25
Μαρ.
10

Ηγέτες

20/02/2010

Σήμερα σας έχω ανάγκη
εξαθλιωμένοι μου ηγέτες.

Και σας φωνάζω να έρθετε
και να πάρετε την ψυχή μου στην αγκαλιά σας.
Να την ζεστάνετε.
Σήμερα που είμαι μηδενικό απόσπασμα
και με πυροβολούν οι λέξεις.
Και δεν μπορώ να χαρακτηρίσω καμιά τους αλλιώς,
εκτός από το ότι είναι όλες λέξεις.

Και εσείς όλοι οι ηγέτες
παίζετε το πουλί σας
και με ξεχνάτε.

Πάλι μόνος μου
θα βγάλω τα κάστανα από την φωτιά:
Τόσα χρόνια ξέρω
πως δεν σας έχω ανάγκη
αλλά πρέπει στην ιεραρχία
απλώς να υπάρχετε.
Διακόσμηση του καλλιτέχνη.
Και σας διατηρώ στο μυαλό μου
με το αξίωμα που έχετε.

Σήμερα σας έχω ανάγκη. Αύριο να πάτε στο διάολο.

8 Responses to “Ηγέτες”


  1. Μαρτίου 25, 2010 στο 11:20 μμ

    Καλύτερα να πηγαίνανε από σήμερα..δε βλέπω καμία προκοπή και που κυβερνούν..

  2. Μαρτίου 25, 2010 στο 11:50 μμ

    το βιντεάκιο το έφαγε η wmg.
    και το θέμα είναι μάλλον ότι δεν μπορούν καν να βρουν το πουλί τους διότι ως γνωστόν υπάρχουν και οι σφενδόνες. 🙂 καλησπέρες πολλές!

  3. Μαρτίου 26, 2010 στο 1:08 πμ

    @roadartist

    Και γρήγορα μάλιστα. Τους πληρώνω και τα οδοιπορικά.

    @basnia

    Το έχουν κάνει σφεντόνα; Άπαπα…

  4. Μαρτίου 28, 2010 στο 1:07 πμ

    Εγώ λέω να γίνουμε ηγέτες εμείς οι ίδιοι και να καθαρίσουμε μόνοι μας για τη ζωή μας. Κι αυτό δεν είναι πρόταση. ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. Κι όσο γρηγορότερα το συνειδητοποιήσουμε τόσο το καλύτερο για ‘μας.
    Ανήμερα της εθνικής επετείου, οι «ηγέτες» καθότανε και παζαρεύανε πώς θα μας —ήσουνε καλύτερα (ΕΕ και ΔΝΤ). Ο καθένας μόνος του ή και οι δυο παρέα! Τι να πω?

  5. Μαρτίου 29, 2010 στο 12:13 πμ

    απο την στιγμη που δεν υπαρχει αξιοκρατια και σεβασμος αστα να πανε

    φιλακια

  6. Απρίλιος 1, 2010 στο 8:27 μμ

    καλο μηνα, καλη ανασταση και καλα να περασουμε ολοι φιλια

  7. Απρίλιος 2, 2010 στο 4:36 μμ

    Εμείς για εμάς!!

    Καλη Ανάσταση και καλό Πάσχα να έχουμε.

  8. 8 side21
    Απρίλιος 3, 2010 στο 2:11 πμ

    Να μην ξεχνάμε …
    Οι ηγέτες που εκλέγουμε …
    είναι ο καθρέφτης του εκλογικού σώματος !!!
    Τε-σπα είναι και μερικοί που μουτζώνουν προς όλες τις κατευθύνσεις …
    Αυτό βέβαια δεν μας απαλάσσει συλλογικά !!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ εύχομαι (γενικώς) …


Σχολιάστε

Φοβάστε;

Δήλωση

apoklinousa-1

Η γωνιά του Ιατρίδη…

Δήλωση




Αλήτες, ρουφιάνοι, bloggers!

+Σουβλόγησον-Τσίκνησον+

Μαρτίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Δημοφιλή άρθρα


