03
Μαρ.
09

Nirvana

kurt-cobain-photo

Δωσ’ μου
Ένα γράμμα
άδειο, με γραμμές.
Να λείπει και το ωμέγα.
Να διαβάσω,
να σκεφτώ.
Να ζωγραφίσω τρεις μουτζούρες.
Τρεις μαύρες γυαλιστερές.
Και θα χτενίζομαι
στο καθρέφτισμά τους.

Πες μου,
μια λέξη,
μια φράση, την αγαπημένη μου.
Και προσευχήσου
να την λάβω.
Να την κάνω
θυμίαμα, καπνό,
αέρα.
Μπουχός να καλύψει
την ψυχή μου.
Να σκεπαστεί ολάκερη.
Και το διπλό πάπλωμα
να λιώσει στο κορμί μου.

Βίαζε,
συνέχεια,
όσο μπορείς.
Χώσε βαθιά τα δάχτυλα.
Ψάξε, με όλο το χέρι
να βρεις την καρδιά μου.
Παγωμένη,
παλλόμενη.
Να μη λέει να σταματήσει.
Παρ’ την,
δεν την αφήνω.
Την εναπόθεσα μέσα μου.
Κουράστηκα.
Δεν μπορείς
τίποτα να της κάνεις.

Προσευχήσου,
μόνο αυτό.
Μόνο αυτό σου μένει.
Είσαι αδύναμος
πλέον.
Και εγώ περπατώ.
Πίνω τσάι με φλισκούνι.

26 Responses to “Nirvana”


  1. Μαρτίου 3, 2009 στο 3:58 μμ

    καλο μηνα

    η αδυναμια πολλες φορες ειναι μια μορφη δυναμης κατα εμε
    απλα καμια φορα και ο δυνατος κουραζεται 🙂

  2. Μαρτίου 3, 2009 στο 4:01 μμ

    @skouliki

    Καλό μήνα αγαπητό σκουλίκι. Ο Kurt κουράστηκε νωρίς και πολύ. Εγώ όχι ακόμα. Υπάρχει δρόμος άλλωστε μπροστά.

    Φιλί ρε…

  3. Μαρτίου 3, 2009 στο 8:17 μμ

    Βιασμός και καρδιά. Βίαιο και συνάμα τρυφερό.
    Καλησπέρα

  4. Μαρτίου 3, 2009 στο 9:02 μμ

    Από το άλφα ως το ωμέγα, μια ζωή δρόμος.
    Φορές-φορές ούτε κι αυτή δε φτάνει ν’ αντέξεις να πεις το σ’ αγαπώ.
    Να ζωηρέψει η καρδιά, να χυθεί, να γίνει κύμα.

  5. 6 Spy
    Μαρτίου 3, 2009 στο 9:49 μμ

    Δεκαπέντε ολόκληρα «ωμέγα» είχε το κείμενό σας;
    Μας δουλεύετε;

  6. Μαρτίου 3, 2009 στο 10:58 μμ

    την λέξη που δεν ακούς, πες τη εσύ.

  7. Μαρτίου 4, 2009 στο 6:13 πμ

    Μία καρδιά που είναι παγωμένη και παρόλ’ αυτά παλλόμενη δεν μπορεί παρά να έχει κερδίσει την ΑΘΑΝΑΣΙΑ. Μεγάλη μαγκιά αυτή! Εύχομαι να μην την χάσεις ποτέ.
    Φιλιά

  8. 9 elf
    Μαρτίου 4, 2009 στο 9:10 πμ

    Καλημέρα. Η δική μου μόλις άρχισε να προμηνύεται τέτοια.
    (Ασ’τα φλισκούνια, όμως. Άνοιξη – παγωμένα τσάγια και γρανίτες, ναι;)

  9. Μαρτίου 4, 2009 στο 11:44 πμ

    Αυτό το φλισκόυνι δεν το ήξερα. Το έψαξα όμως και βρήκα την απάντηση: Το φλισκούνι, η πουλέγιος μέντα, συνιστάται κατά του εμετού, και ρυθμίζει την έμμηνο ρύση. ( δες εδώ
    Μήπως το κλασικό με το λεμόνι να το ξανασκεφτόσουν;

    🙂

    Σε πειράζω. Μου άρεσε η απάντησή σου στο σκουλικάκι: «Υπάρχει δρόμος άλλωστε μπροστά.»
    Έτσι!

  10. Μαρτίου 4, 2009 στο 12:08 μμ

    Το τραγούδι πάντα μου άρεσε, αλλά ποτέ δεν φαντάστηκα ότι pennyroyal=φλισκούνι.
    Η μάνα μου πάντα με ρωτούσε αν ήθελα να μου βράσει ένα φλισκούνι, αλλά εγώ ποτέ δεν δέχτηκα γιατί μου φαινόταν πολύ ανκούλ!
    Στην επόμενη επίσκεψη θα της το ζητήσω!

