03
Απρ.
10

Καλή ανάσταση και…

…καλές…

…αλλαξοκοκορετσιές.

+Σουβλόγησον, Τζατζίκισον, Τσίκνισον+

ΥΓ Στο δεύτερο λίνκ ο Σταρόβας αφιερώνει τραγούδι στην γκόμενα του «Μένουμε Ελλάδα».

ΥΓ2 Οι μαυρίλες μπορούν να περιμένουν λίγο ακόμα.

32 Responses to “Καλή ανάσταση και…”


  1. Απρίλιος 3, 2010 στο 9:40 μμ

    γιατί να περιμένουν; οι μαυρίλες να ασπρίσουν από το χρώμα τους! 🙂
    καλή σου ανάσταση! φιλιά πολλά και αναστάσιμα!

  2. Απρίλιος 3, 2010 στο 9:44 μμ

    @basnia

    Καλή Ανάσταση και σε σένα φίλε. Και σύντομα να τα πούμε για καφέ. 🙂

  3. Απρίλιος 4, 2010 στο 9:41 μμ

    Αν ήμουν η γυναίκα σου αρχικά θα έκανα έκτρωση και μετά θα έτρωγες ενα σουτάρισμα…………
    καλά δεν ντρέπεσαι;βάζεις τα κωλομέρια και το υπερηχογράφημα του παιδιού σου;και λες και οτι έχεις καύλες αλλά λόγω εγκυμοσύνης είσαι στη δίαιτα;ΜΠΑΖΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

  4. 4 Naf
    Απρίλιος 5, 2010 στο 10:59 πμ

    μηηηηηη….μην ακούσω τιποτα άλλο σε τσιτσί θα κάνω εμετό…(μέχρι το μεσημέρι που έχουμε πάλι αρνί)
    Χριστός ανέστη καλέ!!
    φιλιά

  5. 5 mamma
    Απρίλιος 5, 2010 στο 4:51 μμ

    @Μάνος

    Ευτυχώς για όλους μας που δεν είσαι η γυναίκα του. Γλύτωσες την έκτρωση, ο άντρας μου την ξυνίλα σου και την παντελή έλλειψη χιούμορ κι εγώ το παιδάκι μου.

    (αν δεν το έχεις καταλάβει, τούτος δω ο βλόγγερ έχει το ίδιο επίπεδο με τη γυναίκα του επιβεβαιώνοντας το ρητό «αν δεν ταιριάζανε δεν θα συμπεθεριάζανε», οπότε κακώς ταράχτηκες)

    υγ. Είμαι σίγουρη πως εκεί έξω υπάρχουν πολλά βλογ που σέβονται τις ευαισθησίες σου. Έτσι την επόμενη φορά που ο άντρας μου θα ανεβάσει φωτογραφία με ωραίους κώλους απλά προσπέρασέ την, οκ;

  6. Απρίλιος 6, 2010 στο 9:53 πμ

    χαχαχα…την είχα κοτσάρει παλιά αυτή την Φώτο ρε.
    Είναι υπέροχη..δεν έχω λόγια

    Χρόνια πολλά βρε, και του χρόνου.
    (του χρόνου να δεις ούτε κι η Φώτο δεν θαχει βρακι να βάλει
    Επιτέλους! να απαλλαχτούμε από όσα μας σφίγγουν , μας ενοχλούν.)

  7. 7 fpboy
    Απρίλιος 6, 2010 στο 3:17 μμ

    έτσι, έτσι…
    καλά να περνάς !!!!

  8. Απρίλιος 6, 2010 στο 4:11 μμ

    Απαπαπα, χρονιάρες μέρες!
    Ευτυχώς που δεν το είδα μες το Πάσχα να κολαστώ!

    τσκ τσκ τσκ!!!

