30
Νοέ.
11

Όταν…

Όταν

25-10-11

Όταν θα φτάσω στην υπέρτατη απόγνωση.
Όταν τα πάντα γύρω μου από τεράστια
θα μηδενιστούν.
Όταν δεν θα υπάρχει ούτε χθες, ούτε τώρα.
Μα ούτε και αύριο.
Αν παραμείνω ζωντανός,
ίσως να σας συγχωρέσω. Ίσως να σας μισήσω.
Αυτά που μου κάνατε όμως
δεν πρόκειται να σας τα κάνω .
Τόσο ζώο δεν είμαι.

Προφανώς δεν είμαι εσείς.
Εσείς που αγωνίζεστε
παροδικά για μένα.
Εσείς που θάβετε
τα τσεκούρια του πολέμου
για μένα.
Εσείς που στα σίγουρα,
θα πάτε να γαμηθείτε για μένα.

Και εγώ άπραγος, ανασφαλής
Χωρίς δράμι λαλιάς,
θα σας τραγουδώ, πως
είστε εσείς και είμαι
εγώ.

3 Responses to “Όταν…”


  1. Δεκέμβριος 3, 2011 στο 11:52 μμ

    » Φοβάμαι όλ’ αυτά …
    πού χουν γίνει για μένα
    χωρίς εμένα » !!!
    Δε μένει παρά να …
    μπούμε στο παιχνίδι !!!

  2. Δεκέμβριος 12, 2011 στο 12:58 πμ

    kairo eixa na perasw apo dw…omorfo post!! KalH Ebdomada na exoume….

  3. Δεκέμβριος 13, 2011 στο 11:10 πμ

    Εξαιρετικά δυνατό.
    Απίστευτα δυνατό.
    Νησί, έγραψες!


Σχολιάστε

Φοβάστε;

Δήλωση

apoklinousa-1

Η γωνιά του Ιατρίδη…

Δήλωση




Αλήτες, ρουφιάνοι, bloggers!

+Σουβλόγησον-Τσίκνησον+

Νοέμβριος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