  11. Μαρτίου 4, 2009 στο 1:36 μμ

    @Кроткая

    🙂

    @kitsosmitsos

    Καλό μήνα Κίτσε (εκ του Νίτσε)

  12. Μαρτίου 4, 2009 στο 1:39 μμ

    @Καπετάνισσα

    Και πού να πεις σ΄αγαπάω που λίγο πριν φτάσεις στο Ωμέγα ξεπροβάλεται ένα ατίθασο Άλφα και σε γυρνάει πάλι από την αρχή. Ευτυχώς για λίγο όμως.

    @Spy

    Δεν σας πείραξαν τα υπόλοιπα γράμματα που χρησιμοποίησα σας πείραξαν τα Ωμέγα; Να το κοιτάξετε 🙂

  13. Μαρτίου 4, 2009 στο 1:40 μμ

    @basnia

    Την είπα. Δεν εμφανίστηκε και κανένα τζίνι… Καλό μήνα

    @leigh-cheri

    Φιλιά και από μένα. Σε ευχαριστώ

  14. Μαρτίου 4, 2009 στο 1:43 μμ

    @elf

    Ήπια παγωμένο ρόφημα το απόγευμα χθες και με έπιασε ο λαιμός μου. Αφήστε. Έχουμε καιρό ακόμα. Καλημέρα

    @κούκος

    Κρατάω μόνο την επίδραση για τον εμετό. Την άλλη επίδραση να την κοιτάξουν άλλοι 😛

  15. Μαρτίου 4, 2009 στο 1:44 μμ

    @TeddyBoy

    Να το ζητήσετε. Και εγώ θα το ζητήσω. Αν και όχι από την μάνα μου, αλλά θα το ζητήσω. Καλό μήνα

  16. Μαρτίου 4, 2009 στο 6:19 μμ

    Η φωτογραφία που διάλεξες ταιριάζει γάντι σ’ αυτά που γράφεις. Καλά κάνεις και συνεχίζεις να προχωράς γιατί ο Kurt κουράστηκε πολύ γρήγορα και δεν πρέπει καθόλου να τον ζηλεύουμε σ’ αυτό..

  17. Μαρτίου 5, 2009 στο 12:05 πμ

    νιώθω ζεστή την καρδιά όταν σε διαβάζω…τίποτε να προσθέσω, λίγη ανησυχία μόνο
    για την παλλόμενη καρδιά,
    μη την κουράζεις…
    για να προχωράς!
    καλό βράδυ!
    😉

  18. Μαρτίου 6, 2009 στο 8:02 μμ

    να διαβάσω…να σκεφτώ…

    καλό μήνα φίλε

  19. Μαρτίου 7, 2009 στο 12:57 πμ

    Καλέ μου φίλε island, keep on, keep on rising :} σε ευχαριστώ πολύ!!

  20. Μαρτίου 7, 2009 στο 9:55 πμ

    Προχώ(ρημένο) στάδιο απόπειρας έκφρασης

  21. Μαρτίου 7, 2009 στο 5:56 μμ

    Ψιτ!
    έχω καλύτερο από το τσάι με το φλισκούνι
    (και με καλύτερες επιδράσεις)

    Να φέρω;
    😉

    Φιλιά στα μούτρα σας, μας λείψατε 🙂

  22. 23 fpboy
    Μαρτίου 7, 2009 στο 9:01 μμ

    Πόσο γούσταρα τους τρύπιους στίχους των νιρβανα !
    nirvana, L7, deus , sonic youth και τα μυαλά στο mixer.

  23. Μαρτίου 8, 2009 στο 12:59 πμ

    Δωσ ‘μου ένα γράμμα…
    ή αλλοιώς μίλα μου
    αν δεν μπορείς να μ’ αγαπάς…

    Πολύ δυνατός στίχος!!

  24. 25 akanonisti
    Μαρτίου 10, 2009 στο 11:27 μμ

    Οπου να’ναι θα φυτρώσουν τα χαμομηλάκια…οπότε…
    ποιος τα …. τα φλισκούνια…
    (μα είναι όνομα αυτό??? και ας μην έχει ωμέγα…)

    Τεντυ… μην αλλάξεις γνώμη….
    Ειναι καρα-ανκουλ τα φλισκούνια…
    Πρέπει να αντισταθούμε…

    (το ποίημα.. ήταν ωραίο… τα φλισκούνια με τσάκισαν…)

  25. Μαρτίου 13, 2009 στο 11:20 πμ

    Με σκότωσε το κείμενο και πώς να μαζευτώ τώρα;…
    Θα ακούσω μουσική,κι άλλη κι άλλη κι άλλη,όπως πάντα,δώσ’μου μελωδίες και στίχους να καταπιώ γιατι ξαφνικά άδειασα.

    Καλημέρα σας αγαπητέ,υπέροχο ποστ..


Σχολιάστε

Φοβάστε;

Δήλωση

apoklinousa-1

Η γωνιά του Ιατρίδη…

Δήλωση




Αλήτες, ρουφιάνοι, bloggers!

+Σουβλόγησον-Τσίκνησον+

Μαρτίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