    [δε μου λες, όλος αυτός ο ενθουσιασμός μήπως έχει να κάνει και με το πράσινο τριφύλλι-λέμε τώρα?! 😛 ]

  9. Απρίλιος 6, 2010 στο 9:21 μμ

    Άνθρωποι του τίποτα και της ανάγκης για προσοχή με τροάζτε πιό πολύ από κάθε τι.
    Αυτό το χιούμορ mama για το οποίο μιλάς μου θυμίζει τα λιγούρικα ανέκδοτα του Λαζόπουλου για παντρεμένες και παντρεμένους που βαριούνται και βασικα δεν σέβονται ο ένας τον άλλο.
    Επίσης τρομάζω περισσότερο με σένα που είσαι γυναίκα και μάλιστα έγκυος και το οτι δεν κάνεις σεξ με τον «σύζυγο» κι εκείνος το ονομάζει δίαιτα σου φαίνεται χιούμορ.
    Αα και τώρα που το θυμήθηκα οι άνθρωποι όταν γουστάρονται κι αγαπιούνται ( κι αυτή είναι η προυπόθεση να κάνεις παιδί) αγαπούν έναν κώλο μόνο κι ένα μουνί κι έναν πούτσο και έτσι πάνε αυτά. Δεν είναι συντηρητισμός η μονογαμία. Καύλα κι εκευθερία είναι κυριούλα μου.
    Τώρα εσύ όπως και πολλές θείτσες μαζευεστε και το παίζετε άνετες κι εξελιγμένες και χαίρεστε που έχετε χιούμορ. Σε φαντάζομαι με τον αντρούλη σου να χαζευετε μαζί κωλους και να κοιτάτε γκομενες …..Εεεε ρε κατάντια. Και μάλιστα κατάντα που αυτό το ονμάζεις και προοδευτικό.
    Μάθε θειτσα πως αυτό είναι ο ορισμός του συντηρητισμού μιας και πάνω απ’ολα ελλειψη σεβασμού και θαυμασμού φανερώνει. Ααααα και άπειρο κόμπλεξ φυσικά.
    Κρίμα το παιδί που λέει κι ο ποιητής…
    Και τελοσπάντων υπάρχει αυτό που λέγεται ΄καυλα’ και για να το νιώσουν και να το βιώσουν οι άνθρωποι πρέπει να έχουν απαλλαχθεί από την ανάγκη τους να κοιτάνε κώλους βυζια και άλλα κρεατα…
    Αντε καλη λευτερια

  10. Απρίλιος 7, 2010 στο 1:07 πμ

    @Δε με λένε Μαρία

    Αυτός που σε πλήγωσε σου άφησε τόσο βαθιά τραύματα που βλέπεις παντού φαντάσματα.
    Σε ενημερώνω πάντως ότι η αγένεια, οι εξυπναδούλες, οι προσβολές και η ειρωνεία δεν εκτιμώνται εδώ μέσα όσο ίσως νομίζεις, γι’ αυτό πήγαινε κάπου αλλού να τα εξαργυρώσεις.

    (η αναφορά σου στο Λαζόπουλο πήγε χαμένη, δεν είναι του γούστου μου ούτε ο ίδιος ούτε το είδος του)

    Εγώ σε λίγες μέρες άντε το πολύ σε λίγες βδομάδες θα λευτερωθώ, εσύ πότε;

  11. Απρίλιος 7, 2010 στο 1:56 πμ

    Χριστος Ανεστη καλε μου Island :::)))))))))

    (και σου χω πει
    -κοψε τις κακες παρεες !-εσυ εκει!!::))

    -οσο για τη μαυριλα
    φυσικα και μπορει να περιμενει

    @mamma …ολα με το καλο και εναν πονο , αλλωστε εσυ ετοιμαζεσαι πραγματικα για μεγαλειο ζωης..μιας και η ζωη ειναι -πραγματικα- εκει εξω!::)

    φιλια και στους δυο
    χρονια πολλα

  12. Απρίλιος 7, 2010 στο 2:41 πμ

    Εγώ ποτέ…έτσι όπως το εννοείς εσύ ποτέ ευτυχώς…
    Δέσμια μια ζωή της αγένειας, της ειρωνίας και των εξυπνα-δούλων μου…
    στο τσαρδάκι του συζύγου σου που όπως βλέπω μπαινοβγαίνεις κι απαντάς κι αλωνίζεις οπως οι πεθερές που χουν τα κλειδιά των παιδιών τους…
    ακου προσβολές!!! όσο και να σε πρόσβαλα καλή μου μάμα που εδώ που τα λέμε χέστηκες κιόλας, ούτε με ξέρεις, απλά είδα κάτι που μου φάνηκε αηδία και το είπα και δε σε νοιάζει και τέλος…μα όσο κι αν σε πρόσβαλα το βραβείο της προσβολής το χει άλλος…στα κωλομέρια απο πάνω αναφέρομαι φυσικά…

