22
Αυγ.
11

Καλό Φθινόπωρο

Μια θολούρα και μια ανακατωσούρα την έχω. Είναι που καιρό τώρα δεν έχω ανεβάσει κάτι. Καιρό τώρα δεν έχω γράψει κάτι αξιόλογο.

Τα βλογ πέθαναν αλλά ακόμα, έστω και με τα πενιχρά μου λόγια, θα κρατάω Θερμοπύλες προσπαθώντας να ξαναβιώσω την χρυσή μου εποχή 07-09. Εποχή που μέσα εδώ γνώρισα την γυναίκα της ζωής μου και τους άντρες τις ζωής μου. Γνώρισα πολλούς φίλους. Γνώρισα στεναχώριες και χαρές. Γνώρισα εν μερει πώς είναι να εκτίθεσαι στον κόσμο, έστω και ανώνυμα.

Τώρα μία πέτρα κάθεται στο στομάχι και δεν λέει να ξεκολλήσει. Ίσως φταίει που ο Αύγουστος πνέει τα λοίσθια. Γαμημένε Αύγουστε. Λες και θα πάθεις τίποτα αν καθήσεις άλλον ένα μήνα. Ίσως πάλι γιατί δεν θα ξαναφωτογραφήσω με την αγαπημένη μου μηχανή που είχα αγοράσει με κόπο και ιδρώτα. Και δόσεις αμέτρητες φυσικά.

Ένιγουέι. Ο κόσμος πάει μπροστά. Έτσι λένε.

Καλό Φθινόπωρο να έχετε και εις το επανειπείν! 🙂

ΥΓ Η φωτογραφία είναι από τις τελευταίες που έβγαλα με την Nikon D40 που είχα, μια δύο μέρες πριν κάποιος άλλος γαμημένος μου την κλέψει. Τουλάχιστον έβγαλα πολλά γίγα απίθανες φωτογραφίες με δαύτην και την ευχαριστήθηκα όσο καμία άλλη.

14 Responses to “Καλό Φθινόπωρο”


  1. Αύγουστος 22, 2011 στο 1:56 μμ

    σου έκλεψαν την μηχανή. λογικό να τον λες Γαμημένο αυτό τον Αύγουστο. Φαντάζομαι τι θα λέει για αυτόν τον Άυγουστο ο Καντάφι που έχασε τα πάντα…
    Καλή σου μέραααααα

  2. Αύγουστος 22, 2011 στο 10:47 μμ

    Αχ πόσο σε νιώθω γι αυτά που λες για τα blogs!Τα έφαγε μου φαίνεται το facebook και το twitter. Κρίμα!
    Αλλά το καλοκαίρι δεν το αντέχω άλλο!Να φύγει, να ψυχράνει λίγο η ατμόσφαιρα γιατί αυτή η ζέστη μ έχει τρελάνει!Anyway…
    Μη στενοχωριέσαι για τη μηχανή.Δεν είναι και της χαράς, αλλά μακάρι μόνο τέτοια να παθαίνουμε.

    Καλό φθινόπωρο και σ’ εσάς (και στους 4, εννοώ)

    ΥΓ:Καταπληκτική φωτο!

  3. Αύγουστος 23, 2011 στο 8:51 πμ

    ποιός δίνει δεκάρα για τα βλογς όσο υπάρχουν κανονικοί άνθρωποι δίπλα μας..

  4. Αύγουστος 23, 2011 στο 12:10 μμ

    αχ μωρέ νησάκι!
    Τα blog θα είναι για πάντα τα «σπίτια» μας, ακόμα κι αν γεμίζουν αράχνες. Και, με έναν μαγικό τρόπο, θα τους χρωστάμε 😉

    Φιλιά. Πολλά.

