Αρχείο για 18 Φεβρουαρίου 2011

18
Φεβ.
11

Untitled

 

17/01/2010

 

 

 

Ήθελα να σου γράψω

καιρό τώρα.

Όλον αυτόν τον καιρό

που σε έχω αφήσει βαθιά

μέσα μου να κείτεσαι

άγνωστε κιτρινισμένε εαυτέ μου.

Και εγώ ελεύθερος βάτραχος

να προχωρώ τον δρόμο της ματαιότητας.

Μάταια όμως.

Αν δεν σε δω στα μάτια

δεν θα σε αποτάξω.

Δεν θα σε αγαπήσω συγχρόνως.

Και είναι τόσο μεγάλη

η δίψα μου

ώστε ξύπνησε και το υποσυνείδητο και ζητάει γράμματα.

Πεζά, κεφαλαία δεν το νοιάζει.

Δεν μου είπε.

Γράμματα να βάλει στη σειρά τις εικόνες.

Συμπυκνωμένες καθώς είναι

δεν μπορείς παρά να τα παρατήσεις

και να μην γράψεις τίποτα.

 

Σηκώθηκα από το κρεβάτι

ιδρωμένος.

Άνοιξα το στόμα

και βγήκε από μέσα
ένας λαίμαργος σκορπιός.

Παραλίγο να φάει τα σωθικά μου

αλλά δεν πρόλαβε, σκέφτηκα,

μιας και αναπνέω ακόμα.

Έβαλα το χέρι στην καρδιά

και ήρθε ο σκορπιός να καθίσει δίπλα.

 

Η καρδιά χτυποραγούσε.

 

Άγνωστος παλμός και άγνωστος ρυθμός.

Προσπάθησα να καταλάβω

ακουμπώντας και το άλλο χέρι δίπλα.

Έκανε μία χραπ ο σκορπιός

και το τσίμπησε.

Πλεονεξίες

δεν τις αντέχει.

 

Η καρδιά επανήλθε.

 

Έτσι και εγώ

έπαψα να αποζητώ

γράμματα συμφιλίωσης.

Άλλωστε τα συναισθήματά μου

είναι τόσο έντονα

που είμαι σίγουρος πως αυτό οφείλεται

στο λευκό χαρτί.

 

Αυτές οι λευκές επιταγές, πάντα ήταν το όνειρό μου.

Φοβάστε;

Δήλωση

apoklinousa-1

Η γωνιά του Ιατρίδη…

Δήλωση




Αλήτες, ρουφιάνοι, bloggers!

+Σουβλόγησον-Τσίκνησον+

Φεβρουαρίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28