  13. Απρίλιος 7, 2010 στο 10:04 πμ

    ούυυυυυυιιιιιιιιιιιι
    μόνο κοκορέτσι δεν τόχουμε δει ακόμα το συγκεκριμμένο καπακλίδικο.
    Μη βάζεις ιδέες τώρα..
    :)))) να περνάτε καλά.και καλύτερα.
    δ

  14. Απρίλιος 7, 2010 στο 3:30 μμ

    @Όλους

    Χρόνια πολλά σε όλους. Θα προσπαθήσω να βρω χρόνο να απαντήσω στο καθένα ξεχωριστά το βραδάκι.

    Σας ευχαριστώ πολύ 🙂

  15. Απρίλιος 7, 2010 στο 9:55 μμ

    @Mάνος

    Και αν αγαπητέ η γιαγιά μου είχε αρχίδια θα ήταν ο παππούς μου λέει ο σοφός λαός. Ευτυχώς λοιπόν που δεν είστε η γυναίκα μου, για να γλυτώσω από τα δεινά που αναφέρετε και έτσι και οι δύο να κρατήσουμε την ζαχαρένια μας άθικτη. Και εσείς ευχαριστημένος αλλά και εγώ. Για το θέμα του μπάζου βέβαια δεν μιλώ. Γούστα είναι αυτά. Χρόνια σας πολλά.

    @Naf

    Εμείς με καρότα και κουνουπιδι την βγάλαμε σήμερα. Αφήστε αγαπητή. Χρόνια πολλά και στους τρεις 🙂

  16. Απρίλιος 7, 2010 στο 9:56 μμ

    @mamma

    Τσίμπα ένα φιλί αγαημένη 🙂

    @apatewnes

    Ρε… δικιά σας είναι η γκόμενα;;; Και σκεφτόμουνα απο που την είχα κλέψει να βάλω λινκ και δεν θυμόμουνα. Χρόνια πολλά ρε 🙂

  17. Απρίλιος 7, 2010 στο 9:58 μμ

    @fpboy

    Επίσης αγαπητέ

    @Кроткая

    Να ξέρεις αγαπητή πως σε μία γλάστρα στον κήπο μου έχω φυτέψει τριφύλλια και φέτος για πρώτη χρονιά έχουν ζωηρέψει πολύ!!!

  18. Απρίλιος 7, 2010 στο 10:16 μμ

    @Δε με λένε Μαρία

    Τς, τς, τς… πολλές δύσκολες λέξεις μου βάλατε και φούσκωσε το κεφάλι. Αντιγράφω: Άνθρωποι του τίποτα, Λαζόπουλου, τρομάζω, έγκυος, σεξ(επιτρέψτε μου αυτήν να την γράψω και με λατινικούς χαρακτήρες ώστε να κερδίσω κάποια κλικ παραπάνω σε αυτό τα υπέροχο ποστ SEX), “σύζυγο” (τα εισαγωγικά εδώ δεν τα κατάλαβα αλλά σας εξήγησα για τις δύσκολες λέξεις), κώλο, μουνί, πούτσο, συντηρητισμός, καύλα κι εκευθερία, κυριούλα, προοδευτικό, θειτσα, γκομενες, σεβασμού και θαυμασμού, βυζια και άλλα κρεατα, λευτεριά, ποιητής, παιδί. Στην λέξη μόνο του συντηρητισμού κάποιοι δημιούργησαν κίνημα. Μην περιμένετε να απαντήσω σε ένα σχόλιο με ένα μάτσο τέτοιες λέξεις μέσα. Πρέπει να με καταλάβετε. Είναι δύσκολο. Δύο τρία χρόνια να αναλύσω εις βάθος αυτές τις λέξεις, και άλλα 5 περίπου να τις βιώσω. Οπότε, πρόσθεση ξέρετε.

    ΥΓ Την λέξη κόμπλεξ την άφησα τελευταία. Δεν είναι δυνατόν να ασχοληθώ και με αυτό. Συγνώμη. Καταλαβαίνετε.