  5. Αύγουστος 23, 2011 στο 1:47 μμ

    χοχοχοχοχο
    (το προηγούμενο σχόλιο ήταν προβοκατόρικο για να τα πάρει στο κρανίο η Νατάσα και να ζωντανέψουμε λιγάκι. Φιλιά σε όλους σας)

  6. Αύγουστος 23, 2011 στο 2:37 μμ

    indi, σε έχω απειλήσει άπειρες φορές τόσα χρόνια τώρα που γνωριζόμαστε, πως θα σε «διαγράψω» από φίλο αν ξαναπείς ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΜΗΝΑ αυτή την άθλια φράση!!!!
    Αλλά: α) έχω αδυναμία στα κορίτσια (έχε χάρη)
    β) είμαι σε καλή φάση αυτόν τον καιρό, οπότε κάνω πως δεν το «άκουσα» 😛
    γ) Δεν τσακώνομαι (πια) σε blog άλλων, ακόμα κι αν αυτός ο άλλος είναι ένας από τους καλύτερους φίλους μου
    δ) και σ’ αγαπάω, ρε, δεν μπορώ να σου θυμώσω! (γμτ!)
    ε) (γιατί όλα πρέπει να είναι σε πεντάδες:) 😆 😆 😆

    😉

  7. Αύγουστος 23, 2011 στο 4:46 μμ

    @mahler76

    O Καντάφι γλέντησε 42 χρόνια όμως 🙂

    @leigh-cheri

    Ευχαριστώ αγαπητή. Άλλωστε τα σημαντικά είναι αυτά που αναφέρει παρακάτω ο ΚΚΜ

  8. Αύγουστος 23, 2011 στο 4:47 μμ

    @kkmoiris

    Να ‘χουμε να λέμε αγαπητέ. Είμαι και συναισθηματικός τύπος για υτό την ανοχή σας παρακαλώ :). Πάντως χίλια δίκια έχετε

    @νατασσΆκι

    🙂

  9. Αύγουστος 23, 2011 στο 4:49 μμ

    @indictos 1

    Καλά Χριστούγεννα 🙂

    @indictos 2

    Πείραξέ την. Της αξίζει. Μπαίνει και σκολιάζει και μετά θέλω 3 ώρες σφουγγάρισμα για να φύγουν τα σορόπια!

  10. Αύγουστος 23, 2011 στο 4:50 μμ

    @νατασσΆκι

    Το ε σκόλιο κορυφαίο!!! 🙂

  11. 12 giant13
    Αύγουστος 25, 2011 στο 9:22 μμ

    Οδευτή ηλεκτρονίων, κάπως έτσι νοιώθω κι εγώ για τον Αύγουστο, αλλά κι ο Σεπτέμβρης αμα κάτσει καλός, δεν παίζεται.
    Για την nikon τώρα, το κακό έγινε, ήταν να μη γίνει. Εγώ έχω μια D90, και αν δεν κάνω λάθος η τιμή της έχει πέσει αρκετά.

  12. Αύγουστος 31, 2011 στο 12:32 μμ

    Δεν ειμαστε καλα ! τα μπλοκ δεν πεθαναν ζουν και βασιλευουν εναντια στην προχειροτητα και τον ευτελισμο της κοινωνικοτητας του φμπ . Απλα ολοι περνανε τις φασεις τους . Κοιταξτε να συνελθετε που νεχρι να μαζεψω τον εναν τα παραταει ο αλλος ..αντε ολοι σας!::)) Το φθινοπωρο παρεπιπτοντως ειναι υπεροχο καμια σχεση με τον θνησιγενη Αυγουστο!:::)

  13. Σεπτεμβρίου 4, 2011 στο 3:15 μμ

    Kαι εγώ μέσα απο ένα ιστολόγιο γνώρισα τον άνθρωπο μου πριν 15 μήνες ….Το ιστολόγιο το έχω λίγο παρατήσει τελευταία αλλά λεω να επανέλθω δυναμικά…Είναι πολλά αυτα που εχουν μαζευτει και θέλω να γράψω.
    Το καλοκαίρι ευτυχώς κρατάει ακόμα και θα κρατήσει εδώ στο νότο μεχρι τελη Οκτωβρη…
    Φιλια στα μικρά και στη συζυγο….
    Καλή σχολική χρονιά και στο μεγάλο… 🙂


Σχολιάστε

Φοβάστε;

Δήλωση

apoklinousa-1

Η γωνιά του Ιατρίδη…

Δήλωση




Αλήτες, ρουφιάνοι, bloggers!

+Σουβλόγησον-Τσίκνησον+

Αύγουστος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Δημοφιλή άρθρα


