 στο 4:30 μμ

    Όμορφο… Και η εικόνα: θάλασσα, νύχτα, μουσική. Μου ‘χει λείψει… Χαίρομαι που βρήκα εδώ κάτι καινούριο. «Βγάινουμε… έξω στο φως…» Το ελπίζω.

  40. 43 fpboy
    Νοέμβριος 11, 2008 στο 9:16 μμ

    και γαμώ τα τραγουδάκια φίλε.

  41. Νοέμβριος 12, 2008 στο 12:30 μμ

    @Μadame de la Luna

    Το φως είναι έξω. Καλημέρα λοιπόν.

    @fpboy

    Τα σπάει φίλε. Όντως… 🙂

  42. Νοέμβριος 12, 2008 στο 2:57 μμ

    Πολύ όμορφο και ωραία εκτέλεση.

    🙂

  43. Νοέμβριος 15, 2008 στο 1:15 πμ

    Πολύ καλό και το τραγουδάκι και η ατμόσφαιρα που περιγράφεις.
    Όσο για τα κοριτσάκια που αναφέρεις υπάρχουν πάντα σε τέτοια events.
    Και μεταξύ μας, ευτυχώς που υπάρχουν! Είναι το αλατοπίπερο..

  44. Νοέμβριος 18, 2008 στο 3:58 μμ

    @TeddyBoy

    Ευχαριστώ πολύ φίλε. 🙂

  45. Νοέμβριος 22, 2008 στο 9:28 πμ

    Mπράβο,island…

    Πολύ το ευχαριστήθηκα το τραγουδάκι….
    Οι στίχοι πραγματικά εμπνευσμένοι και η εκτέλεση εξαιρετική…

    Ωραία ατμόσφαιρα….

    Καλώς σε βρίσκω


Σχολιάστε

Φοβάστε;

Δήλωση

apoklinousa-1

Η γωνιά του Ιατρίδη…

Δήλωση




Αλήτες, ρουφιάνοι, bloggers!

+Σουβλόγησον-Τσίκνησον+

Νοέμβριος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Δημοφιλή άρθρα