    @Talisker

    Χρόνια πολλά και απο μένα αγαπητή και σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Πραγματικά ευχαριστώ. 🙂

  19. Απρίλιος 7, 2010 στο 10:26 μμ

    @Δε με λένε Μαρία

    Μετά από τις δύσκολες λέξεις μου δίνετε και βραβείο; Μα θα βάλω τα κλάματα.

    Πάντως αν δεν σας αρέσουν τα κωλομέρια μπορείτε να κοιτάξετε σε βλογς με θρησκευτικό περιεχόμενο. Τις βυζαντινές εικόνες της Πρωτοβυζαντινής περιόδου περιόδου τις συστήνω. Δεν είστε αναγκασμένη να έρχεστε εδώ και να κολάζεστε.

    ΥΓ Πρέπει να ξέρετε πως τα κλειδιά του συγκεκριμένου τσαρδιού τα έχω μόνο εγώ. Γι αυτό και τα σχόλιά μου (που είναι με log in) είναι σε ανθρακί πλαίσιο. Η αγαπητή γυναίκα μου μπορεί να σχολιάζει, και το κάνει, όπως το κάνετε και εσείς ελεύθερα, σε όποιον σας αρέσει. Και σε όποιον αρέσει φυσικά.

    @demetrat

    Και εσείς να περνάτε καλά αγαπητή συντοπίτισσα. Για καλύτερα φοβούμε να το πω. Δεν το βλέπω κιόλας για όλους μας.

  20. Απρίλιος 9, 2010 στο 5:01 μμ

    @apatewnes

    Από κλεμμένο λοιπόν δεν υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα έτσι; Την βαφτίζω δικιά μου…την φωτογραφία 🙂

  21. Απρίλιος 10, 2010 στο 3:24 μμ

    ante. me to kalo kai to periexomeno tis foto, diko sou !!!
    kalo sa/ky

  22. Απρίλιος 10, 2010 στο 3:25 μμ

    a, ki otan vaftiseis to periexomeno diko sou, koumparia emeis!!!

  23. Απρίλιος 10, 2010 στο 8:44 μμ

    @apatewnes

    Είμαι από τους τυχερούς που το περιεχόμενο το έχουν. Και κουμπάρα!!!

  24. 25 zwaki
    Απρίλιος 12, 2010 στο 2:41 μμ

    Συγγνώμη, τι φύλο έχει το άτομο που ποζάρει? Δε γίνεται να το βλέπω μόνο εγώ!

  25. Απρίλιος 13, 2010 στο 7:24 μμ

    Oh yes… Ειλικρινά δεν ξέρω σε ποιο ημικωλοσφαίριο να μεταναστεύσω.

  26. Απρίλιος 14, 2010 στο 4:07 μμ

    @zwaki

    Τί βλέπετε ακριβώς; Θα το μοιραστείτε μαζί μας;

    Καλώς ήρθατε

    @hackaday

    Να διαλέξετε τον ισημερινό. Έχει ζέστη.

    Καλώς ήρθατε

  27. Απρίλιος 14, 2010 στο 6:11 μμ

    Ακόμη τσικνίζεσαι εσύ μπρε;

  28. Απρίλιος 14, 2010 στο 9:46 μμ

    @kitsosmitsos

    Λικνίζομαι 😛

    Πού είσαι εσύ;

  29. Απρίλιος 15, 2010 στο 10:34 πμ

    Βρε, παντρεμένος άνθρωπας, τι φωτογραφίες είναι αυτές?
    Η στρίτζω την έχει δει? χαχαχαχα

  30. 31 zwaki
    Απρίλιος 15, 2010 στο 8:18 μμ

    Βλέπουμε κάτι στη βάση του δεξιού καπουλίου το οποίο ανατομικά μας παραπέμπει σε ανδρικό εξάρτημα.

  31. Απρίλιος 18, 2010 στο 3:58 μμ

    @pavlos

    Τις έχει δει 😛

    @zwaki

    Νομίζω πως είναι θηλυκό εξάρτημα. Δεν μου κάνει για αρσενικό.


Σχολιάστε

Φοβάστε;

Δήλωση

apoklinousa-1

Η γωνιά του Ιατρίδη…

Δήλωση




Αλήτες, ρουφιάνοι, bloggers!

+Σουβλόγησον-Τσίκνησον+

Απρίλιος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Δημοφιλή άρθρα